szerintem az a 20 üzem óra körül de én sem tudom ha nem jó a szelephézagod egyből észre veszed nem indul hidegen csak tolásra ha így van akkor tuti nincs hézagod! de évente 2× érdemes ránézetni szerintem szezon előtt és fél időben szerintem .
sziasztok nincs valmi ismeröse valakinek akinek 125 YZ je van és FMF vagy ProCircuit rezonátor van rajta nem e tudná össze hasonlitania DT rezioval hogy mi a különbség hogy rá lehetne e rakni valhogy
DT 125 R röl van szó 1992 -2000 ig kb egy és ugynaz
én mindenképpen olyan olajszűröt javasolok neked én is ilyet használok ami nem papír hanem fém szűrős.
következő olajcserénél csak ki veszed kimosod kiszárítod és ennyi már teheted is vissza olyan 1500 és 2000ft közt mozog.
olaj az természetessen pénztárca függő!
300V 4T Factory Line SAE 10W-40 motorolaj ez egy tökéletes olaj szerintem sok ember egyetért velem igaz az ára nem olcsó 5000 pár száz /L és sajnos 1 liter nem elég min 2 kell venni az enyémbe 1,4 l való és marad 6 deci ami a köv olajcserénél már csak 1 l kell venni. a motul.hu oldalán van táblázat hogy milyen olajat javasolnak ők a mociba mikor én több féle motul olajat kipróbáltam nekem bevált!
Melyik olajat+olajszűrőt ajánljátok YZ250F-be?
Mik azok a folyadékok, amiket vásárlás után ajánlott lecserélni?
(a légszűrő ránézésre tökéletes, befújt, szerintem azt felesleges újítanom még)
ja és még egy vettem már én is olyan motort amit fehérék szervizeltek és a mai napig jók az alkatrészek amiket bele tettek! sőt azóta hengerfejet marattam be velük és tökéletes munkát végeztek!
Igaz aki ismeri Fehér Gézát első benyomásra nem egyszerü ember nekem volt vele vitám ! nem tőle vettem szelepeket hanem uából rendeltem és ez neki nem tetszett féltem is hogy mikor bemarják a hengerfejet kicserélik valami olcsobra de mikor vissza került a hengerfej hozzám megnéztük a szelepeket és mind gyári titán volt ! Elhihetitek az agodalmam itthon 42 ezer / db a szelepnek valószínű azért mert 2001-től 2010-ig ez van a mociban
szia sisakal egyszerü a dolgod minden gyártónak van méret táblázata abból kinézed azzal nem lehet gond csizmával már jártam én is úgy hogy márkák közt volt méretkülömbség azzal azt javasolom hogy probálj fel olyan márkát és már rendelheted is!én személyesen javasolom mindnek a megvételét mert úgy tuti a méret! parilla vagy universal motorsz!
Sisak, csizma, protektoring kellene majd még nekem.
Melyik boltot ajánljátok?
Rendelnék szivesen megbízható külföldi webshoptól is, de félek, hogy ha rossz méretet kapok, akkor többet vesztek, mint nyerek rajta.
Csizmából 43-as kellene, max. 35 ezerig. Mit ajánlotok?
Sisakot O'neal-t néztem ebayen, angliából elég olcsó lenne, bízom benne, hogy annak a méretét már szerencsésebb belőni.
Nadrág is jó lenne még, de akárhogy is spórolok, 100-ban fog megállni a cuccok vége.
A motor árával végül annyival túl lőttem a célon, hogy ha valami baja lenne, nagyon meg fogom szívni.
De bíztam benne, hogy az ára valamelyest csak tükrözi az értékét (bár a többi megtekintett motor után nem ezt mondtam), akkor inkább fizetek érte elsőre többet, mint egy olcsón megvett motorra folyamatosan kelljen költenem.
Sziasztok!
Tudna valaki infóval szolgálni a Yamaha Fehér szervizről, hogy jól dolgoznak-e?
Kérdésem még, hogy YZ 426F-hez az olcsóbbik vezérműlánc minőségre és használatra mennyivel rosszabb?
sziasztok nekem van egy eladó cagiva mito-m és cserébe ajánlottak egy yamaha yz 125 öst 2000 évjáratút már ez előtt is volt terepmotorom de ezt a típust nem ismerem ha valakinek volt már ilyen gépe írjon már róla egy két mondatot hideget meleget előre is köszönöm a választ
DT 125 R röl van szó 1992 -2000 ig kb egy és ugynaz
Minden időben, Tisza cipőben.
Lehet tél, nyár, eső vagy sár
De én észre sem veszem
A Tisza cipőben!
Ha bárki tud új krossz csizmát valahol az Alföldön, légyszives szóljatok!
Én személy szerint 15w-50 et rakok bele
következő olajcserénél csak ki veszed kimosod kiszárítod és ennyi már teheted is vissza olyan 1500 és 2000ft közt mozog.
olaj az természetessen pénztárca függő!
300V 4T Factory Line SAE 10W-40 motorolaj ez egy tökéletes olaj szerintem sok ember egyetért velem igaz az ára nem olcsó 5000 pár száz /L és sajnos 1 liter nem elég min 2 kell venni az enyémbe 1,4 l való és marad 6 deci ami a köv olajcserénél már csak 1 l kell venni. a motul.hu oldalán van táblázat hogy milyen olajat javasolnak ők a mociba mikor én több féle motul olajat kipróbáltam nekem bevált!
OIL SEAL,SW-TYPE
93103-10168-00
ez a kódja ha ez segít!
azt szeretném kérdezni hogy kb mennyibe kerül egy 95-ös yz 125-be egy vízpumpa szimering? gyárira gondolok.
válaszotokat előre is köszönöm.
Értem úgy, mint a kocsikba 10W40, 15W40?
Gondolom motornál sem mindegy, milyen sűrű az olaj.
Milyen költséggel kell számolnom kb. olaj+szűrő esetén? (mást gondolom nem kell cserélni)
castrol
Motul
Motorex
Én személy szerint fuchs-ot használok
Melyik olajat+olajszűrőt ajánljátok YZ250F-be?
Mik azok a folyadékok, amiket vásárlás után ajánlott lecserélni?
(a légszűrő ránézésre tökéletes, befújt, szerintem azt felesleges újítanom még)
Igaz aki ismeri Fehér Gézát első benyomásra nem egyszerü ember nekem volt vele vitám ! nem tőle vettem szelepeket hanem uából rendeltem és ez neki nem tetszett féltem is hogy mikor bemarják a hengerfejet kicserélik valami olcsobra de mikor vissza került a hengerfej hozzám megnéztük a szelepeket és mind gyári titán volt ! Elhihetitek az agodalmam itthon 42 ezer / db a szelepnek valószínű azért mert 2001-től 2010-ig ez van a mociban
Melyik boltot ajánljátok?
Rendelnék szivesen megbízható külföldi webshoptól is, de félek, hogy ha rossz méretet kapok, akkor többet vesztek, mint nyerek rajta.
Csizmából 43-as kellene, max. 35 ezerig. Mit ajánlotok?
Sisakot O'neal-t néztem ebayen, angliából elég olcsó lenne, bízom benne, hogy annak a méretét már szerencsésebb belőni.
Nadrág is jó lenne még, de akárhogy is spórolok, 100-ban fog megállni a cuccok vége.
A motor árával végül annyival túl lőttem a célon, hogy ha valami baja lenne, nagyon meg fogom szívni.
De bíztam benne, hogy az ára valamelyest csak tükrözi az értékét (bár a többi megtekintett motor után nem ezt mondtam), akkor inkább fizetek érte elsőre többet, mint egy olcsón megvett motorra folyamatosan kelljen költenem.
Tudna valaki infóval szolgálni a Yamaha Fehér szervizről, hogy jól dolgoznak-e?
Kérdésem még, hogy YZ 426F-hez az olcsóbbik vezérműlánc minőségre és használatra mennyivel rosszabb?
Köszi a gratulációt, nagyon remélem, hogy nem választottam mellé.
Egyébként ez a motor lett a kiválasztott, amit krisztian19861 belinkelt.