Szepen lassan kiegett az osszes izzo az orakban.
Meg tudna mondani valaki,hogy milyen tipusut keressek?
Az,hogy 12V-os,oke.
Hany wattos legyen?
Megegyezik az 1200/1300-sal?
Nagyszívás.
Hozzátenném, hogy festéskor levettem a tankot, kiszereltem a tanksapkát, meg a benzincsapot és az alul-felül lyukas tankot nem tudtam úgy forgatni, hogy kifollyon belőle az összes benzin...
Srácok mit mondatok a következő gumipárra?
elöl: pirelli diablo corsa 110/60
hátul: misi pilot power 150/70
Tudom elölis 70es lenne a gyári méret de most erre volna lehetőségem.
nekem eddig 130.000 nél tart a nagyszervíz ebbe bennefoglaltatik: motorolaj,hidraulikaolajak,légszűrő,olajszűrő,szele
pfedéltömítés,két guminak a cseréje( agumni ára nincs benne),szelephézag,karbiszinkron,vez.lánc feszítés,lengőkar utánállítás,a két hátsó teló felújjítása,főfékhenger felújítás,új aksi,gyertyák, kuplung tömítés csere, fékbetétek, stb. hirtelen ennyi jutott eszembe +munkadíj kellenek még apróságok de alakul pl.:plexi,tankpad,polír,stb.
Akkor üdv mindenkinek és had segítsek kicsit a "szerintem így, szerintem meg úgy..." témában.
Én most hétvégén fejeztem be az itthoni munkálatokat (kis motor frissítés). Tehát adatok.
Utángyártott hfejtömítés (szaki) 5500ft
Eredeti hfejtömítés 16000
4db tűzkarika a kipufhoz 5500
Szelepszár szimering 16db 22000
A szaki rossz ötlet, mert fémből nem tudja kidolgozni a kellő formát, klingeritből pedig nem tud ilyen vékonyat csinálni(kb:0,8mm az eredeti), és még más gondok is voltak de a fent említett összegért cserébe bármikor megtapasztalhatjátok ti is.
Az alkatrészeket mind a red barontól rendeltem. Szégyen, hogy a hivatalos yamaha szervizek konkrétan le..arják mivan a belpiacosokkal. Ott ül a tag a computerje előtt nézi a robbantott ábrákat, alkatrészszámozásokat, stb, -majd közlik hogy nem tudják beszerezni ami kell.(ott van előtte a kijelzőn)
xjrTom ma ez a helyzet. Ha rám hallgatsz csak akkor álsz neki a felújjításnak ha tényleg szükséges. Vagy ha te is ismersz ilyen boltot ahol a polcon hevernek a cuccok. Remélem segítettem.
végére: még néhány hét szerelőhözjárás, és megint kiakasztom a mutatókat...
Igen,tenyleg nem egyszeru,csak rendeles utjan megy.
Tulajdonkeppen nincs most ra szuksegem,legalabbis ugy erzem,nem kell megbontani az egesz motort.
Csak gondoltam,ha tenyleg olcso az az utangyartott a szakitol,es jo is,akkor esetleg betarazok belole,ha esetleg majd kellene kesobb.
Nem akarok beleokoskodni, de mégis jártatom a számat...
xjrTom-nak szerintem 400-ashoz kellene, azt meg kicsit kalandosabb beszerezni, mint a nagyhoz valót.
Tom,
Szerintem végső esetben próbálj valamelyik motor importőrhöz fordulni. pl Redbaron.
Valószínűleg aranyárban lesz, de nekik tuti, hogy van gyári. Ha mondtak rá egy árat, utána már el tudod dönteni, hogy megéri onnan venni, vagy inkább a kűzdés meg utánajárás (esetleg pofáraesés) kicsit olcsóbban.
Minden esetre biztos le tudja valaki gyártani úgy is, hogy jó legyen. Ha csak két-háromezer lenne a különbség, akkor én inkább hozatnám a Japót... De ez csak rajtad múlik.
A te esetedbol okulva,lehet ugy rendelni hengerfej tomitest,hogy megadja az ember elore a vastagsagot?Amit te is irtal.Akkor jo lenne a tomites?
A formaja ettol fuggetlenul rendben volt?Ugy ertem,vagja a szaki,hogy milyenre kell csinalnia?Van sablonja,vagy mi?
Bocs a hulye kerdesekert?
Egy kérdéssel fordulnék a Tisztelt motoros társakhoz! Kinéztem magamnak egy gyönyörű XJR 400-ast, de csak A. korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem pillanatnyilag. Lehetséges valahogy azt megoldani, hogy vezethessem vele?
Az általam kinézett példányon is van némi szépséghiba, egy eldőlés következtében a műszeregység törött, a tankon a Yamaha-felirat horzsolt és a tankon van egy ujjnyi nyomódás. Számításaim szerint ezek 30ezer-körül javíthatók.
Évjárata ellenére a futásteljesítménye elég alacsony, 10e km van benn, amit az állapot is igazolni látszik. A gumik 2000gyártásúak, szóval még a gyáriak, leömlők szép krómszínűek, semmilyen elszíneződés nem látható rajt. Yamaha futóművel(no Öhlins). Az ára az általad belőtt sávban van.
Nagyon szép gép ez az XJR, eddig több típus közt is hezitáltam, de az élő találkozás és a próbakör meggyőzött, hogy nekem az XJR kell! :-)
Első nagymotornak kicsit erős, de nem tágítok! :-)
Szia!
Szerintem ha makulátlan, akkor maximum 1-1,1 milla.
A Használtautón vann 2004-es 1,2-ért. Az ugyan kicsit sérült, de ez az évjárat már az utolsó karburátoros változat volt.
Szia!
A műszerfal kérdés elég húzós. Arra kell figyelni, hogy az "egyhármas"-oknál kétféle műszeregység van. Ez évjáratfüggő. Pontosan nem tudom, hogy hol volt a váltás, de talán 2004-től van újfajta.
Az gyári újra nekem 300ezer körüli árat mondtak. Érdemes körülnézni a német e-bay -en, ott renegeteg alkatrész van hozzá, és ha szerencséd van, nem kell megvenni egyben az egészet, mert ezek a műszerfalak nagyon sok darabból állnak. Meg kell nézni, hogy mi használható és miből kell új.
Talán még őt is érdemes megkérdezni.
Nekem szerencsém volt, mert csak a fordulatmérő alatti króm pohár kellett, meg sikerült kicserélni azt a darabot is, amiben az "üvegek" vannak. De így is 23000 volt a két műanyag alkatrész.
Hello, gumikérdésem lenne.
Nem volt olyan stabil kanyarban a moci mint szeretném és arra gondoltam, hogy a rossz gumipárosítás is bejátszik.
Hátul 160/60 elöl 120/70 van. A hátsógumin a majré 0.5-1cm az elsőn 2-3 cm. Mire ez a nagy különbség?
Ja és a lényeg gumit kéne néznem előre, de nemtudom hogy maradjak e az aktuális méretnél.
Valaki valami ötlet?
Hi Srácok.
Bár nekem zx 12esem van de egyik barátomnak ma néztem egy xjr 1300at és a km óra háza el van törve. Hol lehet illet venni és mennyi ha lenne?
Tudjátok? Ha igen légyszi írjatok
Előre is köszi
amúgy ha bármi kell a polírozással autó-motorápolással kapcsolatban akkor szólj(atok) nagybátyámé a farecla nevű nagyker, és én is igen benne vagyok mostmár.. honlap is van
Szepen lassan kiegett az osszes izzo az orakban.
Meg tudna mondani valaki,hogy milyen tipusut keressek?
Az,hogy 12V-os,oke.
Hany wattos legyen?
Megegyezik az 1200/1300-sal?
Elore is koszi
T