Azért majd ha megcsináltatom a dekli fedelet- még nem döntöttem el ,hogy lecsiszoltatom vagy feketével ,szakszerűen javítattom- sokkal szebben fog mutatni a cső.
A "nagykönyv" szerint egy személlyel:
Elöl: 2,25 Hátul: 2,5 bar
Két személyes használat esetén:
Elöl: 2,25 Hátul: 2,9 bar.
A motoromra is rá van írva, majd megnézem azon is mit írnak :)
Lehet ,hogy egy kicsit nagyra sikeredet az olajfolt jelölés. Szerecsére nekem még nem volt semmi hasonló gond a motorral ,de elképzelni sem tudom ott hol folyhat ki az olaj.
Olyan régen fel akartam már rakni én is a képeket, hát tessék..
(egy mosás azért ráférne!)
A bukócső by Casba!
ibagi: a motort 2 éve szereztem be, neten találtam rá. Jelenleg 48ezer Km van benne. 390ért vettem, azóta ez-az cserélve lett benne. Először is új gumikat kapott, aztán irányjelző csere, karbi pucolás és szinkron, majd széles kormányt tettem rá. A kipuff is meg lett tömve gyapottal mert semmi hangtompítás nem volt benne :) Most elég jó sportos a hangja, de nekem még így is hangos hosszabb távon, úgyhogy majd szeretném idővel lecserélni. Idén tavasszal a blokk szét lett szedve, kapott új főtengely csapágyakat, láncfeszítő patront, hengerfejtömítést, olajcsere. Most már egész jól fest a gép motorikusan, még a kuplunggal nem vagyok kibékülve, kicsit zajos. Szerelő szerint egy új kosár megoldaná de ez még a jövő titka! :)
Tibus: köszi az MZ-t saját elképzeléseim alapján valósította meg nekem a festő, mai napig sajnálom hogy el kellett adnom de muszáj volt mert az új gumikat meg az átírást valamiből finanszíroznom kellett a Yamahára :)
Nyár: ha minden igaz ma délután hozom el a gépet a szerelőtől. Főtengely szimering adta meg magát... Csak menet közben csöpögött, mire kiértem a motorral a csizmám tocsogott az olajban :) Szép a géped, valami hasonló kipuff dobot szeretnék én is az enyémre.
Neked is sok sikert a melokereseshez.Milyen iranyban nezelodsz?
Barmi jo lesz vagy konkret munkakorben akarsz dolgozni?
Gondolom az ismerosok ajanlottak a gumtree-t,de ugynoksegekhez is erdemes benezni es regisztralni.De elore ne fizess senkinek!
Majd meselj,hogy milyen Bristol!
sajnálattal hallom a balesetet,remélem egyben maradtál. én jelenleg egy elég leharcolt gs 500-al kóválygok de ezzel hosszabb útra nem mennék mivel úgy jár a kettes henger mint a mesében: hol van-hol nem. Én is munka keresésben vagyok még, a motor pénzem meg lehet hogy lakásra megy el.. mindenesetre sok-sok sikert, és remélem gurulunk majd!
Ha esetleg London-ba jossz,mindenkeppen szolj.
Most nem hiszem,hogy fel tudnek menni Bristol-ba,pedig szimpatikusnak tunik a varos,mindig is meg akartam nezni.
De ez a moslek ido elveszi a kedvem a hosszabb gurulastol.
Marmint a 400-assal.Ugyanis a VFR-t osszetortem sajnos.
Most eppen melot keresek,de azert lassan kezdek sporolni egy masik motorra.
Üdv maistro! Ha esetleg volna valami ötleted szállás ügyben, elég sok helyre küldtem e-mailt sikertelenül.. ketten volnánk barátnőmmel. Egy szoba kezdetnek elég lenne. Most rokonoknál vagyunk és szeretnénk mihamarabb megszabadítani őket a tehertől köszönettel: power
embörök,, találtam itt egy indiai műhelyben egy egyhármas 2003-as gyöngyszemet, mt01 első futóművel.. viszont figyel az oldalán egy KKK turbó.. így kb. 200-230 ló között van. a tulaj 2-3ezrenkénti olacserén kívül gondtalanul használja 7000km-óta.. mennyire lehet ez megbízható..?
már második hete vagyok kint.. egyelőre céltalanul. mivel kénytelen voltam eladni az xjr-t most nagy motorvadászat vette kezdetét.. egy-két hónap múlva megyek haza pár hétre aztán újra ki..
Szia power, szóval kint vagy,mikor mentél ki? mert én most jöttem haza de mihamarabb mennék vissza, Bristol alatt voltam,remélem nálad minden rendben,vigyázz magadra és jó melót,írj ha van kedved!
Sajnos Pécsen nem ismerek szerelőt ,de Dunaújvárosban van egy nagyon jó szerelő ismerősöm, ha gondolod átküldhetem az elérhetőségét.
üdv,
istván