Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna én eredeti XJR hangot még nem hallottam , mikor megvettem akkor egy 70-es átmérőjű nyitott karbon dob volt rajta, amivel igen hangos volt. A vicc az hogy nem a balesetben halálozott el a dob, hanem apu nyírta ki, mert az utánfutóra nem a sérült balfelére fektették a rendőrőkkel, hanem az épp joboldalára, és egész hazáig a karbon dobon zötykölődött szerencsétlen ! Na mindegy! Ez az új dob, egy 50-es átmérőjű szintén nyitott dob, a hangja még böszmébb! De amit imádok, 2-es 3-aban kiforgatom 10-11 ezerig, aztán gáz vissa és hagyom hogy motorfékkel lassuljon, baker úgy durrog vissza mint egy forma 1-es kocsi , majd elcsöpenek rajta !

A hátsótelókkal annyit csinálok, hogy holnap leterítek alá padlószőnyeget, és így részemről megoldva az olaj folyás, egyszer csak elfogy belőle ! Ja meg féktisztítóval áttörölgetem néha a telókat meg a hátsóvillát !
Hollo, tényleg jól néz ki a kipuff, kíváncsi lennék hogy szól az eredetihez képest. Mondjuk nekem ez is elég, nem akarok feltűnősködni.

Nekem is másodszorra csinálták meg a hátsó teleszkóp folyást (garanciásan). Úgyhogy kíváncsi vagyok, hogy most jobban sikerült-e.
Függetlenítettem magam nemolyan rég,szoval most nemlenne azzal gond hogy leütöm véletlen a nagy irányjelzések közepette.
Az enyémet egy veszprémi maszek srác csinálta 30 ezerért. Csak dob. Gyönyörűen muzsikál és jól is néz ki.
Ha komolyan érdekel, akkor megadom az elérhetőségét privátban.
Úgy tudom komplet rendszereket is csinál, ha kéred.
hello urak!

Lehet,hogy mar szoba kerult a tema parszor,de azert feltennem a kerdest megint:
Hol lehet csinaltatni es mennyiert kipufogo-szettet a 400-ashoz?
Felek,nem tartanak a sokaig a meghegesztett lyukak,es orditani fog a moci,mint az allat.
Nem nagyon van hasznalt elado sem a neten,szoval talan csinaltatni kellene.
Mit próblémázól ennyit vazze !?
Használd a kezed, csak vigyázz az asszonyt le ne lökjed a nagy integetés közepette ! Mondjuk ha unod már, akkor 100 körüli "véletlen" lepottyanás megkímél téged egy csúnya szakítással járó stressztől !
Énis pont ugyanezt néztem. De ami most van rajta az nem ilyen az nagyobb,kockább,alumíniumból van,és gyári ezis. Szerintem az első szériákra raktak ilyen nagy alu irányjelzőt.
Itt van index, ami kísértetiesen hasonlít a gyárira.
http://nagyvas.hu/motorosbolt....
A kódszám azt hiszem: 121128
Muti má meg bitte !
Lábtartót is úgy csináltattad? Nem lehet kapni ?
kész a kipuff és alábtartó.. mit ne mondjak nem lett túl szép...
Sziasztok,19-20-án ismét találkozót szervez az XJ-s társaság Mátrafüreden szívesen látunk mindenkit még ha nem is ezen a típuson gurul, a motorozz.hu-n megtaláljátok a részleteket, gyertek el !
Üdv!
Sajna én is csatlakoztam a könnyezős hátsótelósok klubjához. Nem tom hogy a Doktort síratja a kis yamahám, de a garázsban a baloldali hátsó gátló alatt áll az olaj.
Szal érdeklődnék, hogy mennyi olaj van abban a szutyokban? Csak azért kérdem hogy mennyi homok fog kelleni ! Örülnék ha hamar "kisírná" magát aztán le lenne róla a gond !
Pár éve, mikor voltam a Racsidepo-nál volt egy-egy tejesrekesz gyári indexük márkánként. A weboldal szerint most is van: 12 EUR/db
Jól látod.
De most pont kapóra jött ez,mert bátyám is venni akar a TL-re egy garnitúra indexet,és a két garnitúrát hátha olcsóbban adnák
Egyébként felkeresem azért ezt a bontott járgányt,egy hátsó féktárcsája hátha van,és baráti áronn ide is adná.
Casba!
Szerintem nézd meg azt a Tiszakécskei xjr-t amit kiárúltak alkatrésznek! Talán még az irányjelzők megvannak. Persze csakha az eredetiekhez akarsz ragaszkodni ! MZ-det elnézve, nem vagy a gyári sablonok rabja !

A telszám: 0670-9481-283 Sok sikert!
Sziasztok! Valaki megtudná mondani milyen hosszú az xjr hátsó telója, illetve milyen átmérőjű az alsó ill. felső szemek furata? Segítségeteket előre is köszönöm.
Nekem meg be kell szereznem új indexeket. Mostani két hátsónak már szétmorzsolódott a müanyag szára,és már a szigszalag se segít. Dögnehéz alunínium öntvény házuk van,és úgy nézett már ki hátulról mint a kockásfülű nyúl Most felraktam két viharvert indexek,ideiglenesen,de ezek meg alig látszódnak a rendszámtól,szoval gyorsan kell szereznem valami csecse darabokat
Üdv! türelmetlenségemből kifolyólag nem igen tudom megvárni míg elkészül a dobom... nem tud valaki valami olcsó megoldást? (két dob kéne ideiglenes megoldásként)
Üdv!
Lassacskán végére érek az új gumik tesztjének. Motoroztam már velük hűvösebb időben, szakadó esőben, nedves útburkolaton és tegnap voltam kinn Cseszneken a szerpentinen egy lightos kis döntögetésen. Tökéletesen meg vagyok velük elégedve, mindegyik szituban olyan volt a moci mintha sínen húzták volna, szal nyugod szívvel ajánlom bármelyik 400-as XJR-esnek ! Természetesen bemelegedett gumikkal értem mindezt, nem a garázsból kitolva az első 1 km-ren !

http://www.metzeler.hu/?page=p...
Ha tényleg jó lett ennek én is őrülök!
Lupusnak a sok köszönet! Tudja hogyan kell szarból sárvédőt csinálni.
Felpróbáltam, furatokon picit igazítottam, és jó.
A hideget tényleg nehezen viseli, max veszel hidegindító spray-t! Mondjuk én személy szerint igen kíváncsi leszek rá, hogy egy majd 200 kg-os mocival hogy foksz hóban motorozni?! Szerintem állsz a járdán és forog a hátsókerék alapjáraton, azt ennyi. Ez már nem 70 kg-os robógó vagy simson HAVER, amit kicsit meglöksz aztán megy a jégen! Na mindegy majd megnézlek a videó topicban a poén kategóriában

Amúgy igen jó gép, megbízható, kényelmes, a szabályos közlekedéshez BŐVEN elégséges az ereje, akár csomagokkal utassal is. A motorja nagyon túrás, ergó nem kell állandóan váltogatni, én városban kettesével váltok, 30-40-től már 6.ban simán bírja a városi tempót, SŐT!
Hali!
A hidegindításról annyit, hogy ezek nem igazán erre a klímára vannak belőve, mondjuk én +10 fok alatt elő sem veszem a mocit, tehát nehezen indulnak 0 fok környékén már! De ha a hidegebb időben is szeretnéd használni, akkor mindig ősszel és tavasszal át kell állítatni, be kell szinkronizálni a karbikat szervizban, s akkor talán könnyebben indítható lesz a kis 400-as!
hat igen, most japan beles robogom van, es gyakorlatilag semmit nem kaptam hozza (szinte csak altalanos dolgokat gyertya, lanc, lanckerek, de mar fekbetet azt ugy kellett kilesni hogy mely mas tipusban alkalmaztak, levegoszurot meg abszolut nem). szoval ismerem a beles nehezsegeket elegge. amig nincs nagyobb gond addig lehet valamit csinali de utana..
a legnagyobb gondom hogy nem tudom hol szerelni, csak utcan, az meg nem szereles.
a hideginditas is zavar, mert mint irtam vala en -10C-ig biztos hasznalom, meg hoban is.
Hello!
Ha nem szánsz rá fél millernél többet, akkor ezért a pénzért tényleg jó kis moci. Az enyém is 15 éves már, de motorikusan tényleg starpabíró, még mindíg semmi szivárgás! 2 év alatt csupán telószimmeringet és fékbetétet kellett csak cserélni! Azért jól nézd át amit veszel, mivel belpiacos gép lévén, az alkatrészek csillagos áron vannak, s csak alig van hozzá utángyártott cucc!