Service manualban szinte semmi sincsen.Viszont alkatrész katalógusból ezeket találtam neked. Az alkatrészek cikkszámát nemtudom berakni,de ha kell valami,akkor megtudom nézni. Remélem segít valamit.
Vezérműláncot kell majd benne cserélni, meg a kuplungot felújítani. A vezérműhöz jó lenne, bár ahhoz talán kép is elég. Jobban szeretek úgy szerelni valamit, hogyha van hozzá útmutatás...
Szerintem gyári rugók vannak benne és 10 40-es olajat raktam bele,viszont mikor elhoztam nagyon puha,lágy volt az eleje igaz olaj szinte semmi nem volt benne és ezért gondolom hogy elég a 10 40-es mert ezzel nagyon jó lett,sűrűbbel lehet nagyon kemény lenne.Általában az a tapasztalatom ha az olaj fogy el a telószárból akkor lágyul meg nagyon,de persze a rugó is lehet.Ja és nagyon kimostam mielőtt felöntöttem a friss olajjal,ne tudd meg mi jött ki belőle!
Én valami nagyon egyszerűre gondoltam.
Ahogy emlékszem neked valami krómos, karbi sor alatt átmenős volt, talán ez nekem egy kicsit túl feltűnő (csak semmi extra!) .
A fekete pont jó, és ha megoldható átküldenék egy-két képet, amin megpróbálom az elképzelésemhez legközelebb állót megmutatni. Jó?
Szia burky,stimmel, én az enyémbe ha jól emlékszem ezeket a mennyiségeket tettem bele,így az első teló nagyon jól csillapít viszont kicsit kemény de jó!
Megtanácskoztuk,és megtudjuk csinálni!
A kérdés az hogy milyet szeretnél? festve legyen,vagy esetleg krómozva? mert megtudjuk azt is oldani.
Árban olyan 15 körülre gondoltunk. Vastagfalú csőből,hogy jó erős legyen,és avi-val hegesztve,hogy szép is legyen.
Hááát, én mellettetek aszem elbújhatok, mert az enyém 98-as és 28 ezer km van benne (+ amit visszatekertek ). Az enyimnél is van egy enyhe kis szelep ciripelés a jobb oldalon, de minimális.
Mondjuk én mikor vettem akkor a piacin lévő legfiatalabb és legkevesebbet futottra vadásztam.
Az én kis négyszázasomba 58 ezer van,de kitudja hogy mennyit tekertek már visza... De nem is érdekel,mivel nagyon egyben van.Nekem is ciripel egy picit egy egyik szelepem az eggyes hengerben,de tegnap ránéztem,és határon belül van.
Viszont a vezérműlánc csereérett. Valaki cserélt már? mennyibe fáj egy ilyen manőver?
vajon én fogtam ki egy jó vételt blokk ügyileg(mert minden mást javítgatni kell ) vagy ez a légolajos ezerkettes tényleg ilyen.. télen nyáron megyek két éve a motorral.. Erdélyt nagyon sokszor,Horvátot is párszor Szlovi,Magyar honban kis millió helyen.. sárban földúton, nagyon sokat kapott a motor.. 30ezerrel vettem ma lett meg a 60. ezres.. csak olaj és a kötelező dolgok.. Reggel indítom 160as utazóval néha 200.. le Debrecenbe.. ott jövés menés aztán haza.. ez heti kétszer. egyszer sem akart sehol ott hagyni
Ha érdekel bukócső,-ha eddig nem mondtam volna,akkor most mondom- hogy tudunk mi is csinálni,ha kell. Holnap rákérdezek unokatesomnál aki lakatos,hogy miként tudnánk megoldani,és hogy kb mennyibe fájna. A minta adott,csőhajlító van,cső meg van a vaskereskedésben. Ha érdekel,akkor szólj,és rákérdezek.
Hát akkor már nem is lesz bukócső
Azért remélem márkánál maradsz!
Lehet, hogy utánna járok mibe is kerülhet ha lecserélem az olajat a telokban(elöl ,hátul). Talán nem olyan nagy összeg, és még az is lehet, hogy jobb lesz.
Azért furi volt olvasni, hogy többen is írtátok "kemény" a rugózás az xjr-en.
Azért valljátok be, voltunk akik a "rugós" téma miatt többször néztek vissza az oldalra, mint szoktak.
De, ennyit már nem akarok rá költeni. meg ki akarok próbálni vmi mást is. Most egyenlőre a naked-ből elég volt. Most már egész megfizethető a kakucs ring, meg a többi verseny pálya, szal most egy kicsit át nyergelek a sport gépekre. A többiek talán emlékeznek, a baleset után abba akartam fejezni az utcai mocizást. A sport géppel megteszem az első lépést a csak pálya fele. Most egy darabig még használom mindenüt, aztán ha majd sikerült úgy "megtollasodnom" akkor veszek egy kocsit, meg egy moci szállító utánfutót, és a sport mociról leadom a rendszámot. Ez a terv! De lehet hogy begyulladnak a csuklóim és 2 hónap múlva itt rágom a küszöböt hogy nem tud-e vki egy frankó xjr-ert, amin egésznap lehet motorozni !
Most vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy megengedhetem magamnak hogy még így ráfizetéssel is csereberéljem a gépeket. Később mikor már az asszony rágja a fülem meg a kölkök ordítanak a szobába akkor már nem lehet ugrálni !
Szal most informálódom, hogy hol mennyiért vennék be a 400-ast, meg hol? mit? mennyiért? adnak.
Ha vkit érdekel eladó a kicsike. Az előéletét ismeritek, motorikusan kifogástalan, csak ezek a fránya rugók, igaz Tibus ! Ja meg kell rá egy jobbos tükör, mert még mindig nem vettem !
Én az elejében a baleset után új telószárakat raktam, progresszív rugószettel és sűrűbb villaolajjal. Sokkal pontosabbb lett az irányítás. A sűrűbb villaolaj jótékony hatásában - átszelepelés nélkül - már nem vagyok biztos
A hátulja szerintem alapból kemény az Öhlins ill. Yamaha rugóstagokkal is. Az előeszítés hatását én azért meg szoktam érezni. Pl. ha 2 személyre van beállítva, egyedül már pattogósabb. Van aki állítja, hogy csak "szintezésre" való... Én mondjuk minden mocinál éreztem a hatását.
Mentem már olyan xjr-rel, amelyiken usd villa volt elől és a hátsó futómű is komolyabbra lett cserélve. Ténlyeg pontosabban irányítható, de a váz attól még nem arra lett tervezve, hogy köridőket döntögessünk.
Összegezve, azért nem bánnám, ha lehetne a húzó-nyomó csillapítást is állítgatni
Egy kis segítséget kérnék: 95ös XJR400hoz keresek szervízkönyvet!
csabaah@hotmail.com ide elküldheted,vagy ide is felrakhatod.
Ahogy emlékszem neked valami krómos, karbi sor alatt átmenős volt, talán ez nekem egy kicsit túl feltűnő (csak semmi extra!) .
A fekete pont jó, és ha megoldható átküldenék egy-két képet, amin megpróbálom az elképzelésemhez legközelebb állót megmutatni. Jó?
Úgy emlékszem, hogy én is u.ennyit raktam bele csere idején. Az olaj viszkozitásán még gondolkodom. Neked a gyári rugókkal kemény?
Nekem a wirth progresszív szettel is csak közepesen lett kemény az első teló.
A kérdés az hogy milyet szeretnél? festve legyen,vagy esetleg krómozva? mert megtudjuk azt is oldani.
Árban olyan 15 körülre gondoltunk. Vastagfalú csőből,hogy jó erős legyen,és avi-val hegesztve,hogy szép is legyen.
Csak az 1.3-as adatai vannak kéznél:
Villa olaj száranként: 538 ccm 10W, olajszint: 137mm.
Mondjuk én mikor vettem akkor a piacin lévő legfiatalabb és legkevesebbet futottra vadásztam.
Viszont a vezérműlánc csereérett. Valaki cserélt már? mennyibe fáj egy ilyen manőver?
Üdv,
ysy
Azért remélem márkánál maradsz!
Lehet, hogy utánna járok mibe is kerülhet ha lecserélem az olajat a telokban(elöl ,hátul). Talán nem olyan nagy összeg, és még az is lehet, hogy jobb lesz.
Azért furi volt olvasni, hogy többen is írtátok "kemény" a rugózás az xjr-en.
Azért valljátok be, voltunk akik a "rugós" téma miatt többször néztek vissza az oldalra, mint szoktak.
üdv,
ysy
Most vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy megengedhetem magamnak hogy még így ráfizetéssel is csereberéljem a gépeket. Később mikor már az asszony rágja a fülem meg a kölkök ordítanak a szobába akkor már nem lehet ugrálni !
Szal most informálódom, hogy hol mennyiért vennék be a 400-ast, meg hol? mit? mennyiért? adnak.
Ha vkit érdekel eladó a kicsike. Az előéletét ismeritek, motorikusan kifogástalan, csak ezek a fránya rugók, igaz Tibus ! Ja meg kell rá egy jobbos tükör, mert még mindig nem vettem !
Mivel valaki kérdezte:
Én az elejében a baleset után új telószárakat raktam, progresszív rugószettel és sűrűbb villaolajjal. Sokkal pontosabbb lett az irányítás. A sűrűbb villaolaj jótékony hatásában - átszelepelés nélkül - már nem vagyok biztos
A hátulja szerintem alapból kemény az Öhlins ill. Yamaha rugóstagokkal is. Az előeszítés hatását én azért meg szoktam érezni. Pl. ha 2 személyre van beállítva, egyedül már pattogósabb. Van aki állítja, hogy csak "szintezésre" való... Én mondjuk minden mocinál éreztem a hatását.
Mentem már olyan xjr-rel, amelyiken usd villa volt elől és a hátsó futómű is komolyabbra lett cserélve. Ténlyeg pontosabban irányítható, de a váz attól még nem arra lett tervezve, hogy köridőket döntögessünk.
Összegezve, azért nem bánnám, ha lehetne a húzó-nyomó csillapítást is állítgatni