Üdv! Na megjártam az öreglánnyal Horvátországot megpakolva rendesen utassal ( velem e. kb.200 kg) 1400 km. sikerült a végére,, volt minden, lábtartókoptatós szerpentin araszolás 40 fokban és hajrázás 200al, egy élmény volt
Üdv!
Miért kellett a motorgenerál és mennyi km volt benne?
Kb mennyibe fájt a dolog és mi mindent cseréltél ki benne?
Én pont tegnap nyomtam le egy 600 km-es túrát párommal autópályán végig, 2 személlyel 140-et gond nélkül vitte. Csomagnak volt egy tank táskánk meg egy hátitatyónk .
Mondjuk attól félek hogy a hátsó fék egy kicsit fog, mert múlthéten kapott új fékbetéteket és akkor derült ki hogy a hátsó féknyeregre rá férne egy alapos putzen, csak a szerelőnek még nem volt rá ideje ! Aztán majd ha az is megvolt, akkor tiszta lappal lejátszuk a "ki mit tud"-ot !
Hy, érdekes dolog. Nekem volt 1 motorgenerálom, tehát nem biztos hogy egyezik a gyárival.
5ben 11körül 160kmh - ez pillanatok alatt megvan, és ezt bármikor hozza 2 személlyel emelkedőnek is. A kisebb fokozatokban majdnem 13ig(tiltásig) elmegy.
Ha elhúzom 6ba, ráfekszem kicsit(enyém cross kormányos) kis türelemmel 180 autópályán.
Üdv!
Szerintem semmivel sem szerviz igényesebb mint bármelyik másik, az olajra itt is oda kell figyelni, de ez mindegyik gépnél alap.
A drágaság meg relatív, én most szombaton viszem lánc cserére, a lánc 22, a nagy fogaskerék 8 a kicsi meg 3 ezer, mivel nem egy nyomaték sport így nem kell rá "kombájn lánc" !
Mint minden karbis vasat, ezt is illik azért évente egy karbi szinkronra meg pucolásra elvinni. Majd a következő szezont egy gumi garnitúra cserével kezdem, az sem lesz olcsó, de a gumin nem szabad spórólni(sehel sem )!
köszi szépen . még az érdekelne hogy tényleg elég hamar elkopnak e benne a dolgok és hogy az mennyire drága egy másikhoz viszonyítva mert nekem azt mondták hogy hamar szétkopik és széthullik
( remélem nem )
Üdv!
Ha nem arra kell a moci hogy a pályán arra gerjedj hogy a mutató elhagyja a 300-zat, akkor szerintem nagyon tuti kis gép a 400-as xjr. Ámokfutásokban ne bízz, mert nem bírsz rajta maradni, nyitot bukónál a szél megborotvál 120 fölött. Én 75 kg vagyok bnőm 55, 50 km/h sebességnél már 6.ban van és simán viszi hegynek völgynek 2 személlyel, szal lakott területen és azon kívűl is jó a 6.!
Nem zabálja a hátsógumit, se a benzint, és igen kényelmes. Enyémen vmi sport dob van és brutális hangja van, szal a szerény külsőt meglehet "bolondítani"! Az ereje bőven elég ahhoz hogy főúton tartsd a tempót a kocsikkal, pályára már kicsi, ott lenyomnak a nagy köbcentis autók!
Ha érdekel még vmi akkor kérdezz bátran!
Csoklet!
Hy,
Tudni kell hogy ha bármi elromlik akkor általában csak az eredeti alkatrész a jó és nem túl olcsó. Magyarázat rém egyszerű, ritka gép, belpiacos 400as. Nos ez az összes kategóriatársra igaz!
Ez a legszebb naked motor a kicsik közt!
Nem versenygép, köze sincs pl egy zzr-hez. 6-12 ezer a húzós tartomány, szép lineáris görbével.
Idom és tuning nélkül 160-180 a vége. Azonban ennyivel nem érdemes hajtani. A menetstabilitása isteni, de letép a szél.
Soha nem fogják semmivel összetéveszteni, inkább csak nem ismerik fel, hogy mi ez a gyönyörűség. Én 1 év alatt 2 db-ot láttam, pedig talikon is gurultam stb.
Alapjában megbízható, ha időset veszel akkor várhatóak természetesen az öregedés problémák(tömítések, kis elektromos karbantartás)
2 jappónak elég a hátsó teló. A teljesítménnyel nincs gond nem szenved utassal.
Ez jutott eszembe, remélem segítettem.
helló mindenki én csak érdeklődnék hogy szeretnék majd venni egy nagyobb vasat egy 400as xjr yamahára gondoltam de sokan szapulják tudtok valami kis információval szolgálni ? ellőre is köszi :)
szét lett kapva a motor, megint. az alsó kuplung munkahenger egy bontottra lett cserélve, a lamellák kicsit meg vannak égve de még bírják( így most nem csúszik a kuplung) a fék nálam is fémfékcsőre vár, a szelepfedél fel lett téve új tömítéssel és pasztával egy másik szerelő által, így most száraz. a hátsó rugóstagok felújítva,feltöltve. a kattogást egy határ értéken lévő mégis kicsit kilógó 2-es kipufogó szelep okozza. ma 43. ezresemet taposom az óra szerint. a motor revízió most 170.000,- nél tart.
Srácok, nem akarok okoskodni de nehogymár az olajtól várjuk a kuplung csuszás javítását! Ott van a feszítő rugója meg a kopott tárcsa, lehet őket cserélni és már megy is. ennyi.
jocakát
Éredekes amiket írsz.. A kattogás (szerintem szelephang) nekem is megvan, főleg melegen. A kuplungom magasabb fordulaton nyélgázon néha megcsusszan. Szerencsére ritkán használom úgy. Állítani nem leht rajta. A kuplung kinyomóhoz lehet venni karmantyút és tömítést(vagy szimmeringet) szettben. Az megoldja a problémát. A fék sajnos nekem is puha. Nemrég cseréltem betéteket. Most fém fékcsőre gyűjtök hátha az segít. Azért ettől a géptől ne várjuk, hogy úgy lassul majd mint egy R6. 250 kiló (velem együtt 350) nem hazudik. Ráadásul nekünk még a régi fajta fékünk van, nem az R1-esé. Persze fejleszteni leht.
Köszi Tibus!
Magam sem tudom mi az a "fenevad" , de kipróbálnám, a súly-lóerő aránya igen jó lehet !
Msn/e-mail címem: pauer-ferenc@freemail.hu
Előre is köszi minden cuccot!
Gratula a motorodhoz!
Sajna nem tudtam segíteni a vásárlásban, én is úgy vittem egyik motoros unokatesómat, hogy nézze át.
Én elküldök minden cuccot, ami megvan nekem, annak aki ad e-mail címet. Bár a manual az japán, de a google fordítóval ki lehet hámozni belőle 1-2 dolgot
Üdv!
Szeretném begyűjteni a mocimhoz a műszaki leírásokat, gépkönyvet, villamos kapcsolási rajzot! Akinek birtokában van ilyesféle holmi, az legyenszíves ossza meg velem, eme kincseit ! Előre is köszönöm!
több problémám vár megoldásra, kíváncsiságból leírom ha nem gond : az új gyári hengerfej tömítéssel egyik napról a másikra ugyan úgy folyik az olaj. a kuplung alsó munkahengerénél ereszt a kuplungolaj , van egy ciripelés (éles kattogás) a blokk felől ( szelepek állítva lettek) a kuplung csúszik ( 20w50 et használok ugyhogy vagy állítás vagy csere) a fék marha puha huzamosabb menés után keményedik fel( 5.1 es olaj van benne gyári fékcsövek, cserélt karmantyúk) indulásnál elég zajos,,, a többi csak esztétika. köszönöm hogy panaszkodhattam kicsit, amúgy tél végén vettem és már 6000-et raktam bele egy hónapos szervízállás után.
Hello!
Hamarosan megyek venni egy 400-as xjr-t! Segítségetek szeretném kérni, hogy mikre figyeljek oda, mikor meglesem a vasat!
Mik azok a tipikus hibák amikre érdemes odafigyelni, amik elárulják hogy gondos gazdája volt-e?
Előre is köszönöm a segítséget!
érdeklődnék, hogy megjött e az a tanktáska szett amit rendeltél?
és hogy tényleg annyiba került-e meg stb. ennyi pénzért nagyon jónak tünik.
köszi
Miért kellett a motorgenerál és mennyi km volt benne?
Kb mennyibe fájt a dolog és mi mindent cseréltél ki benne?
Én pont tegnap nyomtam le egy 600 km-es túrát párommal autópályán végig, 2 személlyel 140-et gond nélkül vitte. Csomagnak volt egy tank táskánk meg egy hátitatyónk .
Mondjuk attól félek hogy a hátsó fék egy kicsit fog, mert múlthéten kapott új fékbetéteket és akkor derült ki hogy a hátsó féknyeregre rá férne egy alapos putzen, csak a szerelőnek még nem volt rá ideje ! Aztán majd ha az is megvolt, akkor tiszta lappal lejátszuk a "ki mit tud"-ot !
5ben 11körül 160kmh - ez pillanatok alatt megvan, és ezt bármikor hozza 2 személlyel emelkedőnek is. A kisebb fokozatokban majdnem 13ig(tiltásig) elmegy.
Ha elhúzom 6ba, ráfekszem kicsit(enyém cross kormányos) kis türelemmel 180 autópályán.
A te 400-asodnak mennyi a végsebessége? Én még nem lestem meg, csak kíváncsi vagyok hogy kb majd hol keressem .
100nál 6ban 6000. Ha gurulgatok akkor 5 ha nyélgázos tiltáson közlekedős végsebességen hajtós a produkció akkor 7 liter.
100-nál 5.-ben kb. 3500-at forog. Általában 130 körül járok vele, így
átlag 7,2-7,5L körül fogyaszt.
Szerintem semmivel sem szerviz igényesebb mint bármelyik másik, az olajra itt is oda kell figyelni, de ez mindegyik gépnél alap.
A drágaság meg relatív, én most szombaton viszem lánc cserére, a lánc 22, a nagy fogaskerék 8 a kicsi meg 3 ezer, mivel nem egy nyomaték sport így nem kell rá "kombájn lánc" !
Mint minden karbis vasat, ezt is illik azért évente egy karbi szinkronra meg pucolásra elvinni. Majd a következő szezont egy gumi garnitúra cserével kezdem, az sem lesz olcsó, de a gumin nem szabad spórólni(sehel sem )!
( remélem nem )
Ha nem arra kell a moci hogy a pályán arra gerjedj hogy a mutató elhagyja a 300-zat, akkor szerintem nagyon tuti kis gép a 400-as xjr. Ámokfutásokban ne bízz, mert nem bírsz rajta maradni, nyitot bukónál a szél megborotvál 120 fölött. Én 75 kg vagyok bnőm 55, 50 km/h sebességnél már 6.ban van és simán viszi hegynek völgynek 2 személlyel, szal lakott területen és azon kívűl is jó a 6.!
Nem zabálja a hátsógumit, se a benzint, és igen kényelmes. Enyémen vmi sport dob van és brutális hangja van, szal a szerény külsőt meglehet "bolondítani"! Az ereje bőven elég ahhoz hogy főúton tartsd a tempót a kocsikkal, pályára már kicsi, ott lenyomnak a nagy köbcentis autók!
Ha érdekel még vmi akkor kérdezz bátran!
Csoklet!
Tudni kell hogy ha bármi elromlik akkor általában csak az eredeti alkatrész a jó és nem túl olcsó. Magyarázat rém egyszerű, ritka gép, belpiacos 400as. Nos ez az összes kategóriatársra igaz!
Ez a legszebb naked motor a kicsik közt!
Nem versenygép, köze sincs pl egy zzr-hez. 6-12 ezer a húzós tartomány, szép lineáris görbével.
Idom és tuning nélkül 160-180 a vége. Azonban ennyivel nem érdemes hajtani. A menetstabilitása isteni, de letép a szél.
Soha nem fogják semmivel összetéveszteni, inkább csak nem ismerik fel, hogy mi ez a gyönyörűség. Én 1 év alatt 2 db-ot láttam, pedig talikon is gurultam stb.
Alapjában megbízható, ha időset veszel akkor várhatóak természetesen az öregedés problémák(tömítések, kis elektromos karbantartás)
2 jappónak elég a hátsó teló. A teljesítménnyel nincs gond nem szenved utassal.
Ez jutott eszembe, remélem segítettem.
jocakát
Magam sem tudom mi az a "fenevad" , de kipróbálnám, a súly-lóerő aránya igen jó lehet !
Msn/e-mail címem: pauer-ferenc@freemail.hu
Előre is köszi minden cuccot!
Sajna nem tudtam segíteni a vásárlásban, én is úgy vittem egyik motoros unokatesómat, hogy nézze át.
Én elküldök minden cuccot, ami megvan nekem, annak aki ad e-mail címet. Bár a manual az japán, de a google fordítóval ki lehet hámozni belőle 1-2 dolgot
Amúgy mi az az építmény a képeden?
Szeretném begyűjteni a mocimhoz a műszaki leírásokat, gépkönyvet, villamos kapcsolási rajzot! Akinek birtokában van ilyesféle holmi, az legyenszíves ossza meg velem, eme kincseit ! Előre is köszönöm!
Hamarosan megyek venni egy 400-as xjr-t! Segítségetek szeretném kérni, hogy mikre figyeljek oda, mikor meglesem a vasat!
Mik azok a tipikus hibák amikre érdemes odafigyelni, amik elárulják hogy gondos gazdája volt-e?
Előre is köszönöm a segítséget!