De szerintem akármelyik motoros boltban kikeresik neked a pontos méretet és típust.
Az enyémnél, ha szembe állsz az akksival (feléd vannak a kivezetések) akkor a bal oldali a pozitív kapocs.
Tiszteletem mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem: 1994-es évjáratú XJR400-ashoz kellene olyan műanyag csavar ahová az olajat kell beönteni........sajnos elrepedt!
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Hello!
Nem tudom, jó helyen járok-e, de a segítségeteket kérném. Egyik ismerősömnek van egy 1984-es yamaha 400 Spec. Amerkiai kivitelű. És nincs-e valakinek a vezérlésről rajza, vagy a motorról bármi info. Sajna meg állt a motorja a fia alatt és semmi infót nem találunk a motorról Mindenhogy megfogjuk csinálni, csak hátha valaki találkozott már vele
Kösz, Dani.
ez egy nagyon relatív adat.. lehet 30.000km-el is nagy hulladékot venni, de ha meg vannak a kötelező szervizek akkor a futásteljesítmény (!)szinte elhanyagolható..
Sziasztok! Egy barátom egy400-as xjr vásárlásában gondolkodik, de mivel ezek nem 1-2 éves mocik, nehéz olyat találni amiben aránylag kevés km van, persze az sem valós általában.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy ezek a kis sor négyesek kb mennyit futnak mindenféle nagyobb gond nélkül? Nem szeretnénk az idei évet egyből motorgenerállal kezdeni....
köszi
Neked 1200-esed van,alapnak meg 400 ccm.
A mienkhez sajnos nem tudnak sehol leemelni a polcrol alkatreszeket,ugy kell rendelni,neha Japanbol.
De ha tudsz egy jo helyet,ahol van raktaron 400-ashoz alkatresz,annak orulnenk.
Alap,oszd majd meg az infot,hogy mennyi ido alatt jott meg,amit rendeltel,es foleg mennyiert!
hello,
megkaptam végre a hengerfejtömítést (Jókai téren lévő műhelyből).
De boldogság nincs, mert a tömítés vastagsága 1,2mm a fémgyűrűknél amit a hengerekhez betett ott 1,6mm.
Egyébként az eredeti tömítés csupán 0,7mm volt egységesen. Ez végleg megpecsételte a klingerit tömítés sorsát, van egy újabb porfogó a polcon.
Megrendeltem az eredetit japánból (red baron-on keresztül).
Néha én is hallok "egészségtelen" hangokat a blokkból, de csak hidegen és alapjáraton. A Yamahában bevizsgálták és azt mondták, hogy ezt még nem érdemes piszkálni... Azért, ha Többek részéről lenne igény egy gurulással egybekötött XJR fan talira, akkor szívesen meghallgatnám mások vasát is
A vezérműláncot - ha jól tudom - úgy is lehet cserélni, hogy a régi lánchoz az újat hozzákapcsolva húzzuk be a helyére, miközben régit kifele húzzuk. Remélem érthető!
Az olajszűrő O-gyűrűjének mérete: 85 X 4. Kemény 178 HUF/db
Hali!
Én is már utánaérdeklődtem a vezérműlánc cserének, mert nekem is zörgő, csörgő hangok jönnek elő alapjáraton, s szakszervízben legalább 4 órát írnak rá, ami kb. 15-16e.-Ft munkadíj, de állítólag ki lehet cserélni egy kis ügyeskedéssel is, a blokk széthúzása nélkül, csak a szelepfedél megbontásával.
Üdv!
Cserélt már valaki primer láncot, vagy vezérműláncot xjr-en?
kb mennyibe kerülhet egy ilyen mutatvány? Menet közben hallani valami érdekes csörgő hangot a motorból. Lehet hogy csak pranoiás vagyok és ez teljesen üzemszerű, de talán meg kellene nézetnem valakivel. Hogy van megoldva ennek a blokknak a láncfeszítése? Tiszta mechanikus?
nekem is karmantyúzni kell a felső munkahengert, és nincs hozzá külön hanem 16.000ért az egész felső mehanikát kellet megvennem a yamahánál.(legalábbis ott azt mondták hogy nincs külön.)
A fedél gyűrűje jóval nagyobb. A kisebbet nem is mertem próbálni. Az előző kettőnél sem stimmelt a méret (HF401). Az a vicces, hogy a 3 elméretezett gyűrű mérete sem egyezik meg 100%-ban. Nem nagyon tudom a vájatba belevarázsolni. Holnap veszek egy pár db-ot mindkettőből. A méreteket majd beírom ide, a fórumba, hogy milyet vegyen, aki csere előtt áll.
Melyik gyűrűvel volt gond?
nekem a fedél gyűrűje volt nagyobb, de bele raktam és semmi gond nem volt vele.
általában ezek nagyobbak is szoktak lenni. ami meg a tengelyre ment, azzal semmi gondom nem volt.
De szerintem akármelyik motoros boltban kikeresik neked a pontos méretet és típust.
Az enyémnél, ha szembe állsz az akksival (feléd vannak a kivezetések) akkor a bal oldali a pozitív kapocs.