Szerintem ne a dr600-hoz hasonlítsd a 450-es yzf-t, nem ugyan az a súlycsoport és rendeltetés. Lehet egy 25-ös kétüteműt, vagy egy 250-es négyüteműt is csak sokára tudnál kimotorozni...
igen mentem már cross motoron egy suzuki dr 600-on elég nehéz paripa volt de csak egy pár kört mentem vele és az pedig nem sok ! a barátaim is azt montták hogy miért veszek egy 400 vagy 450 crosst mondom igy érzem ez kell nekem !már szinte magam se tudom hogy miet vegy áááááá ez csuda
Azért remélem mentél már akármilyen krosszmotorral és van fogalmad mit jelent a valóságban akármennyi lóerő.
Régen, míg csak a Motor revü tesztjeiből ismertem fejből a motorok adatait, azt hittem 120 lóerő alatt nincs valódi motor.
Aztán mikor életemben először mentem egy 250-es Honda CR-rel, akkor döbbentem rá, mit is jelent egy 100kg-s motoron még 50 ló is.
(sőt, bár szinte semmi próbára nem volt lehetőségem, lefogadom, hogy a 41 lóerős Yamaha is meg fog tudni ilyeszteni engem is és lesz izomláz rendesen)
igen igazad van Nomex kezdőőő vagyok nagyon is ! na de akkor is nekem egy nagyszerű cross kéne mert meg vagyok bolondulva a crossozásért dagonyázni akarok repűlni akarok vele dombokra akarok fel menni vele a kanyarokba csuszattni akarok ! lehet hogy hülyének vesztek engem de én már csak ilyen vagyok csak az a baj hogy nme tudom eldömteni hogy mien masinát vegyek ktm vagy yamaha vagy suzuki de inkább maradnék a suzukinál rmz 450 na mindegy megyek! nomex azért még elgondolkozok arról amit irtál na uff
Reggel indulok a mototért.
Azt nem tudom, hogy egy hete ilyenkor voltam-e idegesebb, mikor épp csak reménykedtem, hogy a pénzemért még szép motort is kaphatok, vagy most, hogy már megvan, de ha úgy vesszük ez is zsákbamacska, csakúgy, mint minden használt jármű.
Ha érdekel, majd teszek fel képeket róla, ha nálam lesz.
akkor biztos jó idő lesz
Csütörtök délután jó
szombaton 10-körül végzek, utánna mehetünk.
Akár pályázni is , Voltam kint a füzesbe, jó kis hely "erdős"
Na malyd hívj csumider
250f és 450f gyári 5db titán szelepek 5db szeleprugók 5db szelepszár szimmeringek130 ezer ft egyben a készlet itthoni ára 250ft ha érdekel írj! rendeléstől számított 2 hét
szia nekem volt 426-os om én 2. motornak vettem de 250f -et akartam venni akkor is csak nem volt abban az árkategóriában amennyi pénzem volt sajnos.
Mire akarod használni a motort ez az első kérdés mert ha endurozni akkor jó! Igaz kezdő motornak én sem ajánlom! Iszonyat erős motorok meg strapabírók az biztos nekem még meg volt 2 évig egy hajtókart cseréltem benne persze a szokásos dolgok mellet lánc, lánckerék, olaj, gumi, fékbetét ezeket sajna minden motorba kell de a blokkjához nem kellet nyulni! Ezeknek a motoroknak a gyenge pontjuk a váltó 3. és 5. az elég gyorsan meg adják magukat!
utánna én is el szántam magam hogy meg válok a 426-os tól és még is veszek helyette egy 250f-et szerintem a legjobban döntöttem sokkal jobbat motorozok vele azóta is és a saját pályánkon még jobb köridőket megyek vele mint a 426 al igaz az alkatrészeket hamarabb kell benne cserélni de nekem megéri mert jobb vele motorozni!
Reggelt.Ezen ne rágódjál Én mikor autót/motort vettem mindig a vétel után lett volna jobb (vagy annak hangzó..)+valaki mindig tudott/látott jobbat ...(és mikor eladnám sajátomat,ugyanezt halom a sok érdeklődőtől is... )
Az gyakran előfordul, hogy az ember egy hónapon keresztül figyeli a hirdetéseket, lemegy az ország másik végére álmai motorjáért, majd pár nappal később 4 jó árú, jó képű motort tesznek fel a lakhelytől 10km-re?
Most pont ez történt, pedig megfogadtam, hogy nem fogom már lesni a hirdetéseket, azért kicsit ideges vagyok.
Régen, míg csak a Motor revü tesztjeiből ismertem fejből a motorok adatait, azt hittem 120 lóerő alatt nincs valódi motor.
Aztán mikor életemben először mentem egy 250-es Honda CR-rel, akkor döbbentem rá, mit is jelent egy 100kg-s motoron még 50 ló is.
(sőt, bár szinte semmi próbára nem volt lehetőségem, lefogadom, hogy a 41 lóerős Yamaha is meg fog tudni ilyeszteni engem is és lesz izomláz rendesen)
Reggel indulok a mototért.
Azt nem tudom, hogy egy hete ilyenkor voltam-e idegesebb, mikor épp csak reménykedtem, hogy a pénzemért még szép motort is kaphatok, vagy most, hogy már megvan, de ha úgy vesszük ez is zsákbamacska, csakúgy, mint minden használt jármű.
Ha érdekel, majd teszek fel képeket róla, ha nálam lesz.
Csütörtök délután jó
szombaton 10-körül végzek, utánna mehetünk.
Akár pályázni is , Voltam kint a füzesbe, jó kis hely "erdős"
Na malyd hívj csumider
Mire akarod használni a motort ez az első kérdés mert ha endurozni akkor jó! Igaz kezdő motornak én sem ajánlom! Iszonyat erős motorok meg strapabírók az biztos nekem még meg volt 2 évig egy hajtókart cseréltem benne persze a szokásos dolgok mellet lánc, lánckerék, olaj, gumi, fékbetét ezeket sajna minden motorba kell de a blokkjához nem kellet nyulni! Ezeknek a motoroknak a gyenge pontjuk a váltó 3. és 5. az elég gyorsan meg adják magukat!
utánna én is el szántam magam hogy meg válok a 426-os tól és még is veszek helyette egy 250f-et szerintem a legjobban döntöttem sokkal jobbat motorozok vele azóta is és a saját pályánkon még jobb köridőket megyek vele mint a 426 al igaz az alkatrészeket hamarabb kell benne cserélni de nekem megéri mert jobb vele motorozni!
Most pont ez történt, pedig megfogadtam, hogy nem fogom már lesni a hirdetéseket, azért kicsit ideges vagyok.
köszi
szépeket küldjél
a két vezető egyébként ugyanolyan?