Szelepfedél tömítés: 6490, szelepfedél gumigyűrű: 590, kuplungkar (nem állítható): 1690. A biker-world.hu oldalon megtalálod.
A tömítést - ha nem sérült - én is megpróbálnám pasztával visszavarázsolni.
A pohár szerintem a legolcsóbban műanyagozással és a multiknál kapható krómhatású spray-vel gyógyítható. Az enyém gyárilag gyöngyházfekete volt...
Köszi a választ.
A közdarab nem is rossz megoldás, mert így legalább kicsit magasabbra kerül a tükör és nem a felkaromat látom benne.
Már nézegetem a tükröket. Valami szépet és egyszerűt szeretnék rá. Nincs véletlen valami ötleted?
Sajnos ma gépi polírozás közben a jobbos tükrömet utolérte a végzet. Kishíján a műhely ablakának is leáldozott.
Yamahájéknál bevált szokás, hogy az egyik tükör bal menetes, a másik meg jobbos, vagy csak az én motoromon van így, mert valaki babrálta már?
Fogok kapni én így egy pár felemás tükröt?
Az én eredeti poharam úgy volt megtákolva, hogy megragasztották utána meg körbetekerték krómhtású ragasztószalaggal. Messziről nem volt feltűnő. Jobban nézett ki, mint ahogy hangzik. Szelepfedél tömítést is lehet venni, de a gyári drága, a többinél meg lehet hogy jobb a meglévő is, amennyiben gyári. Óvatosan kell kiveni, letisztítani, és ha nem sérült, akkor mindkét oldalát nagyon vékonyan be kell kenni szilikonos tömítővel, aztán mehet vissza. Most a szerelők lehet, hogy megvernének ezért a tanácsért. Mindegy. kipróbálni csak saját felelősségre. Ha ereszt, akkor utána is tudsz bele másikat rakni.
nekem is csak a fordulaté tört, maga a műszer jó (mondjuk valamiért már nincs műszervilágítás) de csak a króm pohár kéne.. ha minden kötél szakad, műanyagossal megcsináltatom.. köszönöm a választ, ha esetleg még van ötlet egy szelepfedél tömítésre, azt is megköszönném
Sajnálom a motorodat. Ez a legrosszabb ami történhet. Ha az ember maga dobja el, akkor van kit hibáztatni. De ha más csinálja a kárt és sunyi módon még le is lécel, az idegesítő.
Kuplungkart a pinkmotorsnál vettem 3600-ért állítható kivitel. Egy kicsit ugyan reszelnem kellett rajta, mert a gyártási sorja egy lyukban útban volt a beszereléskor, de egyébként tökéletes. Volt nekik raktáron. Az egyhármasét kell nézni a katalógusban.
A kilométeróra pohara húzósabb. A német e-bay -en van fent párban 40 és 50 euro között. plussz a szállítás. Nekem mázlim volt, mert a fordulatmérőre kellett és tudtam venni újat valakitől, aki komplett műszerfalat vett de pnt az nem kellett neki,ami nekem rossz volt. Egyébként itt a fórumon hirdette kb egy hónapja.
a motor kiállításon eldőlt a motorom (az őr mondta meg azt is hogy ő állította fel,ha tudnám ki volt.. ) a lényeg hogy egy két dolog elment az elején de amivel még nem jutottam dűlőre, az a km-óra alsó króm pohara. szét van törve. ahogy néztem már szét volt egyszer törve.. hol lehet ilyet szerezni vagy mit tudok vele művelni? a másik a kuplung kar.. az is kéne
Hát a hézagállítás még nekem is hátra van. Ma este lettem kész az összerakással. felújítottam az első telókat. Meglepetésemre progresszív rugókat találtam benne. Kipucoltam, kapott új szimmeringet, fiss olajat, meghúztam a kormánycsapágyat, friss a festés, a legtöbb helyen újak a csavarok, a krómozott részek polírozva vannak, beépítettem a műszerfal új alkatrészeit és még sok apróság. Festegetés, állítgatás.
Már csak a szelephézag és a szinkron hiányzik. Szerintem itthon fogom megcsinálni azt is. Nem ördöngősség, csak SZERSZÁM(!) és odafigyelés kérdése. A hézagoló lapkákat meg lehet venni boltban úgy, mint a kenyeret. :) Azért óvatosnak kell lenni, aki még nem látott ilyet, inkább menjen el először egy műhelybe megnézni.
A 400-as értékeit nem ismerem, de ránézésre passzolhatnak. Viszonyításnak itt van az egykettesé:
Intake valve 0.11 - 0.15 mm
Exhaust valve 0.16 - 0.20 mm
Jo neked,hogy ezt meg tudod oldani.
Mit nem adnek en is,ha ott lehetnek egy ilyen muveletnel.
Igaz,a tanfolyam sokat segitett.
Egyebkent egy angol forumon irtak a szelephezag ertekrol,pontosabban bemasoltak egy orosz oldalt,amit ez alapjan en is megtalaltam.
E szerint az ertekek:
A google forditasnak koszonhatoen talaltam egy oldalt(illetve tobbet),de ez talan hasznalhato.csak sokaig ne olvassatok egyszerre,mert fejfajast kaptok. http://www.r173.net/seibi/seib..." target="_blank">link
Lassan vegzunk a motorszereloi tanfolyammal,es ahogy latom,nem lenne nagy ordongosseg beallitani a szelephezagot/kat.
Tudnatok azert tanacsot adni,hogy mire kell figyelni(azon kivul,hogy ne barmoljak el semmit ),meg hat a legfontosabb:mekkora is a szelephezag erteke.A 400-asnal,persze.
Legalabbis jo lenne leellenorizni,hogy most mekkora az elteres.
Mas: voltam Malagan par napot,nagggyon bejott a 20 fok.
Csinaltam kepeket,majd kiteszem a linket.
Jo lett volna tekeregni egyet ott a mocival.
nekem sajna csak a fele van meg a feliratnak otthon én magamnak csináltattam esztergályossal, aztán pedig ismerősöm rakott rá krómot meg matt feketét, most olyan mint a gyári de kb. 5000 volt összesen
Szükségem lenne egy jobboldali YAMAHA tankemblémára. Már a fél országot felforgattam érte és semmi. újat tudnék rendelni, de 4800Ft. (talán valami speckó ötvözet lehet? maximális védelem bukógomba helyett?)
Szóval ha van ötletek, vagy valakinél pont ilyen hentereg a polcon, akkor szóljatok!
Köszi!
a lamellacserét meg össze szeretném hangolni egy vez.mű lánc cserével mert hallok valami olyasmi hangot, de lehet hogy a generátor csapágy az.. (jó lenne)
A tömítést - ha nem sérült - én is megpróbálnám pasztával visszavarázsolni.
A pohár szerintem a legolcsóbban műanyagozással és a multiknál kapható krómhatású spray-vel gyógyítható. Az enyém gyárilag gyöngyházfekete volt...