Az XJR-t eddig még nem kellett szerelnem menet közben, de nem akarom elkiabálni. Én egy kisebb csillag-villás készletet, egy kombinált és egy csípő fogót, meg egy imbusz készletet szoktam vinni magammal. Ezen kívül zseblámpa, bicska, öngyújtó. Amit még érdemes beszerezni az egy tekercs Power Tape ragasztó. Ha ez megvan, akkor nyugodt szívvel elindulhatsz és csak azt kívánom, hogy egyikre se legyen szükség. Lác spray az alap. Defektjavítóból én a spray típusút vettem, de tuti megoldás nem létezik. A spray-t egyszerű használni és pumpa sem kell hozzá, viszont a gumis a haját tépi tőle amikor leszedi a gumit. A gumidugós megoldás egy kicsivel elegánsabb, viszont ahhoz kell egy pumpa vagy sűrített levegő is. Mindegyikkel azonnal gumishoz illik fordulni. Javaslok továbbá egy tartalék kesztyűt, esőruhát, vagy ha esőruha nincs, akkor egy hajszárítót. Egy kiadós esőben motorozás után legalább másnapra tudja az ember megszárítani a holmitját.
Bedugtam a csöveket, kettőt a nagyvilágba eresztettem, eddig úgy tűnik jó lett :)
ibagi: megmondom őszintén, még nem cseréltem légszűrőt benne, az előző tulaj se cserélt szerintem
Továbbra is eladó a gépem, immár csak 300 ropogós ezrecskét kérnék érte, ha kell nektek mégegy XJR akkor szóljatok (mer ügyebár XJR-ből egy nem elég...)
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen felszerelést, cuccokat visztek magatokkal hosszútávú útra, külföldre, amire szükség lehet? Főleg nélkülözhetetlen szerelő cuccokra gondolok, mint láncspray meg defektjavító, illetve ami nélkül eléggé meg van lőve az ember, ha történik valami gáz. Esetleg van-e tapasztalatotok vagy véleményetek, hogy melyik defektjavítót érdemes magunkkal vinni?
Igen, igen, casba jól mondja,mind a két csövecske csak úgy van a nagyvilágban és csak a csapon lévő megy a karbiba.
Zozo!
Te mikor cserélted a légszűrőt, cserélted már mióta megvan a moci? Nekem egy autós szűrő volt kipreparálva, a papírt összehajtogatta az előző tulaj és valahogy beragasztotta egy kis sziloval a foglalatba.
Érdekes azt hittem érezhető különbség lesz ha kicserélem egy újra- én 8e.-ért vettem-, de semmi, de azért jobb érzés így motorozni
Én szedtem már le és asszem mindent a helyére is dugtam vissza, de fejből persze fogalmam sincs, hogy melyiket hova kell. :) Viszont vettem légszűrőt, úgyhogy majd megint le kell szednem a tankot, hogy betegyem, akkor meg tudom nézni, de ez nem tudom mikor lesz... :(
Holnap csökkentik a benzin árát, de elhanyagolható mértékben. Jövő héten úgy is emelnek majd...
Szedtédek már le a tankot? Alul van ugyebár rajta benzincsap, középen valami érzékelő (gondolom benzin szint jelző) és van két "lyuk" egymás mellett ahova két csövet lehet rádugni. Az egyik cső az egyik karburátorhoz megy, a másik meg bele a nagy világba. Az a baj, hogy nem tudom melyiket hova dugjam vissza... mer annyi eszem nem volt hogy megjegyezzem. Van egyáltalán jelentősége melyik hova megy? Asse tudom ezek mire jók...
Ja és ránézésre mit mondtok erre a levegő szűrőre? Nekiestünk sűrített levegővel kipucolni, de semmi por nem jött. A szűrő kb. 1/4-e sárgás színű ahogy a képen látszik, a többi meg majdnem fehér. Ez jót jelent?
Lassan átlépjük a lélektani 400ft-os határt... ma 396ft-ért tankoltam.
Majdnem visszaraktam a pisztolyt és eljöttem tankolás nélkül...hova fajulnak itt a dolgok.
Ó, akko' én minek vettem bazi drágán!? Előbb is megfőhetett volna ez a gondolat a fejemben :(
Azért majd megkeresem, hogy mennyiért csinált volna...
Köszi!
Igazából semmi tervem nem lett volna az első tárcsákkal, de az újaknak alumínium a belsejük és hallottam olyat, hogy kikopnak azoknál az úszó csapoknál, szóval lehet, hogy a régi tárcsa belsejét fel tudom használni, ha esetleg tényleg lesz valami baja. Ezek az újak szétszedhetőek, tehát akár CNC-ztethetek rá új súrlódó felületet is.
A hátsó is igazából már bőven méret alá kopott, de semmi ütése sem volt, szóval az még valami vésztartaléknak jó lesz.
Egyébként meg fogok kérdezni egy srácot, mert hallottam, hogy neki a supermotojához CNC-ztek féktárcsa belsőt. Szóval majd megosztom az infót veletek is. Mert ha 10e forintért egy komplett féktárcsát megcsinálnak rozsdamentesből, akkor az jó ár lenne.
Sziasztok!
Ha már a fékekről van szó, nem akarlak fárasztani titeket, de nem tudja valaki, hogy az 1300- as első féknyergei használhatók 400- asra? A nem túl idős típusok nagyon hasonlókkal jöttek ki.
Meg tudná esetleg mérni egy 1300 as tulaj a felfogató csavarok távolságát?
ibagi: megmondom őszintén, még nem cseréltem légszűrőt benne, az előző tulaj se cserélt szerintem
Továbbra is eladó a gépem, immár csak 300 ropogós ezrecskét kérnék érte, ha kell nektek mégegy XJR akkor szóljatok (mer ügyebár XJR-ből egy nem elég...)
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen felszerelést, cuccokat visztek magatokkal hosszútávú útra, külföldre, amire szükség lehet? Főleg nélkülözhetetlen szerelő cuccokra gondolok, mint láncspray meg defektjavító, illetve ami nélkül eléggé meg van lőve az ember, ha történik valami gáz. Esetleg van-e tapasztalatotok vagy véleményetek, hogy melyik defektjavítót érdemes magunkkal vinni?
Köszi!
a volt szerelőmön keresztül vettem, neki valami kedvezménye van/volt a Baron-nál. Sajnos tavaly óta Dunaújvárosban dolgozik.
Üdv,
István
Zozo!
Te mikor cserélted a légszűrőt, cserélted már mióta megvan a moci? Nekem egy autós szűrő volt kipreparálva, a papírt összehajtogatta az előző tulaj és valahogy beragasztotta egy kis sziloval a foglalatba.
Érdekes azt hittem érezhető különbség lesz ha kicserélem egy újra- én 8e.-ért vettem-, de semmi, de azért jobb érzés így motorozni
Én itthon nem találok sehol utángyártottat,,,idegenben van,de onnan nem akarok hozatni.
Szedtédek már le a tankot? Alul van ugyebár rajta benzincsap, középen valami érzékelő (gondolom benzin szint jelző) és van két "lyuk" egymás mellett ahova két csövet lehet rádugni. Az egyik cső az egyik karburátorhoz megy, a másik meg bele a nagy világba. Az a baj, hogy nem tudom melyiket hova dugjam vissza... mer annyi eszem nem volt hogy megjegyezzem. Van egyáltalán jelentősége melyik hova megy? Asse tudom ezek mire jók...
Ja és ránézésre mit mondtok erre a levegő szűrőre? Nekiestünk sűrített levegővel kipucolni, de semmi por nem jött. A szűrő kb. 1/4-e sárgás színű ahogy a képen látszik, a többi meg majdnem fehér. Ez jót jelent?
Majdnem visszaraktam a pisztolyt és eljöttem tankolás nélkül...hova fajulnak itt a dolgok.
Ja ,és mellesleg kva jól néznek ki.
Azért majd megkeresem, hogy mennyiért csinált volna...
Köszi!
A hátsó is igazából már bőven méret alá kopott, de semmi ütése sem volt, szóval az még valami vésztartaléknak jó lesz.
Egyébként meg fogok kérdezni egy srácot, mert hallottam, hogy neki a supermotojához CNC-ztek féktárcsa belsőt. Szóval majd megosztom az infót veletek is. Mert ha 10e forintért egy komplett féktárcsát megcsinálnak rozsdamentesből, akkor az jó ár lenne.
Ha már a fékekről van szó, nem akarlak fárasztani titeket, de nem tudja valaki, hogy az 1300- as első féknyergei használhatók 400- asra? A nem túl idős típusok nagyon hasonlókkal jöttek ki.
Meg tudná esetleg mérni egy 1300 as tulaj a felfogató csavarok távolságát?