hello 2N!
Köszi a segítséget,közben már kicseréltem az eredetit egy ugyan olyanra,mert repültem egy szépet a crosspályán és az érkezéztől teljesen kiégett(vagy mi..).Szal kénytelen voltam bele venni ami volt a kúton. Majd keresek ilyet. Am. ezzel a gyárival csak az a bajom,h. a reflektor valahogy hülyén világít ;felkapcsolom és nem előre,hanem szét és lefelé, és nem fordítva van ,mert csak egyféle képen megy bele...nemtom mi ez. Ha tudsz rá valamit,légyszi írj,addig megnézem a 40/45-öst
Köszi: Bárczi Gábor
Beröffentettem dob nélkül . Nem kicsi a hangja úgy.
Ha biztos lennék benne, hogy tudok majd műszakit intézni, nyitnék egy kicsit a dobon. (Könnyebben indult és könnyen felpörgött...)
Lefestettem a kipufogódobot és a motortartó (háromszög alakú) két lemezt mert rozsdásodtak.
Még az oldaltámaszt (esetleg a kipufogó hővédőjét?) akarom lefesteni feketére, mert kicsit rákaptam a dologra. Ugyanis sokkal jobban mutat mint a gyári "kályhaezüst".
A blokkvédőt még nem javítottam ki, lehet nem is fogom, mert kicsi a hiba és tökre nem is látszik.
A csövet is le akartam lakkozni, de azt nem tudtam leszedni. (Vennem kell majd egy rendes inbusz készletet.) Sebaj legalább előkészülök a kipufogó gáz visszaveteés ledugózásához is. Egy csavart fogok beleforrasztani. Már csak egy kis kemény forraszanyagot kell szerezzek.
Ha a fordulat azonos, akkor rövidebb áttétellel (13/14 = 0,928) 7%-ot csökken a végsebesség.
De mivel rövidebb áttétellel esetleg könnyebben kipörög lehet, hogy nem vagy nem ennyit csökken a végsebesség.
Én most hosszabb áttételen gondolkozok. Valószínűleg a végsebesség nem fog nőni, de talán a csökken picit. 15/14 = 1,07, vagyis 7%-kal lesz hosszabb az áttételem, ami (azonos sebességet feltételezve) 8000 ford/perc helyett 7500-at jelent.
Ha kipróbáltam elmesélem. Nem várok (vég)sebesség növekedést.
Hali!
Nekem R van és szoktam vele erdőben is motorozni. Ilyenkor megeszi a 4-4.2 litert is, közúton átlagban nekem 3.5 eszik. Terepen az első teló hamar felüt, én 98 kg vagyok. Terepre hosszúak a fokozatok, de a Nagyvasnál vehetsz előre kisebb lánckereket. Ez a motor inkább közútra való, terepen csak száraz időben jó a gyári gumival. Nyomatékosnak nyomatékos két személy esetén is. Utazó kb. 80-90.
Az RS után gyenge lesz!
Sziasztok! Kategória váltás előtt állok és beruházni szeretnék egy XT125-re. Lenne pár kérdésem: Mennyire nyomatékos a motor 2 személy alatt? Illetve 90 kg-os embert mennyire bir elvinni, van e benne nyomaték ekkora súly alatt is? Fogyasztásról egy két szó komolyabb igénybevételkor mennyit eszik? Illetve hosszabb túrán? Mennyire igényes? Terepre is használható? Előre is köszi a segítséget! Széles utat!
ezért mondtam hogy Wr250x et vegyen :) nem nagy dolog 25 ös papírokat csinálni hozzá ha esetleg nincs rá jogsija ... de ha a haverod venné akkor ő próbálja ki szerintem :) vagy nézzéték meg a 125ös DRz- t (848 000 Ft )
Hali!
Ez nem egy erőgép az igaz de, ezzel is meg lehet tanulni motorozni mint egy 'idegbeteg 2T'-vel elkezdeni.
Ez a 4T mindennapi közlekedésre alkalmasabb, mert nem kell úgy forgatni, na és persze feleannyit eszik mint a 2T.
Ha sok neki az új ára vegyen egyet használtan!
Jelen esetben én 20éves vagyok! Véleményt kértem,mert 1ik barátom ilyet szeretne venni...Eddig nem volt alkalma ilyet próbálni,mint ahogy a tegnapi napig nekem sem! Újan akarja venni és ekkora összeget,nem akár mire akar kiadni,ezért is a teljesítmény is fontos számára!
Nem fikázásnak szántam, hiszen azt sem tudom milyen motorod van. (Üres az adatlapod.)
Tény, hogy egy 2T jobban megy ezt senki nem vitatta.
Kicsit unalmas, hogy egy csomó tizenéves 2T tulaj idejön fikázni, hogy ez 4T és szar...
Nem muszály ilyet venni. Megbántani nem akartalak.
Sajnos nincs ötletem.
Köszi a segítséget,közben már kicseréltem az eredetit egy ugyan olyanra,mert repültem egy szépet a crosspályán és az érkezéztől teljesen kiégett(vagy mi..).Szal kénytelen voltam bele venni ami volt a kúton. Majd keresek ilyet. Am. ezzel a gyárival csak az a bajom,h. a reflektor valahogy hülyén világít ;felkapcsolom és nem előre,hanem szét és lefelé, és nem fordítva van ,mert csak egyféle képen megy bele...nemtom mi ez. Ha tudsz rá valamit,légyszi írj,addig megnézem a 40/45-öst
Köszi: Bárczi Gábor
Ha biztos lennék benne, hogy tudok majd műszakit intézni, nyitnék egy kicsit a dobon. (Könnyebben indult és könnyen felpörgött...)
Még az oldaltámaszt (esetleg a kipufogó hővédőjét?) akarom lefesteni feketére, mert kicsit rákaptam a dologra. Ugyanis sokkal jobban mutat mint a gyári "kályhaezüst".
A blokkvédőt még nem javítottam ki, lehet nem is fogom, mert kicsi a hiba és tökre nem is látszik.
A csövet is le akartam lakkozni, de azt nem tudtam leszedni. (Vennem kell majd egy rendes inbusz készletet.) Sebaj legalább előkészülök a kipufogó gáz visszaveteés ledugózásához is. Egy csavart fogok beleforrasztani. Már csak egy kis kemény forraszanyagot kell szerezzek.
De mivel rövidebb áttétellel esetleg könnyebben kipörög lehet, hogy nem vagy nem ennyit csökken a végsebesség.
Én most hosszabb áttételen gondolkozok. Valószínűleg a végsebesség nem fog nőni, de talán a csökken picit. 15/14 = 1,07, vagyis 7%-kal lesz hosszabb az áttételem, ami (azonos sebességet feltételezve) 8000 ford/perc helyett 7500-at jelent.
Ha kipróbáltam elmesélem. Nem várok (vég)sebesség növekedést.
Ha meredekebben indulok meg, akkor már keserves.
1 foggal kevesebbet vennék, szerintem jobb lenne a gyorsulás is!
Nekem R van és szoktam vele erdőben is motorozni. Ilyenkor megeszi a 4-4.2 litert is, közúton átlagban nekem 3.5 eszik. Terepen az első teló hamar felüt, én 98 kg vagyok. Terepre hosszúak a fokozatok, de a Nagyvasnál vehetsz előre kisebb lánckereket. Ez a motor inkább közútra való, terepen csak száraz időben jó a gyári gumival. Nyomatékosnak nyomatékos két személy esetén is. Utazó kb. 80-90.
Az RS után gyenge lesz!
A foglalat BA20D, a gyári 35/35 W-os. Lehet kapni erősebbet (talán OSRAM) 40/45 W-osat.
Ilyen izzóról van szó:
IZZÓ
Üdv,
2N
Ui: Írd meg milyen lett, mert nekem is lapul egy ilyen a fiókom mélyén.
XT-X
XT-R
Az X-ek közt ott az én véleményem is, inkább nem írom le még egyszer.
Üdv,
2N
Ez nem egy erőgép az igaz de, ezzel is meg lehet tanulni motorozni mint egy 'idegbeteg 2T'-vel elkezdeni.
Ez a 4T mindennapi közlekedésre alkalmasabb, mert nem kell úgy forgatni, na és persze feleannyit eszik mint a 2T.
Ha sok neki az új ára vegyen egyet használtan!
Tény, hogy egy 2T jobban megy ezt senki nem vitatta.
Kicsit unalmas, hogy egy csomó tizenéves 2T tulaj idejön fikázni, hogy ez 4T és szar...
Nem muszály ilyet venni. Megbántani nem akartalak.