Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogyis: Ebbe egy 160-as tuning henger van;) Fordulatszámmérő nagyon pörög ha megnézitek....
ez kérlek szépen egy XT ami óra szerint 150et megy
amúgy az enduro km óra supermotora van állítva és így ugye sokkal többet mutat
csak beírtam 1 számot XD nem gondoltam h komolyan veszed, de itt van egy jó cross kormány jó áron
ha komoly akkor lehet, hogy majd kéne, nézegettem mindenhol de 18-20nál olcsóbban nem nagyon találtam annyit meg nem akarok érte adni, még a nagyvasnál látam Lucas kormányokat egész jó áron de ha tényleg komolyan mondod akkor majd lehet hogy kéne
10k-ért bármit xD
hmmm, messziről úgy látszik, mind1, hozzám is vághatna egyet
hááát egyikse :D nincs lekopva, és nem is tükröződik, hanem matrica. A kormány pedig egy Hebo cross kormány és unokabátyámtól kaptam.. neki vannak ilyen crossos haverjai azt hozzám vágtak egyet :D
milyen kormány van a gépeden? hol vetted? ár?
Motorgumik topicban sztem elöbb fogsz választ kapni
vázról le van karcolva a festék vagy csak tükröződés?
Sziasztok! tudna nekem valaki segiteni hogy xt125x-re elvileg debrecenben van az r17 gumis amik román gumikat hoznak be vadi ujjak és valami 13ezer egy hátsó gumi..én kicsit olcsónak találom..haverom ajánja de neki rs50en volt ijen gumi . itt a link: http://www.r17.hu/index.php?pa...
ha valaki tud segiten hogy megérné e egyáltalán ezt megvenni akkor szóljon.előre is köszi!
Szevasztok
mekkora guma és felni van az sm-en?
pontosan ha tudja valaki! Köszi
ennél szebbet nem is akarok látni :)
elképesztően szép lett, ez a legszebb szín
egyik utcai motor se tűri mosolygós lámpákkal ha "dobálod".najó talán a GASGASok
kész van frankenstein ujabb műve
ok, értettem...
Nem baj végül is ha már jól megy a motorozás aszfalton, meg laza endurozgatás erdei utakon, akkor majd veszek egy nagyobb motort mondjuk egy DRZ400-ast. Azzal már lehet ugratgatni is.
Jól mondom?
én is sm XT-t ajánlanám, nekem nagyon bevált, ami az ugratós XT-s vidin van, hát nemtudom, ha nagyon finoman teszed le akkor lehet hogy bírja de sztem nem ajánlott hosszútávúan így használni
vmi ilyesmire gondoltam én is:

http://www.sportmotor.hu/motor...
Te... ez a videó nagyon kész!
Nagy respect neked!
Hát, nekem mind a 2 bejön... végül is nem hardcore-ban akarom majd vele zúzni a terepen, hanem csak endurózgatni, meg azért egy két huppanón azért átbírjak vele ugorni, hogy megtanuljam érezni a motort terepen és aszfalton egyaránt.
XT jól néz ki, hátul is tárcsafék tényleg "modernebbnek" hat, viszont XR-ek meg tényleg terepesebbek. Szóval nem tudom hogy melyik lenne a legideálisabb.
igen, megnézem... köszi a választ! én is Nógrádban lakom
Tehát futóművük is közel azonos! Én személy szerint xt-t vennék a kettő közül,méghozzá sm-ben!
Üdv. Az,hogy kinek mi a szebb szubjektív! XT "modernebbnek" hat, XR valahogy minőségibbnek bár ez az én véleményem! Teljesítményük közel azonos,viszont terepre nem ajánlanám az XR-t sem,mint ahogy azt itt valaki említette,mivel a 180as rugóút a kemény rugózása,illetve a 31-es (simsoné 30-as)első telló becsúszószárai nem éppen ideálisak erre! Egyébként adatlapomon van egy xr "teszt",ha ez esetleg segít a döntésedben!