Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

12V 12Ah

De szerintem akármelyik motoros boltban kikeresik neked a pontos méretet és típust.
Az enyémnél, ha szembe állsz az akksival (feléd vannak a kivezetések) akkor a bal oldali a pozitív kapocs.
1200as xjrbe milyen a ksi kell?
Tiszteletem mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem: 1994-es évjáratú XJR400-ashoz kellene olyan műanyag csavar ahová az olajat kell beönteni........sajnos elrepedt!
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Hello!
Nem tudom, jó helyen járok-e, de a segítségeteket kérném. Egyik ismerősömnek van egy 1984-es yamaha 400 Spec. Amerkiai kivitelű. És nincs-e valakinek a vezérlésről rajza, vagy a motorról bármi info. Sajna meg állt a motorja a fia alatt és semmi infót nem találunk a motorról Mindenhogy megfogjuk csinálni, csak hátha valaki találkozott már vele
Kösz, Dani.
ez egy nagyon relatív adat.. lehet 30.000km-el is nagy hulladékot venni, de ha meg vannak a kötelező szervizek akkor a futásteljesítmény (!)szinte elhanyagolható..
Sziasztok! Egy barátom egy400-as xjr vásárlásában gondolkodik, de mivel ezek nem 1-2 éves mocik, nehéz olyat találni amiben aránylag kevés km van, persze az sem valós általában.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy ezek a kis sor négyesek kb mennyit futnak mindenféle nagyobb gond nélkül? Nem szeretnénk az idei évet egyből motorgenerállal kezdeni....
köszi
Neked 1200-esed van,alapnak meg 400 ccm.
A mienkhez sajnos nem tudnak sehol leemelni a polcrol alkatreszeket,ugy kell rendelni,neha Japanbol.
De ha tudsz egy jo helyet,ahol van raktaron 400-ashoz alkatresz,annak orulnenk.

Alap,oszd majd meg az infot,hogy mennyi ido alatt jott meg,amit rendeltel,es foleg mennyiert!
attól függ hogy milyen évjárat asszem.. egy szerelő leosztotta nekem gyártási évekre hogy mi hogy merre .. de az agyam mint a szivacs
lehet hogy hülyeséget csináltál mert én gyárit vettem a Biker-World ben 6000-ért, és volt nekik raktáron (Biker-W. a nyugati pu. tól néhány utcányira)
Igen, igen! Köszönöm, valami ilyesmire gondoltam... :)
A találkozót én is támogatom.
Hogyan lehet feszíteni a vezérműláncon? Az nem automata? (rugós)
hello,
megkaptam végre a hengerfejtömítést (Jókai téren lévő műhelyből).
De boldogság nincs, mert a tömítés vastagsága 1,2mm a fémgyűrűknél amit a hengerekhez betett ott 1,6mm.
Egyébként az eredeti tömítés csupán 0,7mm volt egységesen. Ez végleg megpecsételte a klingerit tömítés sorsát, van egy újabb porfogó a polcon.
Megrendeltem az eredetit japánból (red baron-on keresztül).
Te, Maxwell nem tudom hogy kezdjek bele de.. montam már hogy marha jó a fényezésed? csak gondoltam megemlítem
nagy mértékben támogatnám a tali javaslatát ha már itt a jó idő, a láncon meg előbb feszítebni érdemes mint cserélni..
Néha én is hallok "egészségtelen" hangokat a blokkból, de csak hidegen és alapjáraton. A Yamahában bevizsgálták és azt mondták, hogy ezt még nem érdemes piszkálni... Azért, ha Többek részéről lenne igény egy gurulással egybekötött XJR fan talira, akkor szívesen meghallgatnám mások vasát is

A vezérműláncot - ha jól tudom - úgy is lehet cserélni, hogy a régi lánchoz az újat hozzákapcsolva húzzuk be a helyére, miközben régit kifele húzzuk. Remélem érthető!

Az olajszűrő O-gyűrűjének mérete: 85 X 4. Kemény 178 HUF/db
Hali!
Én is már utánaérdeklődtem a vezérműlánc cserének, mert nekem is zörgő, csörgő hangok jönnek elő alapjáraton, s szakszervízben legalább 4 órát írnak rá, ami kb. 15-16e.-Ft munkadíj, de állítólag ki lehet cserélni egy kis ügyeskedéssel is, a blokk széthúzása nélkül, csak a szelepfedél megbontásával.
Üdv!
Míg el nem felejtem....

Hétvégén gurultunk egyet szlovákiában, és véletlenül összefutottam egy kinti típustárssal. :)

A képen pont az enyém mögött.


U.I.: Tessék megdícsérni a friss fényezést! (bár kevés látszik belőle)
Sziasztok,

Cserélt már valaki primer láncot, vagy vezérműláncot xjr-en?
kb mennyibe kerülhet egy ilyen mutatvány? Menet közben hallani valami érdekes csörgő hangot a motorból. Lehet hogy csak pranoiás vagyok és ez teljesen üzemszerű, de talán meg kellene nézetnem valakivel. Hogy van megoldva ennek a blokknak a láncfeszítése? Tiszta mechanikus?
akkor már a gyári yamaha 16.000ért nem olyan rossz fölülre. de azé felhívom a b.world-öt köszönöm az infot!
A Biker-World.hu - n 11.690 a főfékhenger javítókészlet... Az első pár féknyereghez pedig 24.090.
én champion x303-at vettem
ez egy jó ajánlat na látjátok ilyen ajánlatokra várok, többet ér nekem mint a pénz
nekem is karmantyúzni kell a felső munkahengert, és nincs hozzá külön hanem 16.000ért az egész felső mehanikát kellet megvennem a yamahánál.(legalábbis ott azt mondták hogy nincs külön.)
amennyit gondolsz érte .. ha van valami alkatrészed, vagy kiegészítőd, ruha,motor bármi akkor csere is érdekel
A fedél gyűrűje jóval nagyobb. A kisebbet nem is mertem próbálni. Az előző kettőnél sem stimmelt a méret (HF401). Az a vicces, hogy a 3 elméretezett gyűrű mérete sem egyezik meg 100%-ban. Nem nagyon tudom a vájatba belevarázsolni. Holnap veszek egy pár db-ot mindkettőből. A méreteket majd beírom ide, a fórumba, hogy milyet vegyen, aki csere előtt áll.
Melyik gyűrűvel volt gond?
nekem a fedél gyűrűje volt nagyobb, de bele raktam és semmi gond nem volt vele.
általában ezek nagyobbak is szoktak lenni. ami meg a tengelyre ment, azzal semmi gondom nem volt.