Sziasztok.Na előjött a harisnya jó/nem jó kérdés..Szerintem jó dolog(3évig fent volt a motoromon)+a becsúszó szárat is védi (kavics,ágak..stb)szerintem..
És mikor finom porral megrakodva,picit megszakadozva,elkezdi dörzsölni a csúszószárat,rájön az ember,egy igazi zsebbenyúlós baromság az egész Profik nem véletlen nem használják,többet árt mint használ
Fogod kiveszed az első kereket, ami kb. 1 perc. Kilazítod a villabefogókat és kihúzod a telókat (na mondjuk a féknyerget is le kell szedjed ami +2 csavar, mert nem tudod kihúzni a fékcső miatt). Utána felülről ráhúzod a harisnyát, odakötegeled és kész. (Ne rakd rá az egész alsó szárra, mert különben amikor földetérsz összenyomódik, felgyűrődik és lehet kikezdi a kerék). Ennyi! Sokan nem használják, szerintem meg tuti. Amúgy olyan 5.000 a pár harisnya.
Én csak dicsérni tudom a telóharisnyát . Eléggé ki lehet vele tolni a szimmering meg a porfogó életkorát ha sokat mész sárban. Nekem is van. Nem kell szétszedni a telót hozzá, csak ki kell venni és felülről ráhúzni. Ennyi. 10 perc. Ja meg nem kell, hogy az egész száron legyen, elég ha csak a felső 10-20 centit takarja.
A védőfelszerelés ami még nagyon fontos . Azon nagyon nem szabad spórolni. Az életed múlhat rajta. Nekem relatíve jó csizmám van, drága is volt, mégis eltört benne a lában .Nem nagyon tartott semmit.
Ez az O'neal meglett volna 18k-ért UK-ból.
Sajnos vannak nagyon vad akciók több helyen, de mindenhol extra kis-nagy méretezéssel.
Azt hiszem 30 körül simán meg fogom találni a kedvemre valót, de ha belegondolok, hogy hol van akkor még a csizma és esetleg protektoring is, félek előre.
Nagyon odvaertem magamnak ezzel a drága motorral, de úgy voltam vele, hogy legfontosabb a minél jobbnak tűnő motor, minden más mellékes. Végülis még van akár egy hónapom is az igazi jó időig, addig majdcsak sikerül valami.
Mi a véleményetek erről az együttesről?
A sisak rizikós, mert ha úgy vesszük, Ghost MX-noname.
A ruha is ugyenez a márka, de az még nem életveszélyes, ha kevésbé minőségi.
A külön nadrág talán még szimpatikusabb, mert csizmán kívül hordandó, kevésbé érezném hülyén magam benne.
Olyan ruhát szeretnék, amiben nem vagyok bohóc, de az ellenkezőjét, a szakmunkás boltból felöltözött benyomást is kerülném. (lehet, hogy ez utóbbi miatt a terep szín kihagyós)
apropó üzemóramérő!
ha esetleg valaki jártasabb az elektronika terén legyen szives elmagyarázni hogy milyen elven működik is ez a masina, bár én nem annyira értek az elektroműszerészethez, de egy ismerősöm aki el.műszerész gondoltunk rá hogy csinálunk egyet, és nem tudjuk pontosan hogy is működik.
ha erre tud valaki válaszolni azt megköszönöm!
Üzemóramérő beszerelésébe szerintem nem mennék be, de mindenképp figyelni akarok a rendszeres olajcserére.
Ezt még ki kell találnom, hogy fogom tudni mikor, mennyi időt motoroztam.
Az tuti, hogy eleinte nagyon fog hajtani a motorozhatnék, akkor különösen figyelnem kell a futott időkre.
Szerintetek ha normálisan, nem agyonpörgetve fogok motorozni a 10 órás olajcsere bele fog férni?
Fogalmam nincs, mennyi szabadidőm lesz motorozni, szerintem hétvégente esetleg max. 2-3 óra.
le a telóharisnyákkal