pifu87: Nezd meg "gabona" volt motorjat! http://www.sportmotor.hu/motor...
(ha a link nem jönne be: ezen forum, 2-dik ablaka, 36-ik hozzaszolas)
Ilyesmire gondolsz?
Gabonat a 660-as forumon vagy msn-en megtalalod.
Nekem is nagyon tetszik a sportositott so´dar!
Kattog a fek?
Andrismotor: Fel tudnal rakni a ´92-es XT-rol kepet? Lövesem sincs hogy nezhet ki a motorod, regebbrol XT 400-ast, 600-asokat ismerek.
2N: köszi az infot! Ami meg erdekes: utassal, ha nagyobb sebessegrol lassitok vissza lightosan hatso fekkel (pl körforgalom elott) neha bevibral a hatsofek. Ez mi lehet...
3,77 100on, talán sok? engem az dominált hogy meguntam az állandó szerelést, ezért inkább 1új vas!
amugy km óra aránylag rendben müködik, pedig sokszor elázott már!
nekem 1992es 125ös xt-m van 41000kmel és nem nyikorog a fékem:) és nem azért h leszóljam mert szebbek a 2007es modellek de én versenyeztem már olyannal és simán vertem. enyém 120at megy és 2-3l fogyaszt. nagyon pöpec
Hali!
Valaki megtudná mondani milyen komplett hátsósárvédött tudok felraki az XTmre, hogy egy kicsit sportosabb legyen? milyen márkájú, hol tudnám beszerezni?
Lámpával és rendszámtartóval! Augy nekem is nyikorog a hátsófék, 9000km nél már egyre durvábban, az első meg néha kattog tolásnál!
Lehet, hogy kopott, de nem feltétlen. Az enyém is nyikorog néha, bár nem annyira mint csere előtt.
A féktisztító spray segíteni szokott egy időre, de vigyázz vele, mert az első km-en nem fog a fék rendesen ha befújod. (Csak lehűlt fékre fújd.)
bazze megállítottak a jardok volt ám para láttam kiszáll a hapsi , ránézek és apám haverja volt pffú megkönnyebültem ..ezis annak a fucking motoros oktatónak a hibája aki nem képes órát adni a héten .....pfpff
Szia!
Szerinted, ha nyikorog a fek fekezes közben, azert lehet, mert kopott a fekpofa?
Km-ora: nekem nem volt vele semmi (kopp-kopp), pedig akkora nyari zuheban motoroztam az XT-vel, hogy csatornak nem tudtak a vizet elnyelni! Megsem azott be a jelado. A kormanyon levo kapcsolo viszont igen! A rendszer ugy erzekelte, hogy folyamatosan nyomom a MODE gombot, de hamar kiszaradt.
Azota rendszeresen motorztam mar esoben, de nem volt vele semmi.
Legjobbakat!
Ma kicseréltem a hátsó fékbetétet. Unokatesóm pont jókor futott be, mert ő is beszállt segíteni. Pont éppen szenvedtem, ő meg rábeszélt arra, hogy vegyük ki a kereket. Igaza volt, ezután nekem szinte már csak adogatnom kellett a holmikat. Jó egy autószerelő a családban.
A fékbetét kivétele nem volt gond, de a dugattyúhoz nem fértem hozzá, mert nem volt megfelelő célszerszámom, így azt akkor lehetett csak visszanyomni, amikor kivettük a kereket. Állvány híján a kerék kivétele két személyes, mert egyiknek az oldaltámaszra döntve el kell emelni a hátsó kereket a földről.
Kicsit benéztem a betétcserét, mert még a legvékonyabb részen is volt 1,5 mm (az új betét 3 mm-es), de mivel a könyv 2 mm-t ír nem bánom. Szerintem kicsit hamar kopott el, most van a gépben 4250 km.
A gyári betét SBS, én lucast vettem most bele.
Apropó km-óra! Írtam, hogy nem működött. Elvittem szervizbe, rendeltek jeladót, másnap már mért. Azóta is jó, szerintem csak beázott, majd kiszáradt. Most szigszalaggal körbetekertem, azóta sincs gond vele, bár nem is áztam el. Szerintem érdemes letömíteni, ha lesz kedvem meg is csinálom.
sziasztok , nem rég vásároltam egy XT125 ös motort ... megszeretnék bizonyosodni a kézvédős felszereléssel... tudom hogy nagyon könnyű elbaszhatatlan feladat ! de azért megkérdezném... először bekéne szakítanom a kormánynak a védőjét aztán mehet a felfogatás és ennyi ?!
Nemrég vásároltam egy XT125 R-t. Olvasgattam már a fórumot, de bármilyen jótanácsot, ötletet szívesen fogadok vagy véleményt, tapasztalatot.
Tolásná jobra fordulva!
http://www.sportmotor.hu/motor...
(ha a link nem jönne be: ezen forum, 2-dik ablaka, 36-ik hozzaszolas)
Ilyesmire gondolsz?
Gabonat a 660-as forumon vagy msn-en megtalalod.
Nekem is nagyon tetszik a sportositott so´dar!
Kattog a fek?
Andrismotor: Fel tudnal rakni a ´92-es XT-rol kepet? Lövesem sincs hogy nezhet ki a motorod, regebbrol XT 400-ast, 600-asokat ismerek.
2N: köszi az infot! Ami meg erdekes: utassal, ha nagyobb sebessegrol lassitok vissza lightosan hatso fekkel (pl körforgalom elott) neha bevibral a hatsofek. Ez mi lehet...
amugy km óra aránylag rendben müködik, pedig sokszor elázott már!
Valaki megtudná mondani milyen komplett hátsósárvédött tudok felraki az XTmre, hogy egy kicsit sportosabb legyen? milyen márkájú, hol tudnám beszerezni?
Lámpával és rendszámtartóval! Augy nekem is nyikorog a hátsófék, 9000km nél már egyre durvábban, az első meg néha kattog tolásnál!
Lehet, hogy kopott, de nem feltétlen. Az enyém is nyikorog néha, bár nem annyira mint csere előtt.
A féktisztító spray segíteni szokott egy időre, de vigyázz vele, mert az első km-en nem fog a fék rendesen ha befújod. (Csak lehűlt fékre fújd.)
Üdv,
2N
és keresek ehhez a motorhoz service manualt vagy repaire manualt..
persze jó megminden csak nem tudom mikori évjárat tud valaki segíteni irjon! kösz előre is
A jeladó hiba az szinte tipushibának mondható, nekem is beázott és utánna néha mért néha nem, de inkább kicseréltettem!
UI.: Holnap mindenki jöjjön Püspökladányba motorostalálkozóra
Szerinted, ha nyikorog a fek fekezes közben, azert lehet, mert kopott a fekpofa?
Km-ora: nekem nem volt vele semmi (kopp-kopp), pedig akkora nyari zuheban motoroztam az XT-vel, hogy csatornak nem tudtak a vizet elnyelni! Megsem azott be a jelado. A kormanyon levo kapcsolo viszont igen! A rendszer ugy erzekelte, hogy folyamatosan nyomom a MODE gombot, de hamar kiszaradt.
Azota rendszeresen motorztam mar esoben, de nem volt vele semmi.
Legjobbakat!
Ma kicseréltem a hátsó fékbetétet. Unokatesóm pont jókor futott be, mert ő is beszállt segíteni. Pont éppen szenvedtem, ő meg rábeszélt arra, hogy vegyük ki a kereket. Igaza volt, ezután nekem szinte már csak adogatnom kellett a holmikat. Jó egy autószerelő a családban.
A fékbetét kivétele nem volt gond, de a dugattyúhoz nem fértem hozzá, mert nem volt megfelelő célszerszámom, így azt akkor lehetett csak visszanyomni, amikor kivettük a kereket. Állvány híján a kerék kivétele két személyes, mert egyiknek az oldaltámaszra döntve el kell emelni a hátsó kereket a földről.
Kicsit benéztem a betétcserét, mert még a legvékonyabb részen is volt 1,5 mm (az új betét 3 mm-es), de mivel a könyv 2 mm-t ír nem bánom. Szerintem kicsit hamar kopott el, most van a gépben 4250 km.
A gyári betét SBS, én lucast vettem most bele.
Apropó km-óra! Írtam, hogy nem működött. Elvittem szervizbe, rendeltek jeladót, másnap már mért. Azóta is jó, szerintem csak beázott, majd kiszáradt. Most szigszalaggal körbetekertem, azóta sincs gond vele, bár nem is áztam el. Szerintem érdemes letömíteni, ha lesz kedvem meg is csinálom.
Bocs, ha kicsit hosszú lett.
Üdv,
2N