Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is ez a finom poros,karcolós,szimering alá bemenős problémám van vele
le a telóharisnyákkal
Sziasztok.Na előjött a harisnya jó/nem jó kérdés..Szerintem jó dolog(3évig fent volt a motoromon)+a becsúszó szárat is védi (kavics,ágak..stb)szerintem..
Na látod erről beszélek nyuszó muszó
És mikor finom porral megrakodva,picit megszakadozva,elkezdi dörzsölni a csúszószárat,rájön az ember,egy igazi zsebbenyúlós baromság az egész Profik nem véletlen nem használják,többet árt mint használ
Értem, köszi!
Fogod kiveszed az első kereket, ami kb. 1 perc. Kilazítod a villabefogókat és kihúzod a telókat (na mondjuk a féknyerget is le kell szedjed ami +2 csavar, mert nem tudod kihúzni a fékcső miatt). Utána felülről ráhúzod a harisnyát, odakötegeled és kész. (Ne rakd rá az egész alsó szárra, mert különben amikor földetérsz összenyomódik, felgyűrődik és lehet kikezdi a kerék). Ennyi! Sokan nem használják, szerintem meg tuti. Amúgy olyan 5.000 a pár harisnya.
Ha tényleg csak 10 perc, akkor utána fogok nézni.
Én csak dicsérni tudom a telóharisnyát . Eléggé ki lehet vele tolni a szimmering meg a porfogó életkorát ha sokat mész sárban. Nekem is van. Nem kell szétszedni a telót hozzá, csak ki kell venni és felülről ráhúzni. Ennyi. 10 perc. Ja meg nem kell, hogy az egész száron legyen, elég ha csak a felső 10-20 centit takarja.
A védőfelszerelés ami még nagyon fontos . Azon nagyon nem szabad spórolni. Az életed múlhat rajta. Nekem relatíve jó csizmám van, drága is volt, mégis eltört benne a lában .Nem nagyon tartott semmit.
Ez az O'neal meglett volna 18k-ért UK-ból.
Sajnos vannak nagyon vad akciók több helyen, de mindenhol extra kis-nagy méretezéssel.

Azt hiszem 30 körül simán meg fogom találni a kedvemre valót, de ha belegondolok, hogy hol van akkor még a csizma és esetleg protektoring is, félek előre.
Nagyon odvaertem magamnak ezzel a drága motorral, de úgy voltam vele, hogy legfontosabb a minél jobbnak tűnő motor, minden más mellékes. Végülis még van akár egy hónapom is az igazi jó időig, addig majdcsak sikerül valami.
Győri auner akciózik Fox sisakok most féláron. Én csütörtökön rendeltem egy fox v1 -es bukót 29000ft-ért

http://www.kepesmotor.hu/kross...
Nem tudom ránézek és látom Az a sild elég brutyin áll rajta.
Sisakon ránézésre miből látni, h. gagyi? Gondolom csak a márkanév hiányából, nem?

Egyébként mindenképpen márkás lesz, csak most még lesem a külföldi oldalakat minden nap, várva a tökéletes vételt.
Az a sisak elég gagyinak tűnik . A ruha jó de a sisaknak azért legyen valami neve.
Mi a véleményetek erről az együttesről?
A sisak rizikós, mert ha úgy vesszük, Ghost MX-noname.
A ruha is ugyenez a márka, de az még nem életveszélyes, ha kevésbé minőségi.
A külön nadrág talán még szimpatikusabb, mert csizmán kívül hordandó, kevésbé érezném hülyén magam benne.

Olyan ruhát szeretnék, amiben nem vagyok bohóc, de az ellenkezőjét, a szakmunkás boltból felöltözött benyomást is kerülném. (lehet, hogy ez utóbbi miatt a terep szín kihagyós)
ok
köszi a választ, meggondolom és ha aktuális akkor felkereslek az a datlapod által
minden jót
üdv.
természetesen jó ahhoz is.
7eft/db
üdv geriv8!
érdeklődnék a mérőről.
2t hez jó?
ha van mennyiért?
köszi
7eft.

gyertyakábelre kell rátekerni. ennyi.
apropó üzemóramérő!
ha esetleg valaki jártasabb az elektronika terén legyen szives elmagyarázni hogy milyen elven működik is ez a masina, bár én nem annyira értek az elektroműszerészethez, de egy ismerősöm aki el.műszerész gondoltunk rá hogy csinálunk egyet, és nem tudjuk pontosan hogy is működik.
ha erre tud valaki válaszolni azt megköszönöm!
Mennyi lenne a számláló? (gyertya alá kell kötni, vagy hogy működik?)
üzemóramérőt kb 2 perc alatt felrakod. jobb ha pontosan látod mennyi az annyi.
(van még pár darabom, ha kell)

az olajat meg minél sűrűbben cseréled annál jobb. meghálálja hosszú távon. én sacc 6 óránként cseréltem.
Üzemóramérő beszerelésébe szerintem nem mennék be, de mindenképp figyelni akarok a rendszeres olajcserére.
Ezt még ki kell találnom, hogy fogom tudni mikor, mennyi időt motoroztam.

Az tuti, hogy eleinte nagyon fog hajtani a motorozhatnék, akkor különösen figyelnem kell a futott időkre.

Szerintetek ha normálisan, nem agyonpörgetve fogok motorozni a 10 órás olajcsere bele fog férni?
Fogalmam nincs, mennyi szabadidőm lesz motorozni, szerintem hétvégente esetleg max. 2-3 óra.
Ok. Vegyél rá egy üzemóramérőt és cserélgesd az olajat 7-8 óránként, vagy 5 tankonként.