Üdv!
Vegyél XJR-t,vegyél XJR-t,vegyél XJR-t ! aztkérted beszéljünk rá
Én két hónapja vettem az enyémet.Szerintem nem annyira szerelgetős motor ez... jó persze néha ezt azt megkell rajta bütykölni.Az enyémbe nem kevés kilométer van,de még nemvolt szétszedve a blokkja! Szoval alapjában véve igen strapabíró konstrukció. Szerintem városba nagyon jól lehet vele haladni a rövid áttétele miatt,de akár már 40-től bírja a 6.-at. Viszont városban nem előnyös a léghűtés nagy melegben.DE nincs víz ami elfolyjon,nincs termosztát,ami megadja magát így kisebb a hibalehetőség.
Nem egy erőgép,de 160-ig egész szépen gyorsul,ésszerű közlekedéshez,ez a teljesítmény szerintem bőven elég.
Az hogy hidegben indul-e?... szerintem nincs olyan belpiacos motor,ami ne indulna nehezen mínuszokban.De mínuszokban már nemszabad motorozni
udv az uraknak(es holgyeknek is ha vannak;) !
most irok erre a forumra eloszor. igazabol motor vetelen torom a fejem es nagyon tetszik az xjr 400 [r]. beszeljetek ra! elsosorban varosban (bp) hasznalnam. neha kicsit turazni, esetleg neha 2-en.
olyan gepet keresek amit nem kell mindig szerelgetni mert nincs lehetosegem ra (ezert felek az xjr-tol mert ahogy nezem 97-ig volt nagyjabol). masik hogy telen is hasznalnam, birja ezt, beindol, stb?
Megcsinaltuk egy baratommal a hatso feket.
Kicsit szenvedni kellett vele,mert elegge meg volt szorulva az egyik munkahenger.Meg is karcoltuk a fogoval,amivel kieroszakoltuk.Megcsiszoltam utana papirral,es ugy lattuk,nem fogja elerni a tomitest,hanem felette marad mindig,szoval remelhetoleg nem b@ssza el a porvedot.
Ebay-en talaltam 38mm belso atmeroju szettet,azt rendeltem meg,kettot.Azokat sem volt egyszeru betenni,jatszani kellett vele,de a Zoli baratom megoldotta turelmesen.
Mukodik minden,frankon.
Utana meg megcsinaltuk a sebessegmeromet is,mert a multkori alatet az kb. 1 napig tartott.Kiderult,hogy az orabol kitekeredett a spiral,azon keresztul belefojt a viz,ott szepen berozsdasodott,aztan annyira szorult,hogy az alatet fogait elnyirta.
Remelem ertheto voltam.
Szoval szetkaptuk a bizbaszt,ami az elso kerekhez csatlakozik,jol kipucoltuk,bekentuk zsirral,aztan vissza mindent.Most mar kafa.
e orom e bodotta
Ha nem hajtod ki a lelkét, akkor szerintem nem sokban más dob nélkül mint egy tök üres 100-as cső, kipufógó dobnak csúfólva ! Én is úgy hallottam hogy a leömlők már "folytanak" annyit hogy ne hulljon szét. Én is inkább a környezetedben élők haragjától félteném a drágassszágodat ! Meg ki tudja a rend éber őrei hogyan díjazzák a téged körülövező hangorkánt !
naggyon disznó a hangja de én valami végzetes szelepbeégésre vagy hasonló urban legend-re gondolok komolyra fordítva a szót remélem kipuff szelep nem szarakodik tőle, így is ciripel picit
Az enyémenn is nyitott kidörrentő van,és kellemes "kis" hangja van.
Viszont valami kisipari,no name dob,és legalizálnom kell,ha minden igaz holnap készen is lesz
Nálam a hungexpón vett bőrszerkó jól teljesít esőben is, múltkor vagy 70 km-t mentem szakadő esőben és nem is fáztam és nem is ázott be ! Szal én köpök rá hogy esik, csak a 100 km/h szélben már engem se vonz a szabadság feeling ! A motrot meg le lehet mosni !
Az enyimén nyitott dob van, úgy szól a kis 400-as mint egy ezres gixxer, de a mai hermetikusan lezárt kamion fülkében ezt se hallani !
Üdv, ha valakinek van egy jobb hátsó dob, illetve j.hátsó lábtartó az sikítson,, az idő tényező a lényeg most nem a pénz sikerült televernem egy szalagkorlátot..
Persze, nem kellemes és egészségtelen is. Nekem csak 10 perc az út (minden más szarral 50 lenne) és van térdvédőm is, szóval épp csak elkezdek átfagyni :) Én is sajnálom a motort ilyen munkába járásra, de másképp nagy szívás.
Mikor még nem motoroztam, akkor olvastam egy speckó ruháról, hogy a hűtővizet belevezették, hogy az melegítse. Na, mi ráfaragtunk: mi legfeljebb csak szilárd alumíniumot tudnánk áramoltatni a ruhánkban :D
Én hülye, három éve télen egyszál nadrágba jártam mz-vel suliba,és rendesenn megfáztak akkor a térdeim.2-3 hónapig egyfojtában fájtak.És azóta elég ha csak egy kicsit hideget éreznek,már fájnak. A vizes nadrág meg hideg tud lenni,már 50-nél is. Szoval én ezért nem csípem az esőt. Meg persze sajnálom a motort is öszeszutykolni
Rutinvizsgám is szakadó esőben volt,és utána még 2órát vezettünk a városban,élmény volt.
Vegyél XJR-t,vegyél XJR-t,vegyél XJR-t ! aztkérted beszéljünk rá
Én két hónapja vettem az enyémet.Szerintem nem annyira szerelgetős motor ez... jó persze néha ezt azt megkell rajta bütykölni.Az enyémbe nem kevés kilométer van,de még nemvolt szétszedve a blokkja! Szoval alapjában véve igen strapabíró konstrukció. Szerintem városba nagyon jól lehet vele haladni a rövid áttétele miatt,de akár már 40-től bírja a 6.-at. Viszont városban nem előnyös a léghűtés nagy melegben.DE nincs víz ami elfolyjon,nincs termosztát,ami megadja magát így kisebb a hibalehetőség.
Nem egy erőgép,de 160-ig egész szépen gyorsul,ésszerű közlekedéshez,ez a teljesítmény szerintem bőven elég.
Az hogy hidegben indul-e?... szerintem nincs olyan belpiacos motor,ami ne indulna nehezen mínuszokban.De mínuszokban már nemszabad motorozni
Ja,és legfontosabb!
Az XJR a legszebb naked