90-et tuti megy, mert 87-tel mentem itt a környéken is. A fordulat meg alacsonyabb 7%-kal (14/15). Az 8000 körül kb. 600-as fordsz. csökkenés (8000*0,93).
A nagyvas.hu-n rendeltem, a 15-ös miatt még nem kell láncot cserélni. JT márkájú, kemény 1.100.- HUF volt (fél tank benzin :). Úgy vagyok vele ennyit megér egy próba. (Van személyes átvétel is Gazdagréten, így a szállítás 0 Ft.)
Lecserélni sem tart sokáig, én a láncfeszességgel húztam csak az időt. (Azzal mindíg sokat szöszmötölök, hogy tuti egyforma legyen mindkét oldalon, de ez az én dilim.) Jószerével addig tart a csere amennyit a lánccal bíbelődsz.
Holnap első tapasztalatok.
(És még néhány fényképpel is lógok ide a fekete kartervédőről, motortartóról. Azt majd ha szép tiszta lesz a gép.)
nah elkezdett érdekelni ez a dolog. kaphatnék pár infót? hol vetted? mennyi volt? láncot is cseréltél? jah és majd azért ha lehetne egy végseb et is ha írnál hogy mennyivel lett több, igazából ez nem is fontos nekem már az is megérné ha 85-90nél nem pörögne annyit. előre is köszi
Beszereltem a 15-ös lánckereket. Csak egy rövid kört mentem a környéken, végsebesség teszt nem volt. Érzésre jobb lett sokkal, nem kell annyira forgatni, középen (ahol jól húz) intenzívebben gyorsul. A végsebességet meg majd meglátom. Ha maradt ua. már megérte. Emelkedőn lehet, hogy lassabb lesz. Majd megírom.
(A motort csak egy személlyel, városban használom. Ezt fontosnak tartottam megjegyezni.)
Ha az öcsédé ugyanazt a végsebességet eléri, akkor az enyémnek is bírni kell, hiszen az enyémnek rövidebb az áttétele. (YBR=-XT-X: h. lánckerék 45=-48, felni 18"=-17", gumi magasságát nem vettem figyelembe.)
HALI !Mi már öcsémmel lecseréltük 15-ösre és meglepően jobb lett szerintünk ,mert padlón nem pörög annyit és mégis tartja azt a végsebességet amit előtte is ment . Fogyasztása kicsit több lett de nem vészes:DTalán a gyorsulása is jobb egy kicsit a hosszabb fokozatok miatt. Hali!
Holnap megyek a 15-ös lánckerékért. Kíváncsi vagyok mennyit csökken a fordulat (sebesség?, gyorsulás?). Majd megírom ha kicseréltem ls lesz tapasztalat. Nem tudom mikor lesz időm rá.
én nem értem már komolyan...ennyire béna lennék.. nemtok vele mit kezdeni. Ha feltekerem a tompított az égbe világít..tuti nincs fordítva! valaki nem tudja nekem lefotózni hogy van a foglalat,mert gyanús,h. az van feljel lefelé
kössz..:D jól hangzik..
Mert nekem már nem kell 2t..naggyon kopik..az rs 50-t feltuningolni meg 270 lenne.. de nem akarok annyit rákölteni mert nagyon kopik...sztem nem érné meg..szivesebben feketetem bele ezt az összeget mondjuk egy xt-be..
Valaki írt 180-as henger szettről régen, de az sem volt olcsó emlékeim szerint. (Ha valakinek ellenkező infója van ne habozzon megírni mert rohanok megvenni.)
A nagyvas.hu-n rendeltem, a 15-ös miatt még nem kell láncot cserélni. JT márkájú, kemény 1.100.- HUF volt (fél tank benzin :). Úgy vagyok vele ennyit megér egy próba. (Van személyes átvétel is Gazdagréten, így a szállítás 0 Ft.)
Lecserélni sem tart sokáig, én a láncfeszességgel húztam csak az időt. (Azzal mindíg sokat szöszmötölök, hogy tuti egyforma legyen mindkét oldalon, de ez az én dilim.) Jószerével addig tart a csere amennyit a lánccal bíbelődsz.
Holnap első tapasztalatok.
(És még néhány fényképpel is lógok ide a fekete kartervédőről, motortartóról. Azt majd ha szép tiszta lesz a gép.)
(A motort csak egy személlyel, városban használom. Ezt fontosnak tartottam megjegyezni.)
Amúgy raktam még föl a www.bikepics.com -ra is.
Mert nekem már nem kell 2t..naggyon kopik..az rs 50-t feltuningolni meg 270 lenne.. de nem akarok annyit rákölteni mert nagyon kopik...sztem nem érné meg..szivesebben feketetem bele ezt az összeget mondjuk egy xt-be..
xt 125 öt lehet tuningolni?:Dha igen mit lehet rátenni?mert tetszik a motor..jóis a 4t..csak az erejével van bajom..