Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Kipuffonatók kis xjr-re!
Zalaegerszegen a martinnál 38 ezer csak a dob! 2 hetes gyártási idővel!
Veszprémben van egy srác, ő is sport dobokat gyárt, nála 30 ezer csak a dob. Én nála rendeltem, a határidő tartással vannak némi gondjai , de sokan dícsérik, most szombaton megyek érte, majd rakok fel képet róla.
Kérdeztem a remust is, na az kb 130 ezer plussz még a típusra alakítás mert 400-as xjr re nincs kimondott dobuk
Az akrapovicot megse mertem kérdezni ! Ahogy a gyári dobot sem !
a leg korrektebb hely.
Megrendeltem tőlük a szimeringeket nagyon korrekt a csapat,meglehet szereztél nekik egy újabb partnert, köszi még egyszer.

Még nincs meg.Van még 2 xjr amiket megszeretnék nézni.Az egyik egy 99-es középkék R-es,Pomázon van,a másik meg egy fejidomos,digit műszerfalas,ezmeg Hódmezővásárhelyen.Árban mind a 3egyforma,szoval majd azt veszem ameik a legjobb.
Ja, a ragasztott motorszám összetart minket

Mikor veszed meg a motort? Vagy már megvan?
Köszi a segítséget mindenkinek! Látom hogy ez egy öszetartó csapat
Ne aggódj a motorszám miatt.
A régi "kis" XJR-ek mind japán belpiacosak. Talán 97-től hoztak európába is. Japánban nem használnak olyan motorszámokat, mint itt. Az enyém ugyan 1200-as, de belpiacos volt. Nekem is ragasztott a motorszám egyszerűen azért, mert gyárilag nincs ott semmi és valamit kellett rá tenni. Eredetvizsgán minden rendben volt. Ha a forgalmival passzol, akkor nem lehet gond.
Szia,ebben én is egyet értek inkább műszakilag legyen rendbe a vas a többi már csak az igényes szemet zavarja,amúgy sikerült közösítőt szerezni egy FJ-ét mert ugye az ugyan olyan a dobokat ma szereztem meg Ducati monster kipuk lesznek fenn.
Szia! Látom szépen alakul a vas!
Találtál 4:2 rendszert? Meg ugye műszerfalat kerestél?
Nekem is kéne még sok minden (gyári lámpa, kormány, kidörentők, lámpatartók, stb.) Igazából csak esztétikai hibák, ezért úgy döntöttem, hogy a legfontosabb, hogy műszakilag rendben legyen és motorozzak is rendesen. Inkább az esztétika szenvedjen csorbát, mint az előző kettő
Ismét csak köszönöm burky! Amúgy már így néz ki a gép.
43x55x8,5/10,5mm

A www.biker-world.hu - ról másoltam ki. Egy ismerősöm boltja. Nem reklámozni akarom, de a típust kiválasztva a webáruházban megtalálod a lapkáktól kezdve a telószárakig a legtöbb kopó alkatrészt. Legfeljebb nem ott veszed, de lesz egy támpontod árban. A nagyvas.hu-ról szoktam még ilyesmiket venni.
Sziasztok, 1.2 társaktól kérnék segítséget, ha valaki tudja az első telók szimering méreteit nagyon meg köszönném ha megosztaná velem.
Sziasztok!
Casba, nagyon szép a vas, habár nekem a színe nem tetszik! Egy 96-os kis xjr-em van és ragasztott AF-es számmal. 2001-ben hozták külföldről ha minden igaz(, előző túlaj elmondása alapján), de mint kiderült lopott volt és ezért kapott új ,ragasztott számot a blokk. Nálam nem volt semmi gond belőle.
A többiek szinte minden leírtak, amire csak oda kell figyelned egy xjr vásárlásakor. A motort minden fokozatban, minden fordulaton járasd meg és figyeld hogyan viselkedik. A váltást alacsony ill. magas fordulaton is próbáld ki. A karbi membránokat szerintem nem fogod tudni megnézni, én bele sem kezdenék, elég macerás, de a hátsó tellok nálam a legkeményebb állásban sem igazán kemények, ha felül mögém az 54 kg-os barátnőm , néha koppanunk egy-egy kisebb bukkanón vagy gödörben. A teleszkóp rugójának belső felén ne legyenek kis olajfoltok , mert akkor kuka!
Előre is gratulálok!
Elméletileg múlt évben akartak szelephézagot állítani,de nemkelett mert jók voltak Elmondása szerint azóta max 1000km-t ha ment vele,mert nemigazán volt otthon. Ő aztmondta hogy generátorlánc lehet,mert tényleg onan jött a hang.De majd ennek még utána járok,hogyha megyünk faterral is megnézni (mert ugye neki is megkell néznie,hogy mit enged be a portára ) és lesz próbakör is.
Egy kérdés!
Van vkinek tapasztalata a Conti road attack gumiról, nekem hátul lesz, jó volt az ára és nem olvastam rosszakat róla, de ha lenne személyes tapasztalat azt szívesen venném!
Meg még egy kérdés!
Tud vki Pest környékén fényezőt/lakatost tank javításhoz, fő hogy szépen jól dolgozzon és az se baj ha olcsó, de a lényeg a minőség!
előre is köszi
Enyém is AF-es, volt már műszakiztatva is meg eredet vizsgán is stb stb, nem tudom mért olyan de nem izgatják magukat a hatóságok!
Az AF-es motorszám azért jó mert cserélgetheted benne a blokkokat
igaz, az enyém 1.2.. de az a zaj a nem hiszem hogy a generátor.. én is azt hittem, aztán tüzetesebb vizsgálat és egy szelephézag állítás után rájöttünk hogy a kettes kipuf.szelep ciripel.. tehát az inkább lesz egy kis szelephang.. nem nagy dolog de pénz kelleni fog (nekem is ütve van egy kidomborodó lemezre a szám ..nem ragasztva van) terhelés alatt is ki kéne próbálni a motort, a kuplung és a váltó miatt.
Akkor csak úgyvan ahogy a srác mesélte,hogy az első szériákat táblával dobták ki,az újabbakat pedig már ütött számmal.Akkor no para,ennek örülök
Szia Csaba!
Nekem is a kezembe adta az előző tulaj a motorszám kis alumínium lemezkéjét és a lelkemre kötötte, hogy vigyázzak rá, mint a szemem fényére. Most a törzskönyv mellett van itthon.
Az mobil-eredetiségvizsgálatos ember is csak odatámasztotta, mikor lefényképezte, a vizsgán sem szóltak semmit.
Külsőre nagyon szép az a kis XJR! Remélem jól fog szuperálni!
Csak nyugi, a motor szám jó úgy. Nekem 94es és plakettes ragasztott. Sőt hogy cifrázzam, mostmár saját ragasztású. Amikor vettem éppencsak fent volt a blokkon, mert nem mert hozzányúlni az előző tulaj. Semmit nem szóltak műszakin. Fentvan és azonos az okmányban szereplővel ennyi.
Mikor is kap AF-et ? Ha motorszám nélkül gyártották és behozatalkor adnak neki eggyet, vagy annyira elkorrodál, megsérül,akármi az eredeti beütés hogy nem egyeztethető az okmányokkal.
Egyébként ez a motorszám mizéria csak nálunk ilyen nagy sztem, sokfelé megelégszenek az alvázszámmal.
Üdv!
Nekem 98-as kis xjrem van, és a blokkba bele van ütve a motorszám, nem táblán van! Ilyet soha nem is hallottam, a tábla az eltávolítható, biztos nem engedélyezné egy hatóság se! Ennek menj jobban utánna, mert ha vmi sufnituning akkor az eredetvizsgán gond lehet. Az eredetvizsga pedig kell az átíráshoz! Szal csak óvatosan, nehogy a rendőrségnek vegyél egy mocit!
Köszi a tippeket
Viszont a kuplungos részét azt nem értem.Ez csak 400-as,annak meg hagyományos kuplungja van, nem hidraulikus. Bocsi,mondjuk ezt nemis mondtam előtte
Egyébként voltam megnézni, indítással nemvol gond.1-2 percig elég betegen járt,de ment mind a 4henger,utána meg mint egy villanymotor. Egyedül a generátortól jött egy halovány ciripelés,tulaj mondta hogy még benem melegszik normálisan addig hallani egy picit,de tényleg csak minimálisan. Aztán a hátsó rugóstagok ból nemfojt semmi,nemis könyeztek,de viszont egy picit puhák voltak. mz-m volt ,és annak keményebb volt a hátulja,mondjuk azt kétszemélyre állítva használtam Sajnos kerülni nem tudtunk vele,mert ganyés volt az út,de bakon minden sebeséget vett szépen.és kuplungal se volt baj.
1-2 apró seb van rajta itt-ott,de hát ez nem új motor.viszont az érdemleges hogy 8éve egy tulajnál van! és mostis 6paplanból csomagolta ki.... ez azért sokat jelent,hogyha valaki enyire törődik a gépével.Egyben van,és nem csörög zörög,eza lényeg nekem. Szerintem ez melett fogok dönteni,mert amiket eddig néztem,azok mind romok voltak.
Viszont egy olyan kérdésem lenne,hogy motorszám az tényleg egy ragasztott táblán van,a blokk tetején,a karbik alatt? Tulaj szerint ezek így jöttek ki,mert első szériából való,és valamilyen AF-es motorról magyarázott.Én még ilyet nemláttam,s csak ezért furcsállom kicsit.
Lemertem a kupakot: 10cm az atmeroje,es szinten 10cm a magassaga.
Mit ertesz kulso ora boritas alatt?Azt hittem,a kupakra gondolsz.

A mellekelt linken kell keresni fordulatszam-merot,meg minden mast,en csak ennyivel tudok most szolgalni.
hú hát ez nagyon f@sza! nekem a fordulatszámmérőm van ledarálva úgy ahogy van( műszeri kuka belőle) azt nem tudsz vhonnan? a burkolat is már egy lépés de azért úgy elnézegetném ahogy ugrál a mutató4