Bakker tényleg megdöglik az olaj a mociban, ma voltam benn a szervizben és megkérdeztem, sőt a szintetikusnak még zavatossági ideje is van !
Meg a szervizben is elsirtam hogy nem ugrik úgy a gép 6.ban 100 felett mint rég, aztán mondták hogy az új kipuffantómnak szűkebb a belső átmérője, ergó nagyobb a fojtás, szal nőt a nyomaték alul, de a magas fordulatszámon produkált erő rovására ment ! ez van, jaa meg a fogyasztásom is csökeni fog !
fazerman!
Lehet hogy az ezres mocid ára is kevés lenne rá, ez a kis xjr többe van mint az életem , szóval ezt velem fogják eltemetni, mint a régen a királyokkal a lovat meg asszonyt ! Ha meg áttérek a krosszra, akkor a tankba meg ültettek virágot, aztán virágtartónak is jó lesz
Üdv!
Köszi, élőben is jól mutat a kicsike !
Igen, a jobbos tükröm az még a gerecsében hever egy éles, kavicsos kanyar mentén ! Majd hamarosan veszek rá két új csilli-villi tükröt is, de most anélkül is megy a gép !
Az nem turbónyomás mérő (sajna ), hanem a japók tettek rá egy olajhőmérséklet mérőt, és az annak az órája! DE sajna nem jó! Lenn az olaj leengedő csavart kicserélték egy olyanra amin van egy hőmérő és így kéne mérnie a kartelban levő olaj hőmérsékletét, de majd a tükör cserénél leveszem.
Egy csöppet ellustult a kicsike a télen, most 6.ban 100 felett nem olyan virgonc mint ősszel, én arra gyanakszom hogy "megbuttyant" benne a benzin a télen.
casba,
Két okara lehet visszavezetni, hogy menet közben kiürül a benzined a csőből.
1. A benzincsap membrános része nem működik jól.
2. Nem tud elég levegő menni a tankba, így nem folyik ki az alján az üzemanyag. (nekem ez a gyanúsabb)
(menet közben tesztelve :) )
Próbálj meg PRI állásban motorozni. Ha így is megáll, akkor valószínűleg a második lehetőség lesz igaz. még mielőtt hozzányúlnál a benzincsaphoz, próbáld meg kinyitni a tanksapkát. Közben figyeld az üzemanyagszűrőt, hogy mikor kezd el megtelni benzinnel. Ha egyértelműen a tanksapka nyitásakor, akkor bizony el van tömődve valamivel az a kis lyuk, amin keresztül a tankod "lélegezne"
Ha PRI állásban motorozva nem fogy el a benzin menet közben, akkor a csappal lesz valami.
(othoni teszt. :) )
1 vedd le az üzemanyag csövet a karbiról.(figyelj hogy a csap on vagy res állásban legyen, különben benzines lesz a gatyád)
2 vedd le a vákumcsövet is a szívótorokról. (nagy XJR-nél balról a második henger torkára van rákötve.)
3 a vákumcsövet óvatosan megszívva az üzemanyagnak csordogálni kell a másik csövön. Figyelj, hogy kárt ne tegyél semmiben. Ha minden ok, akkor a membránod működik.
4 PRI állása kapcsolva folyamatosan, a másik cső szívása nélkül is folyni kell az üzemanyagnak.
5 ha sehogysem jön a benzin rendesen, akkor próbáld meg a fenti lépéseket nyitott tanksapkával.
Csak saját felelősségre! Ha nem nagyon csináltál még ilyeneket, akkor inkább keress egy szerelőt!
Még annyi, hogy a csapnak van saját szűrője a tankon belül. Akár az is el lehet tömődve.
Azert nincs off allas,mert ez vakuumos.
Szoval on allasban siman le lehet huzni a csoveket a csaprol.
Gondolom a regi tupusu motoroknal volt maskepp oldottak meg,en meg nem talalkoztam olyannal.
Ahha, akkor ezért indult rögtön jópár hónap után...
Gondolkodtam is mikor be akartam indítani, hogy a kocsim szívótorkához könnyen hozzájutok, hogy benzint töltsek bele, ha sokáig állt és nem indul. De az XJR-nél hogy? Aztán csodálkoztam is, hogy rögtön beindult! :)
Hát tök jó, hogy ezt a csapos dolgot megtudtam! Most örülök :)
Gratulálok a géphez! :) Én pont ma meg tegnap motoroztam végre idén először az enyémmel. Imádom :)
Na, még annyit tennék hozzá a benzin útjához, hogy van még egy pneumatikus csap a manuális csap előtt(asszem), ami csak akkor enged át, ha jár a motor. Tehát ha az a cső lyukas, ami a motortól/karbitól jön, akkor lehet hogy az sem ereszt át teljesen. (le akartam ereszteni a benzint a tankból és nem jött, csak ha szívtam azt a csövet :DD)
Tom, mi ez a 'Pri' állás? Nincs is olyan hogy 'zárva'? Én is láttam, hogy ilyen feliratok vannak, de aszittem egyik azért csak a zárt állapot :) Én itt motorozgatok teljes nyugalommal, aztán kiderül, hogy nem is tudom, hogy megy a motor :D
Hollo!
Jól néz ki az újjáélesztett masina fényképen :)
Bár mintha egy tükörrel kevesebb lenne :)
A bal oldalon mi az a turbónyomás-mérő?
On allasban kell hagyni a csapot ha hasznalod.
Res allasba kell tenni,ha mar fogy a nafta es dadog,ilyenkor kezdi el hasznalni a tartalekot.
Pri allasba meg akkor kell tenni,ha pl. karbit szereltel,es utana fel akarod tolteni benzinnel.Csak nem elfelejteni visszatenni on-ra.
Ja,szep gep,gratula,remelem sikerul megoldani a problemat!
Benzinszivárgásnak nincsen nyoma,de majd jövőhéten mindenképpen leszedem a tankot,ennek a benzin hiánynak utána nézek. Közben utána néztem és rájöttem hogyan műkszik a csap
Hello nekem volt xjrem nekem hasonlo gondom nem volt viszont ezt a motort is megnéztem a vásárlás elött és van egy rossz sejtésem szedd le a tankot és nézd át mert nem tuti de ennek lyukas volt valahol a tankja nem nagy nagyon kicsi de ott a festék is föl volt ázva de lehet azota megcsinálták ezt nem tudom csak szolok nézd meg!
Üdv xjr tulajok!
A 400-as xjr-ről gyűjtenék információt! Egy ilyen gép vásárlásában (is) gondolkodom, de tartok a japán belpiacos gépektől. Minden érdekel! köszi előre is!
Xjr tulaj lettem
Viszont rögtön van egy kis bibi a géppel. 20km-ként megáll,érezhetően elfogy a benzin,mert nem hirtelen áll le,hanem fokozatosan. Egykis csavargatás a csapon,tanksapka felnyitás,és folyik is a benzin.Van egy átlátszó benzinszűrő a karbik fölött és abba látszik hogy elindul a benzin,mikor tekergetem a csapot.A csapnak az állásai mit takarnak?
Olajat is cserélek majd,félszintetikus mehet bele? mert most ásványi van benne,és karbiszinkron is kellene,mert kicsit dadogva pörög fel terheletlenül.
AMugy nagyon pöpec kis gép,tetszik nagyon
De mi lesz a motorban lévővel? Megromlanak benne a koromszemcsék? :(
Én is fogom cserélni az tuti, csak ez olyan rossz :( namindegy
Tavaly ősszel elvittem egy szerelőhöz itt Pesten, nekem is folydogált az olaj a hátsó gátlókból, ő elvileg kicserélte a szimeringeket, állítólag össze volt gányolva, kenve mindenfélével. Több mindent csináltattam nála, erre a javításra 20e-t mondott. Nem tom mennyire volt bonyolult megcsinálni, egy kicsit sokallom érte. De úgy tűnik beszerezhető új tömítés, javítható... bár majd most kiderül, hogy tényleg jó-e, mert majd most kezdem használni és még le sem lett mosva szegény.
Tényleg szerintetek odavihetem egy autómosóba, hogy csapassák le valami gőzborotvával az egészet?
Üdv
A flakonban az olaj jo, a motorban már nem biztos...
Én cserélem tavasszal az olajat és a szűrőt.
Van valakinek tapasztalata, hátsó rugóstag felújításában? Hogy megy és kb mennyiért? Ereszti az olajat
Ma voltam a Motorkiállításon, megéri kinézni, igen jó és nagyon jó árakon kapni dolgokat. http://www.metzeler.hu/index.p... ilyen gumit vettem előre-hátra, 43 ezer házhozszállítással együtt !
A motor nem hulladék , ha érdekelnek részletek írok mail címet.