Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

xjrteam.com - vannak érdekes dolgok
ha nem jelentkezik rá senki, írj egy árat, tudok rá valakit.
Asszem kihagytam a 400-as manual-t abból a zip-ből amit felraktam, hátha valakinek jól jön. Igaz ez az R-es változat, de azért valamire csak jó. Ja meg japán is, de:
Google fordító

XJR 400R manual

Itt a régi is, amit előzőleg tettem fel:
XJR infók
stét!valaki?
üdv!
engem érdekelne!légyszi vedd fel velem a kapcsolatot!
számom:06-30-771-49-13
msn:corsapeti@gma
il.com!
üdv:peti!
jah,és télleg jóbulást!nagyon sajnálom,h így alakult!
Ezt elég durva hallani, azért örülök, hogy jól vagytok! Mármint úgy értem, hogy legalább a ti alkatrészeitek megmaradtak és nem történt sokkal nagyobb baj.
Én sokat gondolok rá, hogy megéri-e ez az egész, majd ha visszagondolok a tolókocsiból, mikor csak pislogni tudok.......
Jobbulást nektek!
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a gumi infókat de már nem aktuális ! Múlthét szombaton a gerecsében egy öreg papa kilökte párom és alólam a kis XJR-t ! Párom balkeze gipszben, az én balcombomban annyi vas mint a terminátorban, a motor meg romokban! Szal nekem most 3 hónap lábdozás mire újra járni tudok, párom szerencsére könnyebben megúszta ! A motor baloldalát kapta el az öreg, szal a villa bal fele, a bal kipuleömlök és a blokk bal fele sérült. BAKKER! Most újítottam fel a motrot! Új olaj, olajszűrő, gyertyák, levegőszűrő, lánc, lánckerekek, hátsófék felújítás, karbiszinkron, már csak a gumik hiányoztak !
Nem fogom megcsinálni így sérülten el akarom adni, páromat nem tudnám mégegyszer úgy látni, eszméletlenül az aszfalton! Segítsetek légyszi, vmi bontót vagy hogy lenne érdemes megválni tőle, így is sokat bukok rajta de hát ez van! Mivel nem túl gyakori motor, csak elviszik alkatrésznek, mondjuk megcsinálni is megérné, mert friss műszaki van rajta meg minden új rajta. Szóval ha vkinek van vmi ötlete kérem ossza meg velem, nagyon szerettem motorozni, ez volt az életem, de párom mindennél fontossabb, meg kis híján lekapta a lábam és 23 évesen ciki lenne fél lábbal !
Minden ötletet, tapasztalatot szívesen veszek! KÖSZÖNÖM!
A pálya gumi - utca kombó nekem nem jött be. Szerintem elég izmosan kell az utcán csapatni, hogy elérje az üzemi hőfokot. Én túrzágattam vele és ősszel az erdősebb részeken nem tapadt rendesen, még visszaváltani is csak óvatosabban mertem. A másik véglet sem jött be pl. Makk Ádám + eső = halálfélelem

Ha jól emlékszem a mostani MR-ben is van róla szó, hogyan viselkednek a gumik, ha más a felhasználási terület, mint amire készült... Szerintem tanulságos.
szasztok!
van1 2003as 600as fazerom,eladnám,mert xjr 400ast vennek,tehát ha valaki 400as xjr-jét nagyobbra cserélné,itt a remek lehetőség!

számom:06-30-771-49-13
én szoktamm
Motorosok szoktak a rendőrmotorosoknak integetni? Vagy ők az ellenség? Erre már korábban is gondoltam, de tegnap szembe is találkoztam egy egész rakással.
Sziasztok,
Mi is lenyomtunk az "asszonnyal" egy több mint ezerpárszáz km-es túrát a múlt héten, bár nem egyhuzamban. 5 napra osztottuk el. Első nap mentünk kb 400 km-t. A többi már lazább volt.
A kényelemre nem panaszkodhatok. Majdnem 190 cm vagyok és több mint egy mázsa, de nem fájt a seggem sem.
Nekem Michelin Pilot Power 2CT gumi van fent. Tapad becsületesen, le lehet koptatni a szélét is könnyedén, de nem ajánlom ilyen motorra. Talán a 400-asokon rendben lehet. A nagy súly két személlyel, megpakolva kikészítette ezt a sportgumit. Szinte teljesen simára kopott. Akkor sem volt új mikor elindultunk vele, de mostmár kukás. Legközelebb valami kopásállóbbat nézek ha lesz.
A mátrában és a bükkben könnyedén kanyarogtunk 3-4 ezres fordulaton, és szinte csak az utolsó két sebességet használtam. Néha kellett csak 3-at kapcsolnom. többnyire 90-100 körüli tempót mentünk, mert kerültük a nagy főutakat. 110 környékén zsibbad az utas lába a rezgésektől, 120-fölött meg már nem lehet a mellékutakon biztonságosan és kényelmesen túrázni. Ilyen tempó mellett még a fogyasztás is 6 liter alatt meradt. Egészen meglepődtem, mikor 240 km után nem fért bele a tankba 14 liter anyag.
nekem bridgestone battlax bt 57 van. ennek a guminak nem nagy kuszt leradírozni a szélét mivel elég alacsony profilú.. ha meleg van tapad, ha víz van, mint ha jégre mennék vele. marha sokat elmegy, nem olyan rossz. Egyszer voltam vele pályán, ott nem volt gond. De ha rám hallgatsz, zsebpiszokért osztogatják a gyalult szélű ragadós pályagumikat mi közútra több mint elég. és 7-8 ezret el lehet velük karistolni
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Írtam 1 oldalas komit, és már majdnem az elköszönésnél jártam amikor összeszarta magát valami és lefrissítette az oldalt, a szöveg meg elillant.
Lényeg: gumikérdés rövid verzió.
Ha pénztárca engedi márkásat érdemes venni, a gyári méretben v max 1el nagyobb. A típust maga kell eldöntse az ember, hogy túrázásra használja e sokat vagy a városban, szerpentinen cikázva.
Értelem szerűen kibökni h túra, sport, szupermotyó jellegű, stb.
Ami még fontos lehet, ha használt vagy valami raktárról szerzett guminál a DOT szám(gyártási idő) szerintem az 5 éves gumi is gumi de vannak akik erre is adnak. És persze a sebesség limit.Ha ez a kis 400 as motor nem megy 200at akkor ne vegyünk rá ZR-es gumit mert úgysem fog felmelegedni rendesen és így nem is teljesít 100%osan majd.
A mintázatról azt olvastam valahol, hogy 3 dologra való:
-a rendőrnek mutogatni
-viharban vizet elvezetni(nem motorozok nagy esőzésben)
-csökkenti az úttal érintkező jól tapadó felületet
Jó hétvégét, csáo
Sziasztok!
Én azon morfondírozok hogy a télen elviszem vmi kárpitosnak látszó teremtményhez a szétfingott ülésem és tömetek bele még-még soksok szivacsot hogy ne nyomja szét a formás kis seggem !
A GUMI kérdésre nem nagyon jönnek a tippek és tapasztalatok! Bitte helpeljetek mán nekem! KÖCCE!
ezért volt a max etapok 200-250km. a vége felé már a bukókeretre tettem a lába hogy vér menjen a valagamba
ja gyári, és az előző tulaj alacsony termete miatt pont a tank mögött van kiülve, tehát ha 140-150 alatt megyek, nem támaszt a szél, és belecsúszok ebbe a gödörbe.. ilyenkor az utas meg rám csusszan. Ekkor szokott jelentkezni az a borzasztó herezsibbasztó kényelmetlen érzés persze ez bőr gatyában más, mivel az valamilyen szinten tapad az üléshez és csúszásmentesít..
Üdv!
Power_of_xjr, neked gyári az ülésed? 1800 km a gyári ülésen? Lehet az enyém van szétülve, de nekem 300 km is kínzás egyhuzamban. Jó biztos nem egy trapban nyomtad le, de akkor sem semmi 1800 km .
Sziasztok!
Nekem is kb ilyen formán eszik a kicsike, múltkor néztem akkor evett 5,7-et, de ebben volt egy autópályás ámokfutás is, ami azt jelenti hogy nem igen mentem 160 alá, max mikor a sok köcsög taligás feltartott !
Sziasztok!

Na, akkor ide is leírom, hogy mit csináltam a 400-as tank térfogatának mérésével.
Egyszer szándékosan kihasználtam belőle alaposan a benzint. Általában 250-260km megtétele után kell átállítani a csapot tartalékra. Ebben az esetben ez 260km volt és utána még 343km-ig elment. Pont a benzinkút előtt kezdett kihagyni egy henger Ez ugye annak a jele, hogy már csak az úszóházban van benzin, illetve már ott is alig, ez már csak métereket jelent. Szóval 17.8 litert tudtam tankolni bele, ez 5.2L átlagfogyasztás. Amúgy kb. mindig ez jön ki. Szóval ezek a határai a masinának. Ezek városi adatok, de országúton is ennyit eszik kb. Nektek esetleg valami hasonló adat, próbálkozás összehasonlítás végett?

Tibus
Sziasztok!
Szépen alakul a vasam, ma rakattam bele új olajat meg olajszűrőt, szal már minden illendő dolog új benne, vagyis még egy dolog hibádzik! ÉS EBBEN a rutinosabb kollegák segítségét szeretném kérni. A GUMIK! Kinek milyen van fenn és hogy szuperál? Nem pályázni akarok, max néha kimenni egy kicsit kanyarvadászni a szerpentinre, de az útjaim 80% túrázás.Minden észrevételnek és tippnek örülök! Előre is köszi!

TIBUS! Bocsi hogy eltüntem csak kicsit sok volt a meló. Nagyon köszi a múltkori benzines teszted leírását!
Köszönöm a választ és nálam is az XJR a szebb :)
Köszi Yani!

Ahogy elnézem az 1.3-ason is u.úgy van összerakva, mint az enyémen.

Az jutott még eszembe, hogy a kerékcsere után a láncfeszességen állítottam. A hátsó tengelyt némileg követi a féknyereg tartó is szerkezet is de nem teljesen u.abban a pozicióban találkozik a betét és a tárcsa. A tárcsán egyébként látszik is a friss találkozási pont. Nem tudom mennyire érthető, de szerintem még ez okozhatja a melegedést. Ha lesz időm kitisztítom és megjáratom, aztán kiderül v. beborul
Szia burky!
Na végre sikerült összehoznom a motort és a fényképezőgépet, így csináltam neked képet: