én nyírtam,daraboltam míg ki nem tutam szedni.. aztán újakat tettem be. ja, amint lesz gépem csinálok képeket.. ugyanis vettem itt Bristolban egy egyhármast
Na igen,erre énis gondoltam,hogy megcsinálom,csak van egy kis bibi.Pontosabban négy... a leengedő csavarok szét vannak b@szva,és sehogy sem bírtam velük...
Üdv!
Ha azt akarod hogy elinduljon akkor vagy enged le a karbi poharakból a benzint vagy 2 hetente indítsad be legalább 10 percre. Ha nem akkor bele "butyanik a benzin és tuti nem indul! Ha ezeket tudtad akkor vedd úgy hogy nem írtam semmit!
erről a motorról eladó pár alkatrész: plexi, tükrök, LED-es indexek
Én visszarakom a gyárira.
Ha valakit érdekel ilyesmi akkor 20/466-09-84 vagy saficar@gmail.com
rengeteget mentem a négyesen az xjr-el , heti szinten megjártam Debrecent oda-vissza 2x,3x.. ahányszor ilyen volt (kamion,autó,de volt hogy egy komplett kétpótkocsis vontató előzött) mindig kaptam volna egy liter benzint, azt hiszem nyithatnék egy töltőállomást.. életveszély,idegőrlő.. sok román.. mentem télen nyáron-hatalmas égszakadásban többször is.. volt hogy lassan volt hogy nem nagyon mentem 150 alá.. egy párszor ujjá születtem. Az uccsó alkalom az volt amikor rászorított vasúti átkelőben a szalagkorlátra egy kisteher (akkor szakadt le a kipuff lábtartóstul és majdnem a lábam is.. ) Ott elszakadt a cérna.. talpon maradtam valahogy(elment keresztbe a motor a vizen és a korlátból kiálló prizmatartó akadt be a lábtartót tartó háromszögű alukonzolba,én tovább tudtam gurulni) és utána eredtem, leintettem és megbeszéltem vele a dolgot úgy a magam módján.. ui.: akkor járkáltam dob nélkül hetekig
Tipikus eset. Mondjuk ilyet még nem hallottam hogy motoros csinálja ezt motorossal. Nekem az a "kedvencem", ha valaki szemből jön és nem foglalkozik veled. Tapasztalataim alapján, ha szemben jön egy hosszú kocsisor városon kívül, akkor valamelyik barom elkezdi a sorból előzni a többit. És Te majd jössz szemben... de a sorba visszahúzódni már nem fog tudni (és nem is akar) így aztán neked kell lemenni az út szélére. Múltkor is ez volt a szitu, már messziről láttam hogy feltorlódott egy kocsisor, és már éreztem hogy baj lesz. Gázt azonnal visszaengedtem, motorfék dolgozott is, amikor észrevettem, hogy egy kisteherautó kielőz a sorból és nemigazán törődik vele hogy jövök szemben... és nem ment vissza a sorba. Nekem kellett lelassítanom (kb 50-re) és lementem az út szélére amennyire tudtam. Nem is húztam volna fel magam, ha legalább megköszönte volna, de amikor elment mellettem, csak mosolygott közben és mobiltelefonált... Remélem az anyukája sokáig csuklott utána. Na és miért gyűlt fel a kocsisor? Mert 500 méterrel arrébb baleset miatt helyszíneltek...
mit érdemel az a motoros : az 53-ason gurulok 100-zal asszony mögöttem. szemben kocsisor, messziről 5-6 motoros szembe jön mindegyik behúzódik egy-egy autó közé, csak egy nem. az jön egyenesen nekem, az én sásomba kb 120-al . én már fékezek jobbra dűlök a padkához. de ő ugyanazzal a sebességgel elhúz az én sávomba középen. ----- ez a motoros koporsót érdemel. a motoros társával szemben tanusitott brutalitás miatt
Csak arra vigyázz hogy pár km után már melegszik a gumi, és nő a benne levő nyomás, ezért is mutathatott többet a benzinkutas óra! Keréknyomást mindig hideg abroncsnál állítunk! A gyár által közölt értékek is erre vonatkoznak. Ha te X km után bemész a kutra kerék nyomást ellenőrízni, sose fogsz belenyomatni, mert mindig többet fog mutatni a reálisnál! Ha meg már a melegabroncsnál is kevesebb mint az előírt akkor már nagyon nagy a gáz!
Én ezért vettem digitális kijelzős pumpát. akkor szoktam ellenőrizni, amíg alapjáraton melegszik a moci! Beadtam neki hogy hátra 2,5, aztán ha kevesebb volt akkor fújt bele egész addig míg el nem érte a beállított értéket!
Jaja! :) Lehet érzésre kell hagyatkozni: otthoni, szebb időket is megélt lábpumpával próbálkoztam ma. Rádugtam a hátsó kerékre, órája 2.0-t mutatott. Na mondom, ezen segíteni kell. Pár perces izzadás után felment 2,3-ra, mondom ennyi elég lesz mer estig se megy feljebb. Mentem egy karikát, éreztem kicsit "kemény" a hátulja. Kíváncsiságból bementem a benzinkútra, az ő mérőjük 2,6-ot mutatott. Na ennyit az otthoni pumpáról, inkább irányzékolok egyenest a kútra :)
Egyrészt az az XJR400R könyve, legalábbis ami nekem van PDF-ben. Esetleg ez lehet a változás oka. Bár a kerék nem változott, de mindegy. Meg az a negyed bar-os eltérés nem tudom mennyit számít. Én 2 japánt kiteszek, szóval nem túl szubjektív a megadott érték. :)
2 bar felett legyen az a lényeg...
Külön írja a hideg és a nagy sebességű utazást, de ugyanaz az érték :)
Én nem veszem olyan komolyan, főleg, hogy a pumpák órája is mennyire pontos...
sziasztok!
1.3-as injektoros xjr tulajok figyelmébe ajánlom:
Van egy 2008-as motorom, 6200 km-ben. Melegen néha össze-vissza járt, én igazából megszoktam, hisz új kora óta ilyen, mondom ez ilyen. Egyik haverom ültette a bogarat a fülemben, hogy itt valami nem jó ez nem járhatna így.
Gondoltam egyet felhívtam a szervizet és bevittem. 5-10 perc nézegetés után jött a szervizvezető és kérdezte mikor tudom itt hagyni. Kérdeztem miért is? Válasz: a yamaha módosított a szívócsonkon és evvel együtt cserélni kell az injektort és a vezérlő elektronikát. Visszahívást nem csinálnak, de ha valaki beviszi ingadozó alapjárati probléma miatt vagy nehezen induló motorral (melegen), annak kicserélik a módosítottra. Motorom még garanciális a nem garanciálisokkal nem tudom miként járnak el. A hiba oka: állítólag túlmelegszik a szívócsonk és elgázosodik. Bárkit érdekel bővebben keressen nyugodtan.
Zoli,
Kösz szépen , találtam egy szerelőt a környéken. Ránézésre hengerfej tömítést mondott, de majd csak jövő héten szedi szét. Ha nem válik be akkor majd szólok.
Es milyen az elet Bristolban?