Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az áruk mennyi azt ide is írhatod.
Küldtem is az adatlapodon megadott mailre képeket!
Linkelni nem szeretnék, de adj légyszives egy mailt, küldök képeket!
Belinkelhetnéd melyik két gépet akarod megnézni! Kiváncsi lennék 600 ért mit adnak!
Szia!

Köszi szépen.
Igazából az előbb néztem meg egy DRZ400-at.
Azt is nagyon ajánlották mindenhol, mivel nem agresszív versenymotor, egy kezdőnek ideális.

Egy felázott mezőn próbáltam ki és igazából a túlerővel nem volt bajom, de mégis kb. féltem tőle.
Ez a motor nekem túl nehéz és bár alacsony sem vagyok a 185cm-mmel, végig úgy éreztem, hogy soha nem tudnám megszokni és csak szenvednék a méreteivel.

Ráadásul 600k-ért elég megviseltnek nézett ki.
Nem tudom tényleg, hogy 5-600-ért mit várhat manapság az ember, de ha arra gondolok, hogy a gyönyörű kocsim 10 évesen kb. ennyit ér, az kissé nevetséges.

Hétvégén megnézem a YZF-et és az EXC-t is és remélem okosabb leszek. Ha azok is tropák, akkor legalább annyival, hogy most még ne költsem minden megspórolt pénzem egy újabb pénzégetőbe.
(bár talán annyira nem rossz a piac, két napja 420-ért egy teljesen gyönyörű exc-t láttam, szinte karcmentesen, csak ott meg gynaús volt a származás)
Hali! Szerintem az yz250f felejtős! Endúrózáshoz nem a legjobb! Nincs kiegyenlítő tartály, lámpa, ...! Én mindenképp egy exc-t vennék a helyedben! A 2t sokkal olcsóbb fenntartásban is meg mivel alacsonyabb az ülésmagasság és könnyebb is a gép a 4t-nél ezáltal sokkal felhasználó barátabb! Meg ha nem 1-2 hónapra akarod csak megtartani akkor minimum exc 200-at vegyél! Tartósabb mint a 125 mert nemkell szétpörgetni hogy mennyen! Ha van lehetőséged szerintem külföldről(ausztria, németország) vegyél mert itthon a pénztelenség miatt sokkal leharcoltabbak a gépek! Ja a negatívum hogy a KTM nagyon tartja az árát (Eladásnál jó lesz )
Köszi!

Alig látni itthon WRF-et. (egyébként azt hittem az egy az egyben yzf, csak lámpával)
A wr250F közel sem olyan szervízigényes mint az yzf ahogy hallom, de jóval gyengébb is. De szerintem még a wr426f is gyengébb az yzf250-nél (régen mentem 426-al). Én kezdésnek azon is gondolkodnék.
Egy barátom vett új 426-ost annó és vagy 15000 km-t ment vele a nagygenerálig.
Cross 125 2T sem túl jó endúróra.
Még pár dolgot elfelejtettem közölni:
közel tíz éve motorozok, ebből 2 év még 16 évesen egy dögnehéz, óriás olasz 125-ös enduro volt. Soha nem estem el vele sehol a terepen, tehát nem vadorzó motoros vagyok, aki sem magát, sem a motort nem kíméli, viszont a haverok a simsonokkal simán otthagytak akárhol, annyira nem bírtam a nehéz motorral.
Most 26 éves, 83 kg vagyok, 185 cm-mel.
250-es 2T krosszmotorral pár alkalommal, próbák erejéig mentem csak, de ez épp elég volt, hogy tudjam, hogy ne rögtön egy ilyen motorral kezdjem.
Nekem akár egy 125-ös is elég lenne, de a 250-es 4T motor úgy gondolom kevésbé agresszív és szélesebb nyomatékú, mint egy 2T, így barátságosabb.
Bevallom, hogy főleg a hang miatt szimpatikus a 4T motor, egyébként nyugod szívvel megvennék egy 200-250-es EXC-t is.

Csak a fránya fenntartási költségektől félek, nem akarok úgy járni, hogy az összes pénzemből megveszem álmaim motorját (közel 600 ezer ft már a keret) aztá pár hét múlva mondjuk a szelepek, vagy akármi más miatt további 150-200 ezret kelljen ráköltenem.
(egy 2 ütemű motorgenerálja megvan fele ennyiből is azt mondják)

Köszi szépen minden tanácsot!
Sziasztok!

2004-2005 körüli motort készülök vásárolni.
Nagy szaki nem vagyok a témában, de kb. egy hónapja elég rendesen beleástam magam amerikai mx fórumokba és ott a szakik próbálnak lebeszélni 5-6 éves 4T krosszmotorról.

Lenne most egy YZ250F, ami kép alapján elég mutatós, de egyre inkább úgy érzem, minél jobban utánajárok a témának, annál jobban elmegy a kedvem tőle.
KXF, RMZ, CRF már rég kilőve, azt mondják mind eszik a szelepeket. Kb. még a Yamaha a legmegbízhatóbb ezen a téren, de azok is időzített bombának tekinthetőek.
Csak 40Le körüli motor jöhet szóba, tehát nagyobb 4T-ben nem is gondolkozok.

Most felmerült, hogy esetleg KTM EXC lenne a legjobb választás számomra, ha csak laza endurozásra szeretném használni a motort.
Abból még egy 250-es 2T sem túl erős, viszont kevesebb hibalehetőség van benne, mint egy négyüteműben-de főleg olcsóbban szervízelhető.

Mi a véleményetek?
(legmegbízhatóbb off-road motornak a DRZ400 tűnik, de azok meg félek már túl nehezek lennének erdei motorozásra, LC4 detto).
akko sorry
Nem szeszfözde
Mert ha jól látom akkor szeszfőzdébe van lefényképezve, vagy tévedek
Hali.
Lenne egy garnitúra SM kerék Yamahába volt!
Fűzött küllős Excel fényes nagyon jó állapotú.
130e ft.
06-20-5-636-213
csákány!
Bocs de nem értem miért menne pálesszal
Telók jók lettek?
Tiszta szesszel megy a te gíped, vagy csak házi pálesszal?
Sziasztok! Van egyPRO-TAPER /contour/ kormányom,kormányszivaccsal,kiemelövel,renthal markolattal,/merevitönélüli/ nekem crf-ben volt de bármibe jo Ű! Olcson csavarokkal
Sószóróóóóóóóó
Már 1 éve vagyunk....
nulla 6 húsz 208 huszonnyóc57
oké köszi

A kép alapján szétszedtem, csak a tetejét mert az alsó részéhez b.nagy inbusz kell.
De szétszedem mert át akarom mosni ( szörnyű állagú olaj jött ki )
Megadod a tel számod mert néztem nincs az adatlapodon
ha van könyved nagy segítség.
Beszélnek a képek, nekem kell hozzá speckos kulcs.
de a tied régebbi ahoz szerintem nem.
A porvédő alatt van 1 drot azt ki szeded, aztán szétt húzod.
Ha szétt szeded nézd meg a perselyeket, ha olyan és a tudod(píz) akkor cseréld.
Ugy van akkor hívj fel..
igen jól nézki
w. Hahn a favorit