Hi burky,talán ma lesz időm képet csinálni,amúgy necces a leírásod meglehet úgy van ahogy mondod.4az 1-ben leömlő zero japán karbon sportdob,és a papír szerint szürke, olyan ezüstös színű,a km óra burkolata sérült az nem krómos,de megy majd a kép.
Lupus! Várom a képeket, főleg mert lehet hogy már találkoztam élőben a gépeddel :) Majdnem vettem egy másik xjr-t, amikor anno az enyémet tk-ra vette a biztosító. Már eleve javított volt a műszerfal, gyári egydobos sportrendszer sp kivitel bremboval és öhlinsekkel. A srác nem volt elragadtatva az ajánlatomtól, de később jelentkezett, hogy mégis eladná annyiért...pechemre én már addigra megvettem a drágább alkatrészek jó részét...Nem kicsit bánkódtam.
Nos.....
Az a helyzet, hogy én a motort így vettem, hogy ez is rajta volt. Doboz nem volt hozzá, azt már én tettem rá. A hátsó teleszkópon van egy vas rácsavarozva, és ami rámegy tartónyél az van csavarral rácsavarozvas, plusz mégegy csavar fogja mögötte. Mivel mindkét oldalon 2 csavar fogja, így nem ér hozzá a motor hátuljához, nem veri le, nem súrolja.
Nem tudom, hogy ez a tartó eredetileg milyen motorhoz volt, ezt kaptam hozzá, és nem is kérdeztem erről az előző tulajt. A doboz nem passzolt rá, de mivel a tartó vízszintes része lyukacsos, így a dobozt 4 helyen kifúrtam, és így rácsavaroztam. A képen látszik is, hogy nem rá való doboz, de előben ezt nem mondaná meg senki sem, mert jól passzol rá.
Ha érdekelnek további részletek megpróbálhatok még pontosabbat mondani róla, de csak ennyit tudtam egyelőre mondani, hiszen nem én barkácsoltam, rajta volt.
En ugyan nem megvenni szeretnem a vasat,de nagyon orulnek,ha meg tudnad mondani,milyen tipusu az a doboztarto konzol,es hogy miket kellett(ha kellett) modositani rajta,hogy fel lehessen tenni.
Szerintem tobbunknek is hasznara valna az info.
En mar regota szeretnek felszerelni egyet,de eselyem sincs kitotozni,milyen illik ra.
Szia burky,köszi a tippeket,igazából a kupakra lenne szükségem a többivel nincs baj de megoldom majd. Igen 1.2-es a vas majd csinálok képeket mert hamarosan szedem szét a járgányt festve lesz meg teljes rendbe rakás,ja és 4 az 1-ben leömlők vannak rajta de szeretném gyárira vissza csinálni ha valakit érdekel eladnám róla.
Már többünknek meggyűlt a baja a műszerfallal. Van aki inkább egyedi digitális műszerfalat rakott fel. Én vettem a Racsidepo.com segítségével egy Japán bontóból. 80e-be fájt. Magyar bontóban szinte esélytelen. Mivel ez szinte minden nagyobb bukásnál sérül iszonyat ára van, én még majdnem olcsón vettem. E-bay-en szinte mindig van fent eladó. Elsőre nem is tűnik rossznak az ára, de mire le tudtam volna ütni általában 300 vagy még több EUR felett jártak a licitek. Az órák alján lévő poharakat külön is tudsz venni az e-bay-en. Nekem is meg van a régi, tökéletesen működik, de a burkolattal rendesen el kéne legózni, hogy szép legyen.
Én azt javaslom - feltéve, hogy maga a szerkezet működik - , hogy próbáld meg a házat összerakni, akár egy jó műanyagos segítségével és utána lekrómoztani. Én is csak azért vettem másikat, mert fizetett a biztosító.
1994-es évjáratú Yamaha XJR 400-as motoromat elcserélném hasonló árfekvésű Kawasaki ZZR600-as, vagy esetleg ahhoz hasonló motorra.
Tel.: (70) 9483-155
E-mail.: kakter@citromail.hu
Gratula! Amikor én utoljára láttam eléggé le volt lakva szegény, de jó felújítási alap az tuti és egy különleges kivitel.