Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem harap azonnal, ahogy kell! Úgy meg tudom rángatni a gázzal, hogy leesek a motorról. Persze ez is fordulatfüggő, hogy mikor milyen ereje van, de minden esetben azonnal reagál. Igen, az egyest ki kell gyorsítani, de utána már a max teljesítmény környékén váltogatsz. Nyilván ha lassú gurulásból húzod az egyest akkor, bazi sok idő míg felpörög, mert 3-4000-ig totál semmi erő nincs benne.
Ha sokat kihagyok és autózom, akkor azt hiszem, hogy valami baja van és egy csomó idő míg rájövök, hogy csak pörgetni kell.
Köszönöm a felvilágosítást!
Lehet, hogy nagyon kis fordulatról (olyan 4000) próbálom meghúzatni a 1-t és ezért érzem nagyon hosszúnak(lomhának), amíg kijövök ebből a fokozatból?! 2-től már érzem, hogy egy kicsit jobban megy, és innen már relatív hamar fent vagyok, de indulásnál, úgy visszaesik a motor fordulatom, mint ha meg akarna állni és onnan döcögve, köhögve akar csak elindulni.
Egy sport robogóval (500cc)gyorsultunk és az ő gyári adata 7 mp-et ír, vagyis nekem is e körül lehet, de ezek szerint még van mit tanulnom a váltásról és a kigyorsításról.
Egy picit furcsa , mert a gázhúzásra nem azonnal reagál a motor, olyan mint amikor kinyitod a vízcsapot, nem azonnal dől a víz ,hanem ahogy folyamatosan nyitod a csapot nő a víz mennyisége. Összefoglalva: nem harap !
üdv,
Isi
Hy, olvastam a fogyasztási adataid, és hogy kevésnek érzed a motort.
Azt hiszem a teljesítménycsúcsból te is rájössz, hogy ha mondjuk egy-egy komoly gyorsítást min 8ezres fordulaton indítasz akkor lesz csak 50 lovad. Vagyis aki nem forgatja a annak nyilván nem is megy. Cserébe városon kívül 1 literrel többet fogyaszt majd.
Ezt meg kifelejtettem:
Max Power 53.00 HP (38.7 kW) at 11000 RPM
Max Torque 35.00 Nm (25.74 ft*lbs) at 9500 RPM
hy,
én ezt találtam a neten:
0-100 km/h - 5.4 seconds
0-60 mph - 5.1 seconds
Ezt meg tapasztaltam: 5ben 160ig elmegy dinamikusan 2 fővel is, 6ban már csak csoszog. Persze sokat segítene 1 idom és gyári kormány, de én így szeretem.
Sziasztok!

Van esetleg valakinek xjr 400-nak teljesítményhez kapcsolatos mérései. Telje.görbe, gyorsulás adat, minden ami csak szóba jöhet, akár saját mérése eredmények, amihez viszonyitani lehet?

Előre is köszi

Üdv,
Isi
xjr-t vegyél
én továbbra is egy bordóra eloxált széles kormányra vadászok, ami végre jó is a motoromba ha meglesz, a gyári ugrik (renthal-ra gondoltam
Köszi!
Egyetértek az előttem szólókkal.

Itt találsz néhány tesztet:

http://yamahaxjr1200.freeweb.h...

Ha arra használod, amire való kb. örökké tart

A fenntartása a kopó alkatrészeket tekintve kb. mint a hasonló nagyvasoké. Ha lezúzod sajnos itthon ritka a bontott alkatrész...ebből a szempontból pl. egy bandit szerencsésebb választás.

Volt szerencsém kipróbálni a kategóriatársak többségét: cb, gsx, zrx
. Mindegyik jó, de ha lenne rá zsém egy vadi új xjr-t vennék, pláne hogy nem nagyon gyártanak már sor négyes légolajost.

Tudom finoman szólva nem egy űrtechnika, cserébe viszonylag könnyen szerelhető.
Köszi LZ, hogy megmérted a kormányt! Kacérkodom egy gyári vagy ahhoz hasonló kormánnyal. Ha van valakinek gyári eladó, érdekelne. Jelenleg egy 800 MM-es sbk stílusú kományom van. Elég csak a kanyarra gondolni és már fordul is viszont több száz km már kicsit fárasztó.
Hali!
Akkor kiba**ot nagy mázlitok volt, hogy ennyivel megúsztátok, mert olyan sok halálos balesetről hallani, amihez még autó sem kell.
Én nagyon óvatosan szoktam közlekedni (eddig semmi komoly, szerencsére) és minden motoros ismerősöm ilyen mentalítású. Inkább elengedjük mindegyiket!
Sajnos az utakon mi vagyunk a puhatestűek, nincs mese, nekünk kell jobban figyelnünk.
Üdv
Isi
Szia!
Köszi, párom már rendben van, én meg kaptam egy frankó séta pálcát, nagyon menő !
Sajna már rá is jöttem hogy törötten max papírnehezéknek jó, szal most már ott tartok vele hogy a tank le lesz fényezve és olyan mint a bukás előtt volt.
alkatrész árak:
2 komplett első teló 60 ezer
kipu leömlők 25 ezer
lábtartó meg a többi apróság ösz-vissz 5ezer.
Gyerekek rá kellett jönnöm, ez a kis xjr kib..tt szívós! Se a váz, se a blokk nem sérűlt, semmmi komoly kár nem keletkezett benne, pedig a köcsög opelosnak kiütöttük a bal első kerekét! Szal a japók tudnak gépet építeni!
Szia Tibus!

Az én mérési eredményem talán nem ilyen preciz,de..:
városban 5.4- nél nem eszik többet; úton (pálya soha) 4.5 az alja, de ez sok mindentől függ, én szinte mindig viszem a párom!
Én elégedet vagyok a fogyasztásával(96' és jó motorikus állapot), viszont a teljesítménnyel van egy kis gondom.Van egy érzésem, hogy nálam nagyon sok ló henyél. Nem számoltam meg öket, de érzésra olyan 40 lovacska lehet, aki dolgozik.Mivel ez az egyetlen 400-as gép, amin valaha ültem, nincs összehasonlítási alapom.Van esetleg valaki, aki meg tudja mondani a gyári adatot 0-100-ra, vagy esetleg már hasonlót érzet, és kiderült valami egy komolyabb átvizsgáláskor?
Az biztos, hogy egyenletesen gyorsul ( állandó a mutatóm mozgása fölfelé), de az egyes fokozatban- ahol a leggyengébbnek érzem a motor,-örökkévalóságnak tünik.

Hollo- gyógyuljatok meg, ez a legfontosabb, az egészség! A motorod ebben az állapotban szerintem nem ér annyit, sajnos, de majd te is tapasztalni fogod.

Üdv,
Isi
Nagyon köszi !
ne ijedj meg a relatíve magas futás teljesítménytől, bratyómé már a 150.000-ik km-ét nyaldossa hiba nélkül. ezeknek gyermekbetegségük a szelepfedél könnyezése, de nem elháríthatatlanul drága, viszonylag olcsón és hamar lehet orvosolni. de ha nagyon folyik az már probléma. ezeknek a blokkja egész szépen és csendben tud járni, ha csörög, kattog (a léghűtéstől függetlenel ezek csendes blokkok.) akkor az nem egy megkímélt darab. de egy szelepkorongcsere és állítás sokat segít. 1,2 ben ha szépen kiforog, és normálisan erős a motorfék akkor nem lehet vele baj. A telóknak szokásik elfosni az olajat, ha el vannak hanyagolva, de orvosolható. ha a leömlők erősen lilásak illetve a nagy hőterheléstől végig színesek akkor nem kímélték( kis mértékű "aranyos" elszíneződés nem probléma.) ha valamit kihagytam azt a márkatársak pótolják
Sziasztok,szeretnék jó tanácsokat, és véleményt kérni tőletek.Ki néztem egy XJR 1200-st 96 -os gépet, mondjátok el mire érdemes nagyon figyelni, megnézni van-e ennek a szériának típus hibája,jót rosszat zúdítsatok rám. Nagyon köszönöm
Szia!

Nekem markolat végtől markolat végig 68 cm.
szerintem jól fog kinézni és kurva jó hangja lesz, de tudomásom szerint a karbis motorokat ha nyitott kipufogót teszel rá vagy sport légszűrőt akkor azokat utána kell hangolni ahhoz hogy tuti legyen, persze nem vagyok szakember
Hello, véleményvélemény véleményt kérek vajon az én kis gyári metálbordó bicajomon hogy állna ez a dob? és vajon rosszat nem teszek vele? elég rövid kis gázellenállású dob.. kell majd variálni?
Helló,

Nekem ugyan 1.2 -esem van, de mivel régi és karbis, elméletileg többet kellene ennie mint az újaknak. eddig 7 liter volt a max, de a legutóbbi túrán 5,7-es átlagom volt. Két személy, csomagok... Nem hajtottam csak gurulgattunk.
Nekem 6,5-7 litert eszik ( RP10es utolsó karbis változat )
17 liter lett 215 km-re 120as tempónál egyenlőre picit sokallom, de majd meglátjuk eztán, szerintetek ez nem sok vagy ennyi a normális (1,3 injektor)
sziasztok!
1,3-as injektorosnál ki mennynél tankol? 180 km-nél már jelez, hogy tankolni kéne, ez nektek is így van, ráadásul nem is hajtom mivel járatom, szóval csak a jelző ilyen szar vagy mi van?
Sziasztok!

Meg tudná valaki mérni 1.2 v. 1.3 gyári kormányának a szélességét?

(Kormányvégsúly nélkül)

Köszi!