Nekem korlatlan A-jogsim van de minket azzal se nagyon vittek ki városból, megállás nélkül bennt keringtünk a városban. Nem tom hol mi a szokás de nálunk az országúti vezetés része nem volt túlerőltetve.
Meg volt az 1000-es szervíz egész máshogy működik a gép így beállítva meg olajcserélve.
áhh ez a rutinpálya tiszta ódi bazze aki ezt nem csinálja meg elsőre v másodikra az neüljön motorra...1ik idióta oktató belekötöttt az Xt mbe hogy nem 25ös pedig kan betűkkel rajta is van ( mondjuk rá is lehetne tenni :) atesz v vki ezzel az A1 jogsival városonkívűl kívűl is mentek gyakorlásnál ?
szevasztok!
van egy 94es évjáratú Xt 125r em és tegnap csináltam rá egy dobot! egy sportdobot... hát képzeljétek én is meglepődtem. Gyorsításkor kb. ugy szól mint egy 400as drz nagyon szól. és 9000fordulaton szabályoz! sötétbe lángokat lő
amúgy kaptál vmi igazolólapot h kértél jogsit ..azt bemutatod simán elfogadják ... engem életembe 2 szer állították meg és akkor amikor mentem haza felé a tokmányirodából , meg amikor azon a napon elvoltam..simán elfogadta ..bár nem tudom felétek milyenek a zsaruk mondjuk igaz h mind1ik ismerte faterom de olyan 3 -4 nap amíg megjön nem ?
Elolvastam a totalcar-os népítéleteket, ott végülis csak jót írtak a motorról, ezt vegyem is készpénznek? Töltöttem fel képeket az enyémről. Jah és most 2 hetes az enyém és a napokban viszem majd az első 1000-es szervízére majd. Érdeklődnék, hogy kinek mennyi az utazója? Mondjuk az R-es XT125-k érdekelnének.
hát félsötétített láttam 2 rugóér de nekem sötétített kellett volna mind1 majd ha ennek lesz vmi baja kinéztem már 1 nagyon faszát azért kössz az infót
szeva van egy rossz hirem... nekem is ez van és azt mondták hogy annyi lenne egy lencse mint egy komplett szemüveg ezért én is maradtam az eredetinél... mondjuk sárgásított de nagyon csúcs csak karcos
egy kis segítség kéne scott szemüveghez nem találok sehol a neten sötétített lencsét ... vki esetleg tud valahol ajánlani v nem létezik ilyen ? a képen a szemüveg ahhoz kéne
Tényleg, a múltkor felmentem az XT-vel egy crosspályára! Mivel az egész pálya üres volt -és még sose mentem rajta- elindultam tetszőleges irányba, csak szépen óvatosan. Egy jó kis kigyorsítós szakasz után ugrató következett, amit gyönyörűen vett a Yamaha, egy kellemeset "repültünk".
Ezután vettem észre, hogy néz egy srác egy 125-ös CBR-ről. Odamentem köszönni, később felvilágosított, hogy ezen a pályán a haladási irány pont ellentétes.
Mentem így is egy kört, az ugratóhoz érve vártam, hogy kidobjon, mint az előbb. Most azonban feldobott az égbe, földetéréskor mindkét teló koppig ment. Ebből az irányból nem volt olyan előnyös. Sajnáltam a motort, úgyhogy lightosabbra vettem a figurát. Erdőben a fák és buckák között viszont nagyon kellemeset motoroztam!
Grat a motorhoz!
A totalbike pont hun a népítéletek között olvashatsz véleményeket, tapasztalatokat.
Én nagyon megbízható, alacsony fenntartási költségű motornak tartom.
Az első fék szerintem gyenge, de majd kitapasztalod.
Töltsd ki az adatlapod, várjuk a képeket!
Nekem korlatlan A-jogsim van de minket azzal se nagyon vittek ki városból, megállás nélkül bennt keringtünk a városban. Nem tom hol mi a szokás de nálunk az országúti vezetés része nem volt túlerőltetve.
Meg volt az 1000-es szervíz egész máshogy működik a gép így beállítva meg olajcserélve.