Talaltam egy kepet,amin latszik valamennyire az Ohlins.
A tomites-cseren kivul le is kellene festetni,mert elegge megviselt,nehany helyen megkezdte a rozsda is.
Uj rugostagok vannak a mocin(Hagon),mert a regi Ohlins kicsit megadta magat,eresztgette az olajat a tomites,es nem engedtek at muszakin.
Az a kerdesem,hogy erdemes-e,lehet-e javitani oket.Ha igen,melyik ceg foglalkozik ilyennel?
Regebben emlitett nekem valaki egy ceget itt Angliaban,de mar nem emlekszem a nevukre,csak arra,hogy 20-30e lenne atszamitva a ketto felujitasa.
Lehet,hogy otthon olcsobb lenne?Vagy adjam el igy?Tegyem fel ebay-re?
tudom egykettes.. de amikor egy barátom zzr600 -a 210-et mutatott én még rá előztem egy jó 10km/h-s külömbséggel, sík úton . gyári az áttételezés, ami azt jelenti h. uccsó fokozatban 7000 nél tovább nem forog.
Valaki megmondaná nekem mi a vége az 1.3-asnak, tudom nem ott használ főként az ember egy ilyen gépet de kíváncsi lennék rá. Enyémben még csak 650-km van így nyilván nem néztem meg még.
Én speciel hegynek felfelé használom. Aztán meg lefelé Nem szó szerint nincs ereje, bár közel áll hozzá Összehasonlítva a magas fordulattal gyenge. Én is sokszor csak gurulgatok vele, de akkor egy trabantot nem tudnék legyorsulni. Mindegy nem vitatkozom, de szerintem tuti nem olyan egyenletes a nyomaték görbéje, mint egy V4-esnek, vagy 2 hengeresnek. Egy ismerősöm ment vele, akinek valami 400-as V4-ese van és mondta, hogy hihetetlenül nem megy(alacsony fordulaton, mert nem húzta, nem ehhez szokott). Jó lenne látni a teljesítmény, nyomaték grafikonját és összehasonlítani más gépekkel. Vagyis engem érdekelne...
Szia!
Tibus azt azért megcáfolnám hogy 3-4 ezer alatt semmi erő nincs benne! Ha bnőm velem volt akkor még lakotterületen sem nagyon vettem ki 6.ból, szal igen gyakran gurultunk 1500 és 2000res fordulaton is, mikor meg kiértünk a falvakból akkor ilyen alacsony fordulatról is gyönyörűen gyorsúlt 2 személlyel, nem rángatott, nem erőlködött, jó nem estünk le róla, de nem is tekertem tökik a szarvát, ahogy csavartam a gázt, úgy gyorsúlt, nincs ezekel a kis masinákkal semmi gond a "pincében" sem ! Én speciel nem az 1-est szoktam kikergetni, hanem a 2-est 3-ast, az egyes az nagyon rövid, gondolom a japók arra méretezték hogy hegynek felfele is el tudjon indúlni, kettesben meg van akkora ereje hogy az egyesbe való pörgetés nélkül is húz mint állat bármilyen fordulatról! Nem egy busa, de kici és óccó !
Szep fekete.
A tomites-cseren kivul le is kellene festetni,mert elegge megviselt,nehany helyen megkezdte a rozsda is.
Uj rugostagok vannak a mocin(Hagon),mert a regi Ohlins kicsit megadta magat,eresztgette az olajat a tomites,es nem engedtek at muszakin.
Az a kerdesem,hogy erdemes-e,lehet-e javitani oket.Ha igen,melyik ceg foglalkozik ilyennel?
Regebben emlitett nekem valaki egy ceget itt Angliaban,de mar nem emlekszem a nevukre,csak arra,hogy 20-30e lenne atszamitva a ketto felujitasa.
Lehet,hogy otthon olcsobb lenne?Vagy adjam el igy?Tegyem fel ebay-re?
Elore is koszi a tippeket,
Tom
Én is odaadom a gyári ár 30 %.ért...
De azért a kevesebb mint 10%-os ár kicsit vicces....
Akkor marad a garázsban....
Gyári, teljesen új, csavarokkal és a szükséges rögzítő elemekkel.
KYB Fork oil 01M
6000Ft/liter
És még mindig a szuper a kis fejidom, már extra akciós áron.
Üdv az XJR-esek között
Újra itt. Miújság fiatalok? :)
Ha netán valakinek olaj kellene keressen bátran.
IPON
- motor kerékpár motorolaj
- 4 ütem
- 2 ütem (akár illatosított - "eper")
- fékolaj
- oktánszámnövelő
- lánc spray
- szines (több színben)
- kétszer akkora kiszerelésű mint a castrolé és árban majdnem ugyanannyi
- légszűrő folyadék
- váltó olaj
- első villába, lengés csillapító olaj
- védőszerek
- fémfelületekre
- kábelekhez
- tengelyekhez
- csövekhez
- csavarokhoz
- hűtőfolyadékok
- qvadokhoz,Jet-skikhez 2-4 üteműekhez motorolaj
- tisztító szerek
- sisak
- száraz kéz tisztító
- polírozó
- műanyag és gumi felújító
- univerzális zsíroldó mosószer sűrítmény
- defekt javító spray
- zsíroldó spray
- karburátor tisztító spray
- defekt megelőző utcai, terep és quadokhoz
- multifunkciós kenőzsír
- kézmosó
és egyéb kiegészítők
Üdv
Sosy
Én speciel hegynek felfelé használom. Aztán meg lefelé Nem szó szerint nincs ereje, bár közel áll hozzá Összehasonlítva a magas fordulattal gyenge. Én is sokszor csak gurulgatok vele, de akkor egy trabantot nem tudnék legyorsulni. Mindegy nem vitatkozom, de szerintem tuti nem olyan egyenletes a nyomaték görbéje, mint egy V4-esnek, vagy 2 hengeresnek. Egy ismerősöm ment vele, akinek valami 400-as V4-ese van és mondta, hogy hihetetlenül nem megy(alacsony fordulaton, mert nem húzta, nem ehhez szokott). Jó lenne látni a teljesítmény, nyomaték grafikonját és összehasonlítani más gépekkel. Vagyis engem érdekelne...
Tibus azt azért megcáfolnám hogy 3-4 ezer alatt semmi erő nincs benne! Ha bnőm velem volt akkor még lakotterületen sem nagyon vettem ki 6.ból, szal igen gyakran gurultunk 1500 és 2000res fordulaton is, mikor meg kiértünk a falvakból akkor ilyen alacsony fordulatról is gyönyörűen gyorsúlt 2 személlyel, nem rángatott, nem erőlködött, jó nem estünk le róla, de nem is tekertem tökik a szarvát, ahogy csavartam a gázt, úgy gyorsúlt, nincs ezekel a kis masinákkal semmi gond a "pincében" sem ! Én speciel nem az 1-est szoktam kikergetni, hanem a 2-est 3-ast, az egyes az nagyon rövid, gondolom a japók arra méretezték hogy hegynek felfele is el tudjon indúlni, kettesben meg van akkora ereje hogy az egyesbe való pörgetés nélkül is húz mint állat bármilyen fordulatról! Nem egy busa, de kici és óccó !