az elsőt egy orange motor nevű helyen a volt tulaja aki átment a 16-ba a túra V2-be.. egy dagadt fülbevalós b..i másodszor egy telófelújító üzemben ahol fel is töltötték a patronokat stb.. a harmadikat egy maszek. nem öhlins gyári 1.2.. az első fékem még mindig elég gatya miután alul fölül full karmantyú csere és tömítések új olajjal mindennel.. két lehetőségem maradt: vagy rendelek hátra két sp telót horrorért előre meg befaragok egy sv1000-ét és kap egy gixxer féket kompl. vagy megyek az újért..
kezdem azt hinni hogy egy óvatlan pillanatban lekapom a két hátsó telót és kurva messzire elhajítom, tán' még sót is hintek utánuk.. 3x lett mindkettő felújítva egyenként 20ezerért és most egyszerre fingja mindkettő nem kis mennyiségben az olajat.. persze többek közt a hátsó betétekre..
Köszi a tippet!
Most, hogy kicseréltem a gyertyákat, elmúlt a baja. Magasabb hőértékűt tettem bele, hogy bírja a környéken uralkodó hőmérsékletet. Kíváncsi vagyok, hosszú távon így milyen lesz. Valószínű, hogy ez lehetett a baj, 2 évig állt szerencsétlen...
Szia!
Az enyém is nemrégiben 3hengerezett,először csak néha néha,aztán már állandóan.Gyertyákat átnézve kiderült hogy egy meghalt.Szoval azt javaslom hogy a gyertyákat nézzétek át,egyessével,hogy melyik nem adhat szikrát.vagy ha valamelyik száraz,akkor pedig nem kap benzint.Mindezt melegen,mikor nem megy rendesenn. De csak óvatosann,kicsit langyosak ott a dolgok
Sziasztok!
Nemrégiben lettem egy 400as gazdája.
Olyan problémám adódott vele, hogy ha melegen leállítom, utána nem indul el minden henger. Elektromos gyogyóra gondolunk.
Valakinek volt már esetleg hasonló?
Szia power,csak egy gondolat tudjátok én nem rég végeztem a vassal 4:1 volt rajta a rendszer amikor elhoztam és vissza alakítottam gyárira 4:2-re. Két fontos tipp a leömlők és a közösítő ugyan az mint az FJ-k é azt nagyon ocsóé be lehet szerezni (én ezt tettem fel) igaz a dobok nem gyáriak de még azt is láttam nagyon elérhető áron,én ducati monster dobokat tettem fel ( amik gyönyörűen muzsikálnak) és így az egész 30-ba volt. Szóval ez nem lehet akadály
Szerintem nézd meg a hozzákapcsolódó cuccokat, gondolok itt a kmóra spirálra, meg a többi dologra. Hátha vmelyik szorul, vagy a régiből egy letört darab maradhatott ott és az nyírta ki, alaposan sasold meg. Sok sikert!
Na,hat nagy okosan rajottem,hogy hiszen lefenykepeztem anno ezt a szart az eredeti csomagolassal,amin rajta van a kodja.
Az alapjan rakerestem,es az ebay-en megtalaltam.
Jo par mas tipusban is hasznalja/hasznalta a yamaha.
Nem lenne rossz egy kompatibilitasi lista,mi?
Mar csak arra kell rajonnom,hogy mi vagta haza a vadi uj alkatreszt.Valami gebasz lehet az elso kereknel.
Lassan vennem kellene egy allvanyt is a ,de akkor lassan annyi cuccom lesz,hogy epithetek egy garazst.
Gyertyák kicserélve,és benne az 5100-as Motul a gépbe.Szebben és halkabban megy a blokk a cserék után. El is vittem egy hoszabb kanyarra,és örömmel jelentem hog a leállások megszűntek úgynézki hogy egy roszul álló benzinszűrő volt a ludas.
Lehet hogy csak én vagyok hülye,de csak a bal lábammal érzem a blokk hőjét menet közben,normális ez?
Ma bementem a szervizbe ahova hordom a vasat. Megkérdeztem a problémádat, annyit mondtak, hogy alvázszám, aztán lekérik a yamahától és 1 héten belül itt van az eredeti, mert 98% hogy nincs utángyártott.
Szóval a javaslatom a következő: Ott nálad is biztos van hivatalos yamaha képviselet, aztán oda walking befele, aztán fragen bitte van! Itt győrben ennyit tudtam segíteni! Sok sikert!
Segíts nekem doboztartó konzol ügyben! 400asom van.
Köszi