Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia , vadoneloallat! (remélem jól írtam )

Sajnos Pécsen nem ismerek szerelőt ,de Dunaújvárosban van egy nagyon jó szerelő ismerősöm, ha gondolod átküldhetem az elérhetőségét.

üdv,
istván
Ja-ja, király lett!

Azért majd ha megcsináltatom a dekli fedelet- még nem döntöttem el ,hogy lecsiszoltatom vagy feketével ,szakszerűen javítattom- sokkal szebben fog mutatni a cső.
A feketén még jobban mutat mint az én ződségemenn
KÖSZÖNÖM! akkor eszerint korrigálom én is a légnyomást.
én valószinü kevesebbel járok.
De én előre mindig 2,2, hátulra 2,5öt teszek. Az én tapasztalatom szerint így viselkedik a legjobban pl. a kanyarokban.
A "nagykönyv" szerint egy személlyel:
Elöl: 2,25 Hátul: 2,5 bar
Két személyes használat esetén:
Elöl: 2,25 Hátul: 2,9 bar.
A motoromra is rá van írva, majd megnézem azon is mit írnak :)
HELLO
valaki légyszi. irja meg hogy mennyi az optimális légnyomás a
gumikban. első- hátsó külön. köszönöm szépen
Állatjó az a bukócső, vagyishogy jól néz ki, illetve alig venni észre. Aztán reméljük nem derül ki, hogy jól is véd-e :)

Tankoljál lassan :)
Lehet ,hogy egy kicsit nagyra sikeredet az olajfolt jelölés. Szerecsére nekem még nem volt semmi hasonló gond a motorral ,de elképzelni sem tudom ott hol folyhat ki az olaj.

Olyan régen fel akartam már rakni én is a képeket, hát tessék..
(egy mosás azért ráférne!)
A bukócső by Casba!

üdv,
István
Akkor ez hengerfej tömítés lesz,vagy hengertalp tömítés.
Az enyém hálistennek nem engedi az olajat sehol sem
Hello! Tud valaki Pécs környékén egy jó szerelőt? Kicsit folyik az olaj valahonnan. Bekarikáztam a helyét. Várok tippeket.
Hali!

ibagi: a motort 2 éve szereztem be, neten találtam rá. Jelenleg 48ezer Km van benne. 390ért vettem, azóta ez-az cserélve lett benne. Először is új gumikat kapott, aztán irányjelző csere, karbi pucolás és szinkron, majd széles kormányt tettem rá. A kipuff is meg lett tömve gyapottal mert semmi hangtompítás nem volt benne :) Most elég jó sportos a hangja, de nekem még így is hangos hosszabb távon, úgyhogy majd szeretném idővel lecserélni. Idén tavasszal a blokk szét lett szedve, kapott új főtengely csapágyakat, láncfeszítő patront, hengerfejtömítést, olajcsere. Most már egész jól fest a gép motorikusan, még a kuplunggal nem vagyok kibékülve, kicsit zajos. Szerelő szerint egy új kosár megoldaná de ez még a jövő titka! :)

Tibus: köszi az MZ-t saját elképzeléseim alapján valósította meg nekem a festő, mai napig sajnálom hogy el kellett adnom de muszáj volt mert az új gumikat meg az átírást valamiből finanszíroznom kellett a Yamahára :)

Nyár: ha minden igaz ma délután hozom el a gépet a szerelőtől. Főtengely szimering adta meg magát... Csak menet közben csöpögött, mire kiértem a motorral a csizmám tocsogott az olajban :) Szép a géped, valami hasonló kipuff dobot szeretnék én is az enyémre.
bár van itt átverés bőven.. autó-motor-lakás..
minden jöhet ami fizet jaja, a gumtree nagy favorit
Ugy legyen!

Neked is sok sikert a melokereseshez.Milyen iranyban nezelodsz?
Barmi jo lesz vagy konkret munkakorben akarsz dolgozni?
Gondolom az ismerosok ajanlottak a gumtree-t,de ugynoksegekhez is erdemes benezni es regisztralni.De elore ne fizess senkinek!
Majd meselj,hogy milyen Bristol!
sajnálattal hallom a balesetet,remélem egyben maradtál. én jelenleg egy elég leharcolt gs 500-al kóválygok de ezzel hosszabb útra nem mennék mivel úgy jár a kettes henger mint a mesében: hol van-hol nem. Én is munka keresésben vagyok még, a motor pénzem meg lehet hogy lakásra megy el.. mindenesetre sok-sok sikert, és remélem gurulunk majd!
Hello power!

Ha esetleg London-ba jossz,mindenkeppen szolj.
Most nem hiszem,hogy fel tudnek menni Bristol-ba,pedig szimpatikusnak tunik a varos,mindig is meg akartam nezni.
De ez a moslek ido elveszi a kedvem a hosszabb gurulastol.
Marmint a 400-assal.Ugyanis a VFR-t osszetortem sajnos.
Most eppen melot keresek,de azert lassan kezdek sporolni egy masik motorra.
Üdv maistro! Ha esetleg volna valami ötleted szállás ügyben, elég sok helyre küldtem e-mailt sikertelenül.. ketten volnánk barátnőmmel. Egy szoba kezdetnek elég lenne. Most rokonoknál vagyunk és szeretnénk mihamarabb megszabadítani őket a tehertől köszönettel: power
szia Zoli hol csöpög az olaj és mennyire?
az én vasam ilyen
embörök,, találtam itt egy indiai műhelyben egy egyhármas 2003-as gyöngyszemet, mt01 első futóművel.. viszont figyel az oldalán egy KKK turbó.. így kb. 200-230 ló között van. a tulaj 2-3ezrenkénti olacserén kívül gondtalanul használja 7000km-óta.. mennyire lehet ez megbízható..?
Szép masina! És tényleg gyönyörű az az MZ is!
Mindig 1.2-esnek nézem a 400-asokat :) Totál dilettáns vagyok :D
Szia Zoli!
Üdv, a fórumon!

Nagyon szép a vas, mit kell tudni a gépről(Hol sikerült beszerezni, mennyi van a kicsikébe, stb)?

üdv,
István
már második hete vagyok kint.. egyelőre céltalanul. mivel kénytelen voltam eladni az xjr-t most nagy motorvadászat vette kezdetét.. egy-két hónap múlva megyek haza pár hétre aztán újra ki..
Szia power, szóval kint vagy,mikor mentél ki? mert én most jöttem haza de mihamarabb mennék vissza, Bristol alatt voltam,remélem nálad minden rendben,vigyázz magadra és jó melót,írj ha van kedved!
Ez már balesetveszélyesen nyugtató!