Szép kis kiruccanás lehetett.
Gyorsulásmérő van kormányodon?
Én meg gumit cseréltem elöl. A 10 éves Heidenau-t egy laza mozdulattal a kazán mellé dobtam,télen meg majd bele
Helyette Pirelli Diablo Stradat raktam fel 120/70-est.Sokan mondták hogy nemlesz jó,mert bizonytalan lesz,meg sokal nehezebben fog fordulni. Nagy túrót,gyönyörűen lehet terelni,és betonbiztos az eleje.
Ha kell valakinek használt,vagy új motorgumi,Gyömrő térségében van egy ismerős,aki gumikkal foglalkozik,nekem is ő hozta. Korrekt srác,és nagyon jó áron be tud szerezni szinte bármit. Ha érdekel valakit,akkor megadom a számát.
Csoklet!
Nem rég értem haza egy 750 km-es túráról. Győr-Lillafüred, Lillafüred-Győr. A kis XJR nagyon szépen muzsikált ! Ma Lillafüredről szakadó esőben indúltunk, egész pest határáig , szal kicsit szarrá áztunk a pályán, de a japók jól összerakták a gépet, jetskinek is jó !
A pályán nem volt vmi komfortos, de ez nem a moci hibája, én voltam a hülye hogy naked motorral pályázok, szal a szél erősségétől függően 100-120 km/h tempó volt elfogadható, felette elviselhetetlen volt a szél. A fogyasztása így 4,8 l és 5 liter között ingadozott, 2 személlyel táskákkal.
Annyian mondták hogy egy 400-as kicsi túrázni. KAMU, BAROMSÁG. Előzéseknél a pályán, simán vitte a 130-140-et is, csak mi nem tudtunk rajta maradni ekkora tempónál, szal szerintem nem a 400-asok kicsik, hanem szimplán a naked-ek nem jók 300 km-nyi autópáyára ! Plexivel meg olyan hülyén mutatna, főleg egy akkora bálnaplexivel ami teljesen elfogná a szelet !
Szia!
Látom nemrég cseréltél vezérműláncot... ha szabad megkérdezni akkor mennyibe volt a csere? és külön a lánc? Nekem is aktuális lenne egy csere.
Köszönöm előreis!
Köszönöm!
Mechatronika= 1/3-ad gépész mérnök + 1/3-ad villamos mérnök + 1/3-ad informatikus! Nem rossz, sok helyre el lehet vele helyezkedni, keresik is. Én speciel az ipari robotokra szakosodtam, a cég is, ahol 2 éve dolgozom, robotos automatizálással foglalkozik! Szaktársaim nagy része az Audiba találta meg a számításait, mondjuk én nem akartam napi 8 órában egy íróasztal fogja lenni !
Nyáron vmikor tarthatnánk xjr-es összeröffenést vhol!
Gratula!
Nekem is javasolták a mechatronikai szakot,igaz csak műszerés szinten.De mivel előtte ilyenről nem is hallotam,így maradt a cnc forgácsoló,ez a biztos!
Persze Lupus! Mondjuk a Balcsi nagyjából egyforma távolságra van mindkettőnknek. Neked mikor lenne jó? Nekem mostani hétvége viszonylag szabad, utána viszont képlékeny, főleg, hogy szét is akarom húzni a telókat.
Lupus: igen sajnos voltam olyan balfék 3 éve, hogy nem cseréltem ki a szimeringeket és a porvédőt, csak a rugót progresszívra, meg az olajat. Egyre taknyosabb a telószár, gondolom már nagyon kevés is lehet benne, mert egyre jobban megy a himbi-limbi főleg a gyors szerpentinezéskor. Anno az összerakás után nagyon király volt, remélem csak ennyi a gond.
Számoltál már valamit, hogy mi mennyibe fog kerülni? Én nem vagyok matek zseni ,de szerintem egy ilyen mutatvány olyan 120-től fölfelé indul.
Azért majd írd meg mi meló és mennyibe kerül, engem érdekelne.
Gyorsulásmérő van kormányodon?
Én meg gumit cseréltem elöl. A 10 éves Heidenau-t egy laza mozdulattal a kazán mellé dobtam,télen meg majd bele
Helyette Pirelli Diablo Stradat raktam fel 120/70-est.Sokan mondták hogy nemlesz jó,mert bizonytalan lesz,meg sokal nehezebben fog fordulni. Nagy túrót,gyönyörűen lehet terelni,és betonbiztos az eleje.
Ha kell valakinek használt,vagy új motorgumi,Gyömrő térségében van egy ismerős,aki gumikkal foglalkozik,nekem is ő hozta. Korrekt srác,és nagyon jó áron be tud szerezni szinte bármit. Ha érdekel valakit,akkor megadom a számát.
Nem rég értem haza egy 750 km-es túráról. Győr-Lillafüred, Lillafüred-Győr. A kis XJR nagyon szépen muzsikált ! Ma Lillafüredről szakadó esőben indúltunk, egész pest határáig , szal kicsit szarrá áztunk a pályán, de a japók jól összerakták a gépet, jetskinek is jó !
A pályán nem volt vmi komfortos, de ez nem a moci hibája, én voltam a hülye hogy naked motorral pályázok, szal a szél erősségétől függően 100-120 km/h tempó volt elfogadható, felette elviselhetetlen volt a szél. A fogyasztása így 4,8 l és 5 liter között ingadozott, 2 személlyel táskákkal.
Annyian mondták hogy egy 400-as kicsi túrázni. KAMU, BAROMSÁG. Előzéseknél a pályán, simán vitte a 130-140-et is, csak mi nem tudtunk rajta maradni ekkora tempónál, szal szerintem nem a 400-asok kicsik, hanem szimplán a naked-ek nem jók 300 km-nyi autópáyára ! Plexivel meg olyan hülyén mutatna, főleg egy akkora bálnaplexivel ami teljesen elfogná a szelet !
Remelem most mar valaszolni fog.
A motordiszkont.hu oldalról rendeltem, 17.000,-ft volt a lánc, a szerelési munka pedig 15.000,-ft (bár ebben volt egy karbi szinkron is).
Látom nemrég cseréltél vezérműláncot... ha szabad megkérdezni akkor mennyibe volt a csere? és külön a lánc? Nekem is aktuális lenne egy csere.
Köszönöm előreis!
Ha valakit érdekel, eladó XJR400-as motorom. Részletek itt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr-3965747
h
ttp://www.kepesmotor.hu/yamaha-utcai_klasszikus/p402970&st=xjr&o=pa
Casba, még ma összeszedem magam és küldöm a küldöm a képeket,jó!
üdv,
ysy
Mechatronika= 1/3-ad gépész mérnök + 1/3-ad villamos mérnök + 1/3-ad informatikus! Nem rossz, sok helyre el lehet vele helyezkedni, keresik is. Én speciel az ipari robotokra szakosodtam, a cég is, ahol 2 éve dolgozom, robotos automatizálással foglalkozik! Szaktársaim nagy része az Audiba találta meg a számításait, mondjuk én nem akartam napi 8 órában egy íróasztal fogja lenni !
Nyáron vmikor tarthatnánk xjr-es összeröffenést vhol!
Nekem is javasolták a mechatronikai szakot,igaz csak műszerés szinten.De mivel előtte ilyenről nem is hallotam,így maradt a cnc forgácsoló,ez a biztos!
Azért majd írd meg mi meló és mennyibe kerül, engem érdekelne.
üdv,
ysy