Legfontosabb kérdés: Mit várhat az ember most 600Ft-ból?
Ha kicsit leolvasol, láthatod, hogy a napokban láttam ennyiért egy elég lestrapált DRZ400-at, illetve egy egész gyönyörű ktm exc-t, amiről felmerült, hogy sáros a nyaka, így nem mertem elvinni.
gecsa, holnap reggel indulok Miskolc-Nyíregyháza-Gyula útvonalon, ha útba esel, megnézem a mocid.
(írd mailt mindenesetre, mert lehet, hogy már nem sokáig leszek fórumon, de ha küldesz egy telszámot is, reggel még megnézem a leveleim és lesz elérhetőségem hozzád)
Bár tényleg szép, néztem pár napja, de 250-es 2T motor szóba sem jöhet nekem, halálos.
Azt viszont nem értem, a két kommentelő mit is akart mondani, az eredeti tulaj adta el 529 helyett 420-ért, 110-et engedve, ami nem rossz ár, vagy az új tulaj árulja máris.
Alkut a szaki ismerősre bízom, ha az ember nem tud mibe belekötni, akkor nehéz alkudni, de ha egy 530-ra kitett motort 420-ért el lehet manapság vinni, az nem rossz dolog.
Sajnos viszont most jött el az a pillanat, hogy a szülők-anyósék megtudták, mit is tervezek.
Nemrég házasodtam, épp milliomos sem vagyok, de egyik oldalról kapom az azt hittük már komoly ember vagy, nem hülye motorokon jár az eszed kommenteket, a másik részről meg a- " pont erre van most szükségünk, mikor annyi minden értelmes dologra el lehetne költeni ennyi pénzt.
Lehet, hogy így van, manapság senki, én sem vagyok milliomos, tanár vagyok, de azt hiszem, ha most 3-400-at nem adok ki egy motorért (plusz a régi motorom ára), akkor még nem lesz 25 millióm egy új házra.
hát nemtudom hol keresgélsz, de 600 alatt, most elég jó, és viszonylag fiatal motorokat lehet kapni, nagyon lent van most az ára mindennek, ittvan pl egy CR, ami külsőleg nem csúnya, kérdés mi van benne, de kiindulásnak jó: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Hát a nagy elkeseredésben ma megnéztem egy ismerősöm tíz éves CRT250R-ét, ami azt mondja kb. 400-ért lenne eladható, 4 éve van nála, futóművön kívül nem kellett semmit ráköltenie és gyönyörű volt a motor, de főleg könnyebb és kisebb a DRZ-nél.
Kérjél származás ellenőrzést. Nekem mikor bejött az USA-ból a mocim akkor kellett ezt kérnem, sőt az eladó mondta hogy kell és ha leszurkolom a foglalót akkor kikéri (15e ft volt pár éve) és ha megbukik rajta akkor visszaadja a foglalót.
barátomnak DRZ-je van! neki kicsit nehéz(alacsony,könnyő gyerek)...de mikor cseréltünk akkor megmutattam neki hogy mire képes a motorja! pilóta kell rá és már is nem tűnik nehéznek és nem kell félni tőle!alkatilag pont akkora vagyok mint te...
származás pedig esetleg segíthet az ha tud mutatni valami számlát amin rajta van a motor adatai és mondjuk az egy szervíz számla...
ha 600 a plafon azért pont hogy tudsz venni jó motort (lásd én husaberG-em is) és nekem is vannak hozzá "eredetet igazoló "paírjaim (még az áfás számlája is megvan)
de lehet 2T-t kell nézned... könnyű,egyszerű,gyors,olcsóbban meg tudsz venni egy fiatalabbat is,stb...)
sok sikert a vásárláshoz! am meg Miskolc nincs messze tőlem, ha erre jársz megmutatom a BerG-et!
Utánajárok majd, de nekem a plafon ár 600 e, annyiból kéne találnom egy szép motort. Forgalmi nem kell, de a megbízható származás fontos.
Bár félő, a legtöbb ilyen motort csak adásvételivel adják-veszik.
Ilyen esetben mi történik, ha jóhiszemű vásárlóként belefutok egy lopott motorba.
Pár napja már emiatt nem mertem megvenni egy gyönyörű endurot, szinte újnak nézett ki, de gyanúsan olcsón akarták adni.
Attól félek, ha belefutok egybe és magam sem tudok róla, ha el akarom adni valamikor, akkor csak nekem lesz bajom belőle.
üdv!
Ha szimplán endurózni akarsz a haverokkal, akkor teljesen jó a DRZ, olcsó a fenntartása és "igénytelen" a mostani crossokhoz képest, viszont nagyon jól kezelhető és nagyon jó a súly elosztása is, ahhoz képest, hogy 130kg körül van. Sőtt egy-két húzósabb helyen is el lehet menni vele egy kis ügyességgel, ugyhogy én mindenképpen ezt javasolnám neked. Volt már több ismerősnek DRZ, nem volt velük különösebb probléma, a KTM és hasonló tárasai négyüteműben rendkívül költségesek a DRZ-hez képest.
Én őszintén mondom, egy márkával sem vagyok úgy, hogy utálnám, vagy alapból nem szimpatikus.
Szóval jöhet bármi.
Ismerősök is ajánlottak már még Gas Gas EC-t is és TM-et, pedig azokról eddig tényleg az rémlett, hogy nem túl megbízható motorok.
Husaberg sajnos nincs szóbajövő árkategóriában, ráadásul azok is mind jó nagy motorokkal vannak szerelve csak.
Bár most, hogy aludtam egyet a tegnapi DRZ próba után, kissé másként látom a dolgot.
Az a 4T hang biztos nagyon hiányozna, ha újra darázs 2T-re kéne ülni.
Ha a magam nyugodt tempójában endurozgatnék vele se hiszem, hogy földhöz vágna, sőt, talán még meg is szoknám egy idő múlva.
Az viszont folyamatosan bennem van, mi lesz, ha a haverok is vesznek 1-2-t új motort, azok pedig valószínűleg nem DRZ féle túraendurok, hanem fürge és könnyű crossmotorok lesznek, így én csak szerencsétlenkedni fogok, ha egy húzósabb túrára elmegyünk együtt.
Ti mit gondoltok, nagyon észrevehető egy 95-100 kg-s krosszmotor és egy ilyen 140 kg körüli DRZ közötti súlykülönbség?
A súlyon felül sokkal testesebb motor egy DRZ a krosszokhoz képest?
2 hete csak garázsban ültem egy 125-ös KX-en, az nagyon kicsinek tűnt, valahogy még idétlennek is éreztem magam rajta. Az EXC se volt egy óriás, de a DRZ már ránézésre akkora volt, mint egy ló.
Csak optikai csalódás?
persze ha nem tetszik valakinek az is megérthető mert engem is zavar hogy nincs légszűrő doboz és elég bután néz ki de így még jobb is mert derékig érő vízben is mehetsz és nem fog beázni a karbid/légszűrőd!
bocs hogy beleszólok de érdemes lenne esetleg egy HusaberG-et kipróbálnod,megnézned! és szakavatottól utána érdeklődni és nem a tévhiteknek bedőlni...Yzf-től biztos tartósabb ha crossozol ha endurozol vele KTM től meg eleve olcsóbb és talán jobb is...(fogyasztása,alkatrész árak biztos!)
senkit nem akarok magamra haragítani csak felvetettem
üdv
A DRZ igen jól kitalált motor, mind terepen mind aszfalton tud meglepetéseket okozni, én több mint 20 éve motorozom de csak hobbi szinten, viszont a haverom aki oldbolys kategóriában motorozik, terepen igen csak meg tud fogni. A másik példa a Supermoto, haverommal cseréltünk és olyan kezesnek és jól irányíthatónak tűnt a motor hogy el sem hittem, csak egyenesekben lehetett érezni a Le. különbséget. A másik fórumtársat pedig a szintén DRZ-vel ment SM. pályán igen nehéz volt megfogni. Egyszóval én ajánlanám neked a Drz-t a súly többlet amivel a cross motoroknál nehezebb szinte észrevehetetlen, a Lóerőt meg átlag motoros nem tudja kimotorozni egyik motorból sem.
Legfontosabb kérdés: Mit várhat az ember most 600Ft-ból?
Ha kicsit leolvasol, láthatod, hogy a napokban láttam ennyiért egy elég lestrapált DRZ400-at, illetve egy egész gyönyörű ktm exc-t, amiről felmerült, hogy sáros a nyaka, így nem mertem elvinni.