Én inkább megnézem az eredetit, mielőtt bármit veszek, az a tuti. A fékbetéteket meg baromi egyszerű kiszedni. Katalógus alapján nem mertem volna megvenni, annyiféle van.
Hátsó betéttel vigyázz,mert én megszoptam vele. Katalógus szerint rendeltem,és nem jó... pedig az összes gyártó katalógusában ez "való" hozzá... aztán mégsem.
Egyébként az úszónyerges xjr400-ban ugyanazok a betétek vannak elöl,hátul,mint a 98-előtti XJ 600 S Diversionban.
Gumi téren pedig,nyugodtan rá lehet rakni a 120/70-et is. Az enyémen is az van,és fordulékonyabb vele a motor.
Ja, asszem a Hiflofiltro 303 olajszűrő való a 400-asra.
Én itt vettem akciósan az első fékbetétet az enyémre. Nekem 2 dugattyús van. Meg persze kiszedtem/megnéztem a régit, hogy tuti jó-e. Nekem Goldfren 099-es kellett. BemboMotor
Én félszintetikus olajat szoktam, szerintem az a minimum.
Első gumim van, de nekem is kell, úgyhogy nem adom oda. Én egy nyerő ötöslottó szelvénnyel megelégednék, ha van valakinek :D
A 9-es a nagyobb hőértékű,ha jólemlékszek. De én 8-asat tettem bele,és nincs problem. Egyébként nekem is megvan a manual,dobj egy mail címet és küldöm.
Szerintem nem te vagy a béna, ebben biztosan nem!
Hol áll az alapjáratod, mert azért 5 perc után egy csöpp gázadásos indításnál el kell hogy induljon, még ha egy picit dadog is az első pár másodpercben.
Még egy kérdés: melyik a nagyobb hőértékű, a cr 8, vagy a cr9?
A tiétek is csak szivatóval indul, még akkor is ha egyébbként meleg a motor, csak megáltatok öt percre, vagy én vagyok balf.... és rossz hőértékű a gyertyám?
Heló!
most olvasom, hogy a birtokodban van az xjr 400 as manualja, és alkatrész listálya. Nagy kérés lenne ha elküldenéd nekem is mielőtt letörölnéd? Nagy szükségem lenne rá. Nagyon megköszönném!
Ilyen a hátsófékem. Csaba, Neked is ilyen van?
Egyébként az úszónyerges xjr400-ban ugyanazok a betétek vannak elöl,hátul,mint a 98-előtti XJ 600 S Diversionban.
Gumi téren pedig,nyugodtan rá lehet rakni a 120/70-et is. Az enyémen is az van,és fordulékonyabb vele a motor.
Én itt vettem akciósan az első fékbetétet az enyémre. Nekem 2 dugattyús van. Meg persze kiszedtem/megnéztem a régit, hogy tuti jó-e. Nekem Goldfren 099-es kellett.
BemboMotor
Én félszintetikus olajat szoktam, szerintem az a minimum.
Első gumim van, de nekem is kell, úgyhogy nem adom oda. Én egy nyerő ötöslottó szelvénnyel megelégednék, ha van valakinek :D
Meg tudjátok nekem mondani XJR 400 ba milyen olaj szűrő és fékbetét kell? Betétet hol tudok venni?
Olajat milyet ajánlotok? félszint vagy ásványi?
és egy első gumi is kéne ha van valakinek
az egyik szerelőm szerint ennek a típusnak 1200 az ideállis, én nyáron 1100, tavasszal és ősszel 1300-1400 körül állítgatom.
Mikor lesz a legközelebbi össszejövetel?
Én Érdik jutottam (BP-ről).
Remélem legközelebb jobb időnk lesz
üdv,
István
sajnos én kihagyom a találkozót
Remélem arra szebb az idő,és lesztek páran!
Az e- mail címem: s.koly@citromail.hu
Előre is köszönöm!
Hol áll az alapjáratod, mert azért 5 perc után egy csöpp gázadásos indításnál el kell hogy induljon, még ha egy picit dadog is az első pár másodpercben.
Holnap?
A tiétek is csak szivatóval indul, még akkor is ha egyébbként meleg a motor, csak megáltatok öt percre, vagy én vagyok balf.... és rossz hőértékű a gyertyám?
most olvasom, hogy a birtokodban van az xjr 400 as manualja, és alkatrész listálya. Nagy kérés lenne ha elküldenéd nekem is mielőtt letörölnéd? Nagy szükségem lenne rá. Nagyon megköszönném!
Sajnos az alkatrészlista túl nagy.
Azt valamilyen másik címre kellene küldenem. (pl.: gmail)