Ne értsetek félre nem várom el tőle azt amit nem lehet. Énis maximálisan megvagyok vele elégedve, nem szeretném hazavágni semmiféle tuninggal.
Előre már kapott egy nagyobb fogaskereket de azzal csak azt értem el hogy ugyanakkora sebességnél kevesebbet pörgött ugyhogy vissza is cseréltem
Szerintem neked az áttételen kellene variálni, de erről olyat kell megkérdezni aki már próbálta.
Ez a motor városban nagyon jól viselkedik, fő úton meg ha nincs szembe szél akkor simán lehet vele haladni egy 90-95 ös tempót.
Most jöttem be miskolcra ami tőlünk 30km és a jó időnek köszönhetően sok motoros jött szembe a 37-es főúton.
Ők jöttek szerintem egy kényelmes 130-as tempóval, de persze nagy gépekkel.
Ettől a motortól nem lehet többet várni, ennek tudatában kell használni, vagy hagyni a fenébe és venni egy nagyobbat.
Én személy szerint meg vagyok vele elégedve és szerintem sem kellene mindenféle tuningolgatással szétgyilkolni a gépet, mert gyári állapotában ezek a 4ütemű blokkok képesek 150 000 km-t megtenni nagyobb hiba nélkül!
Jó persze mindenki többre vágyik, de azért valljuk be:
kötelező: 9000ft
súlyadó: 2000ft
fogyasztás: 4körül
Ezek nagyon alacsony költségek!
Álltalában nagyobb motorokkal túrázom elég hosszú távon és bizony sokszor kevés ez a moci. Tönkretenni nemszeretném, tuningolni se nagyon csak ilyen apróságokkal minimális javulást esetleg elérni...
Nincs értelme légszűrőt cserélni. Elmondom miért. Ez előtti mocim az 1 halálba tuningolt f12-es malaguti volt, és abba is volt 1 stage6 sportlégszűrő. Nos, elég volt neki 1 mosás, vagy 1 esős nap és a karbi már mehetett is a kukába. Nagyon igényes az a kis sz*r azon kívül h hangja kicsit öblösebb lesz, sokat nem javul semmiben.. csak pálya motorozáshoz ajánlom, de szerintem az XT-t nem nagyon használod ott :)
Nemrég kérdeztem jó haveromat és azt mondta hogy szelephézag esetleg. 16e km felett van a moci nem tudom mennyire számít és végsebességben nem megy úgy igaz?Meg nem is gyorsul úgy ha az a baja nem?
Előre is köszönöm.
ÜDv testvéreim(remélem nem baj hogy így köszönök mivel ha már itt mindenkienk Xt-je van meg motorosok vagyunk tartsuk össze:) )
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az alapjárati csavar akkor megfelelő méretű ha befele csavarjuk csökken, ha kifele csavarjuk nő az alapjárat. Az alapjárati csavaron befele csavartam egy felet és 2800-as lett az alapjáratom és azelőtt 1000-es volt és nehezebben indult akkor, most könyebben. JA nekem 30E Ft volt egy nagyon szép kis ovál dob krómozott és a blokk alatt a katalizátor ki lett vágva és egy összekötő cső lett berakva. Olyan gyönyörű hangja van, majd rakok fel majd vidit úgy is ha llesz jó idő. De most nekem a legfontosabb a karbiról írjatok. Ja meg hirtelen odacibálom alapról csutkáig( már üzemi hőfokon) és hirtelen elkezd fulladozni.
Előre is köszönöm aki segíteni fog.
hát igen.. dee az a 250k megéri.. belegondolsz a komplett rendszerek 60-70nél kezdődnek. Egy dob + a felrakás ennek majdnem a harmada. És a hang kárpótol :)
Tudom hogy egy 125-ös motor mindig 125-ös marad de úgyis ki kell cserélnem ezeket a dolgokat rajta gondoltam akkor már valami sportosabbakat kéne beszereznem. Nektek légszűrőből gyertyából milyen van benne?
Köszi szépen!
Köszi, már nagyon várom!
Hát ha már a fogaskereken túl vagy akkor lövésem sincs!
Előre már kapott egy nagyobb fogaskereket de azzal csak azt értem el hogy ugyanakkora sebességnél kevesebbet pörgött ugyhogy vissza is cseréltem
Ez a motor városban nagyon jól viselkedik, fő úton meg ha nincs szembe szél akkor simán lehet vele haladni egy 90-95 ös tempót.
Most jöttem be miskolcra ami tőlünk 30km és a jó időnek köszönhetően sok motoros jött szembe a 37-es főúton.
Ők jöttek szerintem egy kényelmes 130-as tempóval, de persze nagy gépekkel.
Ettől a motortól nem lehet többet várni, ennek tudatában kell használni, vagy hagyni a fenébe és venni egy nagyobbat.
Én személy szerint meg vagyok vele elégedve és szerintem sem kellene mindenféle tuningolgatással szétgyilkolni a gépet, mert gyári állapotában ezek a 4ütemű blokkok képesek 150 000 km-t megtenni nagyobb hiba nélkül!
Jó persze mindenki többre vágyik, de azért valljuk be:
kötelező: 9000ft
súlyadó: 2000ft
fogyasztás: 4körül
Ezek nagyon alacsony költségek!
Bocs a regényért, de ez az én véleményem!
Ez a tuti, nem lehet vele gond!
Nektek milyen légszűrő van a gépben illetve milyet ajánlotok?
Előre is köszönöm.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az alapjárati csavar akkor megfelelő méretű ha befele csavarjuk csökken, ha kifele csavarjuk nő az alapjárat. Az alapjárati csavaron befele csavartam egy felet és 2800-as lett az alapjáratom és azelőtt 1000-es volt és nehezebben indult akkor, most könyebben. JA nekem 30E Ft volt egy nagyon szép kis ovál dob krómozott és a blokk alatt a katalizátor ki lett vágva és egy összekötő cső lett berakva. Olyan gyönyörű hangja van, majd rakok fel majd vidit úgy is ha llesz jó idő. De most nekem a legfontosabb a karbiról írjatok. Ja meg hirtelen odacibálom alapról csutkáig( már üzemi hőfokon) és hirtelen elkezd fulladozni.
Előre is köszönöm aki segíteni fog.