Köszönöm szépen hozzászólásotokat!
Azóta teletöltöttem ahogyan azt kell kicsit kevesebb volt benne valóban. REmélem nem lett baja a kicsikémnek
Sziasztok!
Igaza van yani-nak.
Én is így jártam a múltkori túrán. Elinduláskor nem figyeltem az olaj mennyiségre és menet közben sajnos elcsipegette. Néha bevillant a lámpa. Megálltam egy kenőanyag boltban, utántöltöttm az olajat és már rendben is volt minden.
Ne aggódj, általában előbb villan a lámpa mint hogy baj lenne az olajhiányból.
Sziasztok!
xjr 1200 nál előjött hogy menet közben bevillan a motorolajnyomás néha hosszabb időre is pedig olaj van benne . Ez miért lehet ?
Nagy a baj ? Félek hogy komolyan sérül a motor ! D valahogy haza kellett jönnöm de mikor bevillant mindig megáltam...
Köszi! Igen injektoros, még igazából nem tudom mennyit fog enni mivel járatós és nyilván nem ez lesz a túratempó amit most kap, meg egyenlőre van benne 340km és csak rátankoltam eddig. Bukógomba márkáját illetően van valami javaslatod vagy mindegy? Teló beállításról van tapasztalatod?
Szia!
Mivel új a motorod, gondolom injektoros. Nekem karburátoros az utolsó ilyen változat ( RP10 ), 6,7-7 litert fogyaszt átlag
130-140km/h-nál Guminyomás előre 2,3 hátra 2,8-2,9bar vált be.
Szerintem egy kicsit szélesebb kormány könnyebbé teszi az irányíthatóságot. A képeim között láthatod nekem milyen került rá.
Ha javasolhatom tegyél fel bukógombát. Sokat lehet vele spórolni egy esetleges esésnél.
Kedden lettem tulajdonosa egy XJR1300-as motornak új 0km, szeretnék kérni tőletek tapasztalatokat bármilyen témában, fogyasztás, pakolhatóság, guminyomás, teló beállítás, szélesebb kormány, bármi amit bárki úgy gondol, hogy szívesen megosztana velem és a fórummal.
Előre is köszi Zoli,
Szia!
Ha teljes biztonságra vágynék akkor X-boxot vennék és hozzá a MotoGp-t! DE ha a pályán töröm rommá magam akkor majd a gipszágyban feküdve csak is saját magam hibáztathatom! Arról nem is beszélve hogy ott páromat nem teszem ki veszélynek! Ennyi!
Sziasztok!
Az egyik barátom két hete törte el mindkét bokáját az Euroringen.
Az egyiket műteni is kellett, tele rakták vasakkal. Mindkét lába gipszben. Szerintem a pályázás sem sokkal biztonságosabb mint az országút, ráadásul ha valaki túrázni szeret nem száguldozni, akkor azt a pályázás nem tudja pótolni, nem is beszélve arról milyen összegekbe kerül.
Szia!
Elhiheted hogy igen sokat rágódtam rajta, de én a párom mégegyszer biztos hogy nem ültettem fel a motorra, nem azért mert nem ő nem akarja(mondta hogy bármikor visszaül mögém), hanem én nem akarom mégegyszer úgy látni. Ha meg egyedül megyek el gurulni, akkor meg szegény izgulja halálra magát hogy mikor jön a telefon hogy az aszfaltról kell összekanalazni a pasiját. Meg egyedül nincs is sok értelme, az 2 esben volt az igazi! Arról nem is beszélve hogy a munkámhoz szükségem van mindkét lábamra, és kurvára nem vígasztalna hogy nem az én balfaszságom miatt szakadt le. Szerintem nem ér ennyit a dolog, vagy veszek egy crossz mocit vagy pályára egy gyorsaságit, ott legalább nincsenek öreg papák, meg kavicsfelhordás vagy olajfolt, de legalább van bukótér! Szal veszek egy kocsit, de nyugi, én el foglak titeket engedni és nem fogom rátok húzni a kormányt ! Száles utat és több szerencsét mint ami nekem volt!
Hi
Először is jobbulást kívánok Neked és Párodnak is!
A motort a képek alapján kb 300ból és sok munkából lehet megindítani.
Ez egy érdekes szám mert 4-500 ért adnak már jó mocikat. Ami fölötte van azt soha nem viszik el.
Ez erősen meghatározza hogy mennyit érdemes kérni, h el is vigyék. Papír és műszerfal nélkül árultak vagy fél évig 1 sportverziót amin csak karcok voltak 250ért. Tehát eképpen értékesíteni is csőd.
Talán ami a legjobb lehet, ha van rá sok időd és energiád, ha kiárulod főalkatrészenként.
Én pl tavasszal 1 db felső telószárat 70ért kaptam bontva.(nem xjrből,de típusazonos) Egy jó műszerfalért is simán el lehet kérni 80at. Az öhlins rugosókat is csrélgetik szorgosan az emberek. stb
Remélem valami hasznosat is írtam, minden jót!
Az árat majd azután miután megmutattam a szerelőmnek! Mivel minden új rajta nem fogom fillérekért elkótyavegyélni! Szerencsére a pénz nem éget, szal alkudozni biztos nem fogok. Mivel a jó állapotuak 450 és 600 között ugrálnak így a min a 300 ezer a kikiáltási ára, de a szerelő véleménye szerint mehet ez még főjebb is! Egyébbként egy 98 as gépről beszélünk 26 E km-rel. Akit érdekel az nézegesse a képeket, gondolkodjon rajta, én tuti nem fogom elkapkodni, már csak azért se mert amíg nem tudok járni addig a szerelőhöz se tudom elvinni!
Örülök,hogy köztetek lehetek.
Mint a fotón is láthatjátok egy 2008-as Xjr-rel járok. Lenne pár műszaki kérdésem a hozzáértő pasikhoz
Angyalka
Azóta teletöltöttem ahogyan azt kell kicsit kevesebb volt benne valóban. REmélem nem lett baja a kicsikémnek
Sziasztok!
Én is így jártam a múltkori túrán. Elinduláskor nem figyeltem az olaj mennyiségre és menet közben sajnos elcsipegette. Néha bevillant a lámpa. Megálltam egy kenőanyag boltban, utántöltöttm az olajat és már rendben is volt minden.
Ne aggódj, általában előbb villan a lámpa mint hogy baj lenne az olajhiányból.
Az XJR ben nem olajnyomás jelzés van, hanem olajszint. Valószínűleg kevés benne az olaj.
xjr 1200 nál előjött hogy menet közben bevillan a motorolajnyomás néha hosszabb időre is pedig olaj van benne . Ez miért lehet ?
Nagy a baj ? Félek hogy komolyan sérül a motor ! D valahogy haza kellett jönnöm de mikor bevillant mindig megáltam...
A hátsó előfeszítés a gyári beállításon van.
Te hány kiló vagy?
Köszi! Igen injektoros, még igazából nem tudom mennyit fog enni mivel járatós és nyilván nem ez lesz a túratempó amit most kap, meg egyenlőre van benne 340km és csak rátankoltam eddig. Bukógomba márkáját illetően van valami javaslatod vagy mindegy? Teló beállításról van tapasztalatod?
Zoli
Mivel új a motorod, gondolom injektoros. Nekem karburátoros az utolsó ilyen változat ( RP10 ), 6,7-7 litert fogyaszt átlag
130-140km/h-nál Guminyomás előre 2,3 hátra 2,8-2,9bar vált be.
Szerintem egy kicsit szélesebb kormány könnyebbé teszi az irányíthatóságot. A képeim között láthatod nekem milyen került rá.
Ha javasolhatom tegyél fel bukógombát. Sokat lehet vele spórolni egy esetleges esésnél.
Kedden lettem tulajdonosa egy XJR1300-as motornak új 0km, szeretnék kérni tőletek tapasztalatokat bármilyen témában, fogyasztás, pakolhatóság, guminyomás, teló beállítás, szélesebb kormány, bármi amit bárki úgy gondol, hogy szívesen megosztana velem és a fórummal.
Előre is köszi Zoli,
Ui.: hihetetlen jó ez a motor…
Ha teljes biztonságra vágynék akkor X-boxot vennék és hozzá a MotoGp-t! DE ha a pályán töröm rommá magam akkor majd a gipszágyban feküdve csak is saját magam hibáztathatom! Arról nem is beszélve hogy ott páromat nem teszem ki veszélynek! Ennyi!
Az egyik barátom két hete törte el mindkét bokáját az Euroringen.
Az egyiket műteni is kellett, tele rakták vasakkal. Mindkét lába gipszben. Szerintem a pályázás sem sokkal biztonságosabb mint az országút, ráadásul ha valaki túrázni szeret nem száguldozni, akkor azt a pályázás nem tudja pótolni, nem is beszélve arról milyen összegekbe kerül.
Elhiheted hogy igen sokat rágódtam rajta, de én a párom mégegyszer biztos hogy nem ültettem fel a motorra, nem azért mert nem ő nem akarja(mondta hogy bármikor visszaül mögém), hanem én nem akarom mégegyszer úgy látni. Ha meg egyedül megyek el gurulni, akkor meg szegény izgulja halálra magát hogy mikor jön a telefon hogy az aszfaltról kell összekanalazni a pasiját. Meg egyedül nincs is sok értelme, az 2 esben volt az igazi! Arról nem is beszélve hogy a munkámhoz szükségem van mindkét lábamra, és kurvára nem vígasztalna hogy nem az én balfaszságom miatt szakadt le. Szerintem nem ér ennyit a dolog, vagy veszek egy crossz mocit vagy pályára egy gyorsaságit, ott legalább nincsenek öreg papák, meg kavicsfelhordás vagy olajfolt, de legalább van bukótér! Szal veszek egy kocsit, de nyugi, én el foglak titeket engedni és nem fogom rátok húzni a kormányt ! Száles utat és több szerencsét mint ami nekem volt!
Először is jobbulást kívánok Neked és Párodnak is!
A motort a képek alapján kb 300ból és sok munkából lehet megindítani.
Ez egy érdekes szám mert 4-500 ért adnak már jó mocikat. Ami fölötte van azt soha nem viszik el.
Ez erősen meghatározza hogy mennyit érdemes kérni, h el is vigyék. Papír és műszerfal nélkül árultak vagy fél évig 1 sportverziót amin csak karcok voltak 250ért. Tehát eképpen értékesíteni is csőd.
Talán ami a legjobb lehet, ha van rá sok időd és energiád, ha kiárulod főalkatrészenként.
Én pl tavasszal 1 db felső telószárat 70ért kaptam bontva.(nem xjrből,de típusazonos) Egy jó műszerfalért is simán el lehet kérni 80at. Az öhlins rugosókat is csrélgetik szorgosan az emberek. stb
Remélem valami hasznosat is írtam, minden jót!
Remelem mihamarabb felepultok!
Tom