még melegen sem szoktam.. a régi olajjal semmi csúszást nem tapasztaltam.. próbáltam variálni a kuplungbeállítással. most a váltás is hangosabb és jobban ugrik az egyesnél. és többször is volt hogy egy két megiramodásnál luftot váltottam.. ez az előzőnél nem volt, mondjuk ez az én balfaszságomnak is elkönyvelhető
Így már világos Akkor szerintem ne foglalkozz vele - én legalább is ezek után nem tenném, főleg amig nincs biztos diagnózis a kuplungról. Ezek szerint az új 20W-50 - nel csúszik a kuplung. Csúszott, akkor is amikor még a régi olaj volt benne (Amikor megvetted)? Ha esedékes lesz a lamella csere, gondolom nem fogod visszatölteni a használt olajat. Ezért főleg nem piszkálnám. Egyre figyelj mindig: hidegen ne gyilkod! Akkor örök élet +1 nap.
basszameg fáradt vagyok.. nna még egyszer: 20w50 volt benne, én azt nem rég elvittem ahhoz a szerelőhöz akinél eddig is szervizelve volt én azt hittem 10w40actevo került bele miközben nem, mert a 20w50-es valvoline ment bele.. de a szerelő mondta hogy a szűrő meg egyebek fel fog venni némi olajat.. el is tűnt vagy fél liter.. és én ezt 10w40-el pótoltam a tudatlanságomból kiindulva.. ebből kifolyólag most ismét full olajcserét kell eszközölnöm ezek szerint..
20w50 volt benne a gazdája révén és azt pótoltam act evoval.. na már most tisztába akarom a hétvégén tenni az egész motort de a kérdés marad örökké: valvoline 20w50 vagy castrol actevo 10w40..
Lehet, hogy én vagyok már túl fáradt, de nem teljesen értem Most ugye ActEvo van benne... Ha jól gondolom lecserélnéd 20W50-re a pár napos olajat és majd a maradék ActEvo-val pótolnád ki. Én nem tenném...elég sok cikket olvasok az olajokról. A keverés azonos specifikáció, minőség és jelzésnél nem annyira gáz még más márkával sem. Amitől viszont minden cikkben óva intenek, hogy pl. ásványit még rész szintivel se, más besorolású és jelzésű olajjal pedig még az utántöltést sem javasolják. Keress rá a neten, ha érdekel bővebben. Egyébként 20W-50-ből 1.500 Ft körül van egy L...azon szerintem már nem múlik. Ha ettől megoldódik a kuplung problémád, akkor megérte. Tényleg használt olajjal nem csúszott?
Egyébként a nagybanditos (lég-olajos) cimbik többsége is ActEvo-t használ sok-sok éve, panasz nélkül.
az enyém 96-os.. és teljesen tanácstalan lettem az olajat illetőleg.. 3nappal ezelőttig én is az actevo 10w40re esküdtem.. a hideg idő.. meg a lég olajos elrendezés miatt is.. de most.. lessz valami baja a motornak ha 3,5liter valvoline 20w50 hez után töltök egy félliter 10w40-et? (act evot)..
Mivel még hosszú távon nem próbáltam ki milyen a Lucas kormány kényelme, így nem tudom, hogy marad e a mocin.
Minden gyári alkatrészem megvan, így a kormány eladása sem igazán merült fel bennem. Megtisztelő az ajánlatod, de egyenlőre, ha nem haragszol, akkor nem adnám el.
Üdv.
Nekem is ActEvo van benne már második szezon óta. A kuplung nem csúszik vele. Én is úgy vettem, hogy 20W-50 -es ásványi Valvoline volt benne. Raktam már bele 10W-40-es DuraBlendet is. A specifikációnak megfelel a "sűrűbb" olaj is, de a hidegebb időben már nem biztos, hogy elegendőek a kenési tulajdonságai. Ez látható a manual táblázatában is. A fullsynt nekem "túlzás" ebben a vasba, de a teszteken a rész szinti olajok némileg jobb hőtűréssel meggyőztek. Ezért maradok idén is az ActEvo-nál vagy a 10W-40-es DuraBlend-nél. Amikor lecseréltem a 20W-50-est, nekem azonnal kicsit zajosabbnak tűnt motor. Egyébként a Paulovits féle tesztben írnak az első évjáratoknál a megcsúszó kuplungról, ezért '98-tól erősebb tányérrugóval szerelték gyárilag.
nekem nem égető az eladás tehát ha yani meg akar válni tőle, akkor vedd az övét de ha minden kötél szakad természetesen az enyém is a rendelkezésedre áll.. hát a lebonyolítást meg úgy tudnám elképzelni hogy félúton találkozunk motorral vagy posta.. más: kövér gáznál hogy küszöbölitek ki az ülésen való hátracsúszást ?
Esedékes a kormánycsere nekem is. Ha valamelyikötök szeretné eladni a gyári kormányát, akkor itt az idő megbeszélni a részleteket.
Jövő héten szeretném beépíteni, mert szabadságon leszek. Kicsit messze lakok tőletek, így a szállítással lesznek problémák. Ha valami ötletetek van, légyszi szóljatok. Talán a postai utánvét lenne a legjobb.Vagy ha valaki jár Tatabánya, Győr, vagy mosonmagyaróvár környékén és el tudja hozni, az is jó.
Ha mehet az üzlet, akkor megadok egy olyan mail címet, amit a munkahelyemről is elérek és megbeszéljük a részleteket.
Köszi!
üdv! hhát hol is kezdjem... vettem ugye actevo10w40et a motoromba, és azzal használom.. észre vettem mostanság hogy kövér gáznál meg csúszkál a kuplung.. beszélgettem valameik nap a gazdájával és azt mondta hogy ő mindig valvoline 20w50-el használta mert a castrollal csúszott a kuplung.. hát nóórmális? és ezt csak most mondja.. mi a véleményetek erről az olajkombinációról? beszarok az emberünkön.. ( nem szar a 20w50 hidegben? ugyan már kérdeztem )
Maszek a fényező.
Már nála vannak az alkatrészek, rábíztam, hogy fesse olyanra, amilyen volt.
Még kb 10 nap motor nélkül... :(
Nem tudja valaki véletlenül a teleszkópszár szimering számát? Tudom, hogy rá van írva, de még nem szedtem szét, mert csak akkor akarom széthúzni, ha már megvan a másik.
Ma este viszem az alkatrészeket a festőhöz.
Nincs meg véletlenül valakinek a gyári Yamaha metál-kék szín kódja és/vagy receptúrája?
Nagy segítség lenne!
Köszi!
az új kormány már meg van csak lusta voltam még átrakni a rezgés nálam is van a lábtartó az szét akar olyankor hullani.. nem kérdeztem még barátnőmet hogy neki kellemetlen -e.. de én érzem, nem gyenge a rezgés.. de engem nem zavar, szerintem ez tipikus xjr dolog.. a csörgés:attól függ hogy milyen tipusú.. inkább éles szinte kattogás nem? több minden lehet: szelepek zörögnek egy kicsit, vagy a generátor csapágya hajlamos megadni magát, vagy esetleg vezérműlánc.. nekem is most jön a felsoroltak orvoslásának ideje, csak pénz kéne ..
Szasztok!
Talán érdekel Valakit,eladó sorba kerül a "nagyvasam".Fájó szívvel,de eldöntöttem,hogy megpróbálom eladni és szerető gazdát találni Neki!
1996-os Xjr 1200-ről van szó.Három túradobozzal,elöl fém fékcső,bukócső és sportdobok.Az ár irányár:750000 Ft.Érdeklődni a
06-30-63--13-642 t.számon lehet.A motor Győrben van.
Mindenkinek gumifákat és széles utat!Gerencsér Tamás(Geri)
Mi a helyzet a kormánnyal?
Még azt szeretném megkérdezni, hogy mennyire rezeg a te motorod? Vittél vele már utast? Nekem a hátsó lábtartók nagyon rezegnek, főleg 4000-es fordulat környékén. Az órám szerint az kb 100-as tempó. Nekem nem kényelmetlen a rezgés, nem is nagyon érzem se lábtartón, se kormányon, de asszony panaszkodott kicsit, hogy bizonyos fordulaton térdig zsibbad a lába. Még megpróbálok majd karbiszinkront meg szelephézagot belőni, aztán remélem csillapodik kicsit.
Van még egy olyan jelenség is, hogy hideg indításnál kb egy másodpercig halkan csattog valami. Aztán minden teljesen normális. Ez üzemszerű lehet, vagy valami hibára utal?
én hasonló problémával vittem a szerelőhöz ránézésre csak annyi:gyertyakábel,gyertya,karbiszinkron,szelepek,karbu
rátor felújítás(! ez lehet a ludas: tűk,tömítésekstb. ) továbbá esedékes nekem még: generátorcsapágy, lengőkar szilent, szelepfedéltömítés.. ejj hajj basszameg sok pénzembe lessz..
Van egy kis idegesito problemam reggelente,ugy vettem eszre,hogy csak hidegebb idoben.
Eleg dadogosan,gyengen jar a motor,neha beinditas utan durran is egyet a kipufogo,amit nem csinalt regebben.
El kell telnie par percnek,mire rendbe jonnek a dolgok,de ez azt jelenti,hogy el kell indulnom,es 1-2 km-t jarni vele.Addig rangat,neha megjon az ereje,aztan megint elhagyja,es olyan traktorosan dormogo hangja van.
Ez a karbi gond lehet?
Egyébként a nagybanditos (lég-olajos) cimbik többsége is ActEvo-t használ sok-sok éve, panasz nélkül.
Mivel még hosszú távon nem próbáltam ki milyen a Lucas kormány kényelme, így nem tudom, hogy marad e a mocin.
Minden gyári alkatrészem megvan, így a kormány eladása sem igazán merült fel bennem. Megtisztelő az ajánlatod, de egyenlőre, ha nem haragszol, akkor nem adnám el.
Üdv.
Esedékes a kormánycsere nekem is. Ha valamelyikötök szeretné eladni a gyári kormányát, akkor itt az idő megbeszélni a részleteket.
Jövő héten szeretném beépíteni, mert szabadságon leszek. Kicsit messze lakok tőletek, így a szállítással lesznek problémák. Ha valami ötletetek van, légyszi szóljatok. Talán a postai utánvét lenne a legjobb.Vagy ha valaki jár Tatabánya, Győr, vagy mosonmagyaróvár környékén és el tudja hozni, az is jó.
Ha mehet az üzlet, akkor megadok egy olyan mail címet, amit a munkahelyemről is elérek és megbeszéljük a részleteket.
Köszi!
www.biker-world.hu aztán alkatrészek típusonként és könnyen megtalálod a méretet és az árat is.
Telószár szimering info:
http://www.biker-world.hu/kate...ómű,%20első
&p0=Kormánycsapágy%20klt.&szint=4&parent_cat_id=2114&c
at_name=1997%20(4PU)&hivo_cat_id=504&h_hivoszint_id=3&h_
cat_id=504
Már nála vannak az alkatrészek, rábíztam, hogy fesse olyanra, amilyen volt.
Még kb 10 nap motor nélkül... :(
Nem tudja valaki véletlenül a teleszkópszár szimering számát? Tudom, hogy rá van írva, de még nem szedtem szét, mert csak akkor akarom széthúzni, ha már megvan a másik.
Ma este viszem az alkatrészeket a festőhöz.
Nincs meg véletlenül valakinek a gyári Yamaha metál-kék szín kódja és/vagy receptúrája?
Nagy segítség lenne!
Köszi!
Talán érdekel Valakit,eladó sorba kerül a "nagyvasam".Fájó szívvel,de eldöntöttem,hogy megpróbálom eladni és szerető gazdát találni Neki!
1996-os Xjr 1200-ről van szó.Három túradobozzal,elöl fém fékcső,bukócső és sportdobok.Az ár irányár:750000 Ft.Érdeklődni a
06-30-63--13-642 t.számon lehet.A motor Győrben van.
Mindenkinek gumifákat és széles utat!Gerencsér Tamás(Geri)
Mi a helyzet a kormánnyal?
Még azt szeretném megkérdezni, hogy mennyire rezeg a te motorod? Vittél vele már utast? Nekem a hátsó lábtartók nagyon rezegnek, főleg 4000-es fordulat környékén. Az órám szerint az kb 100-as tempó. Nekem nem kényelmetlen a rezgés, nem is nagyon érzem se lábtartón, se kormányon, de asszony panaszkodott kicsit, hogy bizonyos fordulaton térdig zsibbad a lába. Még megpróbálok majd karbiszinkront meg szelephézagot belőni, aztán remélem csillapodik kicsit.
Van még egy olyan jelenség is, hogy hideg indításnál kb egy másodpercig halkan csattog valami. Aztán minden teljesen normális. Ez üzemszerű lehet, vagy valami hibára utal?
rátor felújítás(! ez lehet a ludas: tűk,tömítésekstb. ) továbbá esedékes nekem még: generátorcsapágy, lengőkar szilent, szelepfedéltömítés.. ejj hajj basszameg sok pénzembe lessz..
Van egy kis idegesito problemam reggelente,ugy vettem eszre,hogy csak hidegebb idoben.
Eleg dadogosan,gyengen jar a motor,neha beinditas utan durran is egyet a kipufogo,amit nem csinalt regebben.
El kell telnie par percnek,mire rendbe jonnek a dolgok,de ez azt jelenti,hogy el kell indulnom,es 1-2 km-t jarni vele.Addig rangat,neha megjon az ereje,aztan megint elhagyja,es olyan traktorosan dormogo hangja van.
Ez a karbi gond lehet?
Elore is koszi,
Tom
Igazából nem csak XJR érdekel, bármilyen szép léghűtéses naked jöhet, tetoválás alapnak keresgélek.
Más:
Mitől függ az, hogy a gömbölyű tankos XJR-en rövid ill. hosszú kipu van? Évjárattól függ, vagy csinálták folyamatosan mindkettőt?