Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv itt!
Én elméletileg megyek berénybe,bátyámmal=(fekete fighter TL1000S)
XJR- S srácok mit szoltok ha ilyen zenét halgatok motorozás közben
http://www.youtube.com/watch?v...
szerintetek nem balesetveszélyes? vagy inkáb megnyugtat és lassaban poroszkálok.
Halihó!
Nem kis időbe telt, míg rátaláltam erre a topikra! :) (büszke is vagyok magamra:) Vissza is olvastam az egészet, egészen hasznos dolgokat olvastam, az XJR-rel kapcsolatban.
Szóval jöttök Mezőberénybe szombaton? Én itt lakok berény mellett, és is ki akarok nézni a Streetfigter napra, ha addig kész lesz a gépem. Sajnos csöpög az olaj, a szerelő éppen ennek elállításán munkálkodik. De ha kész lesz addigra akkor ott leszek én is, megnézném a gépeiteket!
Üdv, Zoli
Igen,reménykedek benne hogy hétvégén az lesz. Irány Mezőberény!
Az út mellett készültek :)

Még azért úgy néz ki, hogy lesz olyan idő, hogy mehetünk pár kört!
Nem túl jó képek még a nyárról.
Lehet tippelni hol készültek!
Ha jól tudom itt valamelyikőtök Angol honban ténykedik..?! összefuthatnánk motorral, (én itt Bristol-ban)
Ha valakinek kell a tömítő anyag akkor jelezzen nekem!

http://www.teszvesz.hu/item120...
Az alapjárati állítóval nincs gondom, most olyan 1250-1300 között van az alapjáratom, és mindig szívatóval indítom a motort.
A gond az volt, hogy 10-15 perc menet után a motor alapjárati fordulata majdnem a duplájára emelkedett. Amint az erő rákerült a kerékre (kiengedtem a kuplungot) a fordulatom azonnal visszaeset, vagyis valójában nem volt erő a motorban csak pörgött mint a disznó. A legvalószínűbb, hogy az egyik karbi nem volt a legjobban beállítva ,ezért az a bizonyos egy henger elhúzta a többit, de amikor már erőt kellett volna leadni a motornak persze nem tudott , ezért azonnal visszaeset a fordulatom.
Az a durva, hogy a dragsteres srác érzésre és hallásra úgy be tudta állítani, hogy a motor továbbra is gyönyörűen jár, de már nem pörög fel. Amint elveszem a gázt 1300-ra beáll a fordulat.
Érdekes, amit mondasz a motor bemelegedéséről, mert nekem 5 perc kell, hogy el tudjak indulni a motorral , ha nem várom ki ezt az időt, és 1-2 perc után el akarok indulni vele, csak erőlködik és dadog . Persze hamar megszűnik ez az állapot, de nem szeretem így hallgatni a motort.
Ha valakit érdekel a múlt hétvégén voltam a nyíregyházi állatkertben (szuper jó!)és a motorosoknak árengedményt adtak a belépőből. 2200 helyett 1700 fizettem.
Szerintem számít. Azért használsz hidegindítót (szívatót), mikor hideg a motor, mert nehezen indulna, illetve leállna.
A karbi nem egy befecskendező, ami mindent figyel jó esetben és beállítja a keveréket. Mondjuk ez a motor tök hamar bemelegszik, szóval ha egy-két percig állítgatja, akkor már szinte elég meleg.
De akkor sem értem ezt a felpörgést.
Nekem van egy állító a karbi bal oldalán, azzal lehet az alapjárati fordulatot állítani. Azzal sem tudtad lejjebb venni?
Elméletileg nem számít hogy hideg vagy meleg a motor a karbi állításkor, vagy igen?
Legközelebb ha viszem a motort szerelőhöz megnézetem a karbi beállításokat, hogy állnak a kis csavarok
Egy japán motoros cég szakszervizében dolgozik a szerelőm.
A gond inkább ott lehetett, hogy mivel nagyon sietett, hogy befejezze a motort hidegen állította be a karbikat. Amikor odaértem, hogy elhozzam végre pont akkor állította a szinkront a karbinkon, és tisztán emlékszem, hogy még szinte hideg volt a blokk, csak hát nekem sem tűnt fel a dolog de legközelebb jobban odafigyelek.
Köszönöm, de nekem sajna a TK 032-es van. Ráadásul pont a balos maradt meg. Bár a szára talán még használható a jobbosnak is. Azthiszem én is veszek egy szett újat, mert a meglévő sem a legszebb már.
maxvell én új tükröket vettem a baloldalit fel tudom ajánlani, ha érdekel.
a tk- 043-as
http://kelomotor.hu/tukrok.htm...
És az a becsületes szerelő hol dolgozik?
Mondjuk érdekes, hogy bemelegszik és elkezd pörögni. Kíváncsi lennék, hogy mitől volt tényleg. Mert karbik, főleg ha melegen beállítják, akkor utána úgy kéne maradniuk... :)
Szia Maxwel,igen meghirdettem a vasat de sajna nem szívesen, muszályból,de bagóér nem adom. Nekem nagyon bejött ez a gép és nagyon megszerettem,sajna a tükrök már nincsenek meg és nem tudok segíteni tükör ügyben.
Sziasztok!
két hete még nem gondoltam volna hogy eljön ez a nap is, végre sikerült teljesen rendbe rakni a vasat, persze azért még mindig van mit csinálni, de nem erről akarok most beszélni.
Szóval, hogy az elején kezdjem...
Idén nyár elején szinte egyik napról a másikra megváltozott a motor járása, persze nem volt olyan vészes a dolog, én csak az alapjáratkor hallottam, hogy nem olyan, mint volt. Nem telt bele egy hét és amint a blokk bemelegedet az alapjáratom a duplájára ugrott. Szóval volt para, mondom ha szívócsonkkal van a gond helyből 4*17ezer…, de azért mindenek előtte átnézetem, karbi tisztítás és beállítás, szelephézagok ellenőrzése, szívócsonk vizsgálata, stb…
Vasárnap hoztam el végre a vasat a szerelőtől (nagyon ügyes, becsületes és olcsón dolgozik).
Gyönyörűen beállította a gépezetet. Pöcre indult, olyan egyenletesen járt a motor, mint még soha, azt mondta minden faszásan be van állítva( A karbi szinkron műszerrel lett beállítva!), de mire hazaértem a motor elégé bemelegedet, hogy a hiba újra előjöjjön, az alapjáratom az egekben volt(kb. 3000).
Azt hittem szétrobbanok……
Hétfőn el kezdtem nyomozni, mi a rák lehet. Egy motoros boltban voltam éppen és gondoltam mi veszteni valóm van beszéltem a tulajjal. Mondott egy szerelőt , „Ő megold mindent!” mondom magamban majd meglátjuk.
Kedden beszéltem vele, és mondta, hogy nagyon sok a dolga de guruljak el, mert meg kell hallgatnia mielőtt bármit mond. Szóval elmentem a megbeszélt helyre és egyből nekiugrott a motornak egy csavarhúzóval… el kezdte egyenként állítgatni a karbikat HALLÁSRA. A hajamat leraktam ! Mondom ilyen nincs, most fizettem egy vagyont, hogy egyenletesen járjon, erre meg…
egy- két perc múlva a pasi feláll a motortól , lerakja a csavarhúzót és azt mondj : „Na, most menj egy pár keményebb kört vele és gurulj vissza”
Amit csak kibírt a motor , megrángattam rendesen, a blokk már majdnem piroslott a forróságtól mire visszaértem és mikor üresbe raktam a motor nem pörgött, azon az alapjáraton volt ahova 15 perccel ezelőtt beállította.
Beszarás, nem ! Ki gondolta, hogy ilyen létezik. Szóval megemeltem a nem létező kalapom Erdős Csaba előtt, mert így hívják a MESTERT. A Sportmotor oldalon, ha rákerestek a ’Dragster egy keréken’ videóra nem fogtok csalódni.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
A dologhoz még azért annyit elmondok, hogy Csaba szerintem egy kicsit nagyon levette 1000-re az alapjáratom és én egy kicsit feljebb állítottam 1300-ra, mert hidegen nagyon nehezen tudtam csak elindulni vele.
A hétvégén hosszabb kiruccanást tervezek Debrecen, Nyíregyháza felé, remélem nem fogok csalódni.
Üdv,István
Helló lupus

Jól látok? Eladó a nagyvas? Elég sokat dolgoztál vele. Nehéz lehet megválni tőle. Nem vált be?
Láttam a tükröket közben lecserélted. A krómozottak nem eladóak véletlenül?

Remélem azért valami motor marad a háznál!
Persze!
0630-9793-843 Albert Péter a neve ha jól emlékszem, a szám az biztos jó, csak a Péter nem biztos !
Esetleg a szamat ha megadnad,akkor gyorsabban kommunikalhatnank.
Megoldhato?
Koszi szepen.
De ugy latszik, megint el van havazva.
Tom, hívott a kipufogós srác, aszondja el volt havazva, de ma küld neked mailt, ha még aktuális akkor beszéld meg vele a részleteket. Sok sikert!
Itthon vagyok ujra 2 hetig,de most nem motorral jottem/jottunk,bar elgondolkodtunk,hogy csatasorba allitjuk a VFR-t,de aztan repulo lett a vege.Kicsit mar banom,mert korlatozodik erosen a mozgasszabadsagom.
Viszont erosen kunyeralom egy jobaratom hasznalaton kivuli XR400-asat,legalabb egy kis erdokerules bejatszhatna alkalomadtan.Megertoen bologatott....
Mi is remeljuk,hogy bevalik!