Hali. én i csak a héten vettem meg az XT. Szóval csak pár kíváncs kérdést tennék fel.
A gyorsulás mérő mennyire király és mennyit mértetek? sajnos nem volt még alkamam kipróbálni.
Hali!
Közeljövőben tervezek motort venni, mindenképpen 4t supermotot/endurot szeretnék, Derbi meg ilyenek kiesve, két választásom van, egyik az xt, másik az xr. Nekem az xt sokkal jobban bejön, de azért lenne pár kérdésem:
R/X modell között áttételileg van különbség?
Vársoban tökéletes, de vidéken/autóutakon gondot okoz egy-egy előzés?
Hosszab túrákra (400km+) utcán mennyire alkalmas?
Egyenlőre ennyi, bővebben esetleg msn-en ha tudtok segíteni juhicrosser@hotmail.com
Tudom sajnos, de tegnap néztük, hogy egyik robogón ugyan az a főfékhenger volt mint az enyémen...nemtudom miért nem teszik át a Derbi nemigazán olyan márka amit minden nap vesznek...
Én Sasa helyében maradnák vagy XT vagy FMX650 vagy az MZ Baghirát venném bár én egyhengerfanatikus vagyok
Derbis témához még annyit, hogy rokonomnak Derbi kereskedése van....és rákérdeztem, hogy ez miért van, hogy ennyire nincs alkatrész....és mondta, hogy azért van ez, mert a gyár leállása előtt nem szerzik be a tartalékokat...szal innentől meg a főimportőr hibája!
Öööööö...Triumph....figyi már...ennek gyárilag ott van az a 2nagy állat beömlő cső a lámpa mellett/alatt?nagyon durván néz ki...:) Amúgy azért ha annyira nem ragaszkodsz a sportmotorokhoz, akkor azért gondold át még ezt az Xt600 témát....mert azért egy Triumph-ra jóval többet fogsz költeni...! de ha belevágsz, akkor meg gond nélküli motorozást kívánok!(mondjuk én biztos a Triumphot venném...de én sport(-túra)motor őrült vagyok...most is nemtom, miért van endurom....:)
szevasztok..
jövöre be akarom cserélni az xtmet 350es XT vagy DRre de valahogy azért mégis inkább az xt felé hajlok...... van valakinek ilyenje? estetleg vki aki tud róla mondani jót rosszat?
Hello!
Én is vaciláltam a kettő között.
Az XT árába beszímatak használt 50cc motort, tárcsafék elöl- hátul, blokkvédő alul, digitális műszerfal, újabb modell (design) és a hátulját jobban kiemelheted.
Az XR-el még nem motoroztam, de más: alacsonyabb az üléspozíció, gyárilag csomagtartót kapsz hozzá, mechanikus a km-óra, dobfék hátul, elöl viszont nagyobb a tárcsa.
Motorjuk kb. egyformán erős. Megbízhatóak a Hondák is. Valószínűleg az XR-t is Kínában gyártják le.
Attól függ összességében melyik tetszik neked jobban.
sasa mi lesz az új vas ? 660 XT
nem tudom hogy vagy vele de ha veszek 1 új motort én nem örülnék neki, ha előtte akármit is leszedtek volna róla
nekem meg elakarták tolni a cigányok csak sebességbe volt , meg kormányzár...
ilyenkor van az hogy gázspray a kézbe, meg csörögtem pár bőrnyakúnak ...
Most nem fényképeztem, ha velem volt annyira lemerült az akksi, hogy be se kapcsolt, aztán már nem is cipeltem magammal. Pedig sok szép helyen jártam. Volt, hogy sáros lett az XT, aztán a Dunába veretve mostam le A siófoki parton pedig a legjobb motorral közlekedni
Tapasztalatokat (sajna) gyűjtöttem:
- Bpen a Tímár utcai MOL benzinkútnál (Aquincum Hotellel szemben, Árpád híd budai hídfőnél) NE tankoljatok! Úgy, hogy nem porzó tankkal mentem oda, az elvileg 10literes tankba sikerült 10,5 litert beletankolni, úgy, hogy az még nem is volt üres! Ez azt jelenti, hogy tíz literen minimum egy literrel többet mutat a kút. Az autósok észre se veszik. Én egyszer Szegeden épphogy beértem egyszer a kútra, annyira nem volt már benzinem, hogy a motor leállt, és akkor sem tudtam csurig 10l-t tankolni, 9,6-ra emlékszem...
- Szegeden egy estére hagytam a motorom egy panelház előtt, és a cigányok éjjel mindjárt le akarták szívni a benzint Nem sikerült. Ha tehetitek soha ne hagyjátok ilyen helyeken a motort!
Tiszta szégyen amit, a Derbiddel összeszenvednek. Ilyen helyzetben miért nem szedi le, egy szalonban álló motorról az alkatrészt, javítja meg a tiédet és tudnál is motorozni szezonban. Aztán a kereskedő majd felszereli az övére, ha megjön az új alkatrész. Nem hinném, hogy az új Derbik túl gyorsan mennének ki.
Még mindig nemtok semmit a motorról van annyi fejlemény, hogy fölkülték miskolcról(ahol van a motor) a főfékhengert pestre az importőrhöz, mert ott van javítókészlet.ennyit tudok most perpillanat
Helló h.david!
Nekem van egy xt125x-em eladó, 2005.09-dik havi, 7800km, garanciális, szervizkönyves.
A kormányt kicseréltem egy vastagab falu merevitösre plusz kézvédő, minden más eredeti rajta.
Ha érdekel telefonály: 06/70/283-08-93
hello dávid,
én vettem meg az utolsó 2006 -os Xt-t magyarországon ( legalábbis azt mondták )
ha jól emléxem akkor 930 körül volt az ára mindennel együtt....
szóval szerintem fontoldd meg sasa ajánlatát ;)
Sziasztok!
Az XT-vel megint jó sokat mentem! Szeged- Bp- Esztergom- Szfehérvár- Siófok- Bp- Paks- Bp- Szolnok- Szeged- Szolnok- Szeged
Semmi gond nem volt a kicsikével, 2,9-es átlagfogyasztás, 80-90 km/h utazótempó!
Éppen most megyek érte, kész a 12e-es szerviz.
h.david, tapasztalatokat a totalbike pont hu népítéletei között olvashatsz! Az én motorom eladó, 2006-os (júliusi), van még rajta egy év garancia, vezetett szervizkönyv, első tulaj, soha nem estem vele, gyári, hitelmentes, most hozom a kötelező szervizből, képek az adatlapomon, 600e-re tartom!
Jó motorozást mindenkinek!
Hello.
Én jövőre teszem le az A1-es jogsit.És majd egy 125-ös motort szeretnék venni.Nekem a Yamaha xt125x teccik a legjobban.Arra szeretnélek titeket kérni hogy mondjatok el a motorrol mindent amit jó tudni róla.Amugy egy 2004-2006-os évjáratú gépnek mennyi az ára?
Van áttétel különbség, de a kereket is bele kell számolni. Itt minden adatot megalálsz hozzá.
Én csak városban használom, szerintem nem túl kényelmes.