Helló én mikor megvettem az én xjr-emet akkor elég kezdőn álltam a dologhoz, a szokásos dolgokon túl érdemes megnézni, a hátsó rugóstagokat, hogy milyen állapotban vannak, kis alapjáraton nem csörög e a vezérműlánc (ciripelő hülye hagja van, ami a fordulatszám emeléssel megszűnik) jah meg a csodálatos karburátor sor ami néha folyik, szóval próbáld meg tök hidegről indítani! most ezek jutnak eszembe!
ami költséges lehet: melegen olyan 4000 környékéről tépd le a gázkart ha csúszik a kuplung akkor az csere(munkahenger vagy kompl. kinyomócsapágyastul) az összes fokozatot forgasd meg mert hajlamosak kidobálni, ha meg húzod és betyáros a motorfék akkor a kompresszió sem lehet rosz, fék munkahengereknél keress szivárgást, első és hátsó rugós tagoknál is..(ha felkoppannak az sem jó..) nagy a súly kicsi a csillapítás .. ha azok könnyeznek, kell rá költeni.. szelepfedél szokott szivárogni.. mozgasd meg valahogy a hátsó lengőkart, ha kotyog és meghúzással nem javul, akor tűgörgők, rosszabb esetben tengely is.. karbi szívómembránjai ne legyenek nagyon repedezettek, mert horror az áruk, és ha átszakad nem fog menni a motor.. hirtelen ezek jutottak eszembe.. de sok minden van még.. a leömlők elszinezpdése nem feltétlen jelent állandó hajkurászást..
Mar csak normalis idore varok,nem akarok esoben szerelgetni,orat bontani.
Nem tudom,hogy az 1200/1300-hoz jok-e ezek,szoval ha kell,akkor lemerem neked a mereteit.Atmero,hossz,stb.
Amugy ket het alatt jottek meg az alkatreszek(ket kupak es a feher belso),es 32 fontba kerult szallitassal.
A régi gépet le kellett adnom, azért tartott eddig előbányászni
Egyébként a német ebay-en van sok cégnek saját weboldala, ott is lehet találni sok cuccot + érdemes kérdezni is tőlük, mert nem raknak fel mindent. Sok mindent rendeltem már és senki nem vert át a németek közül + fel sem merült, hogy nem postáznának Mo-ra.
Van róla több képem is,és ahogy nézem egy saváló rendszer van rajta,mert a saváló szineződik el így.Az állapotfelméréssel nemlesz baj,énis konyítok azért hozzá,pár motort,és törött autót javítottunk már,és tudom hogy néz ki valami,ami javítva volt
Na meg persze bátyám majd 15 éve motorozik,és autószerelő,szoval nemlesz gond.
Épp a kezembe van a motorrevü 3részes tartóstesztje az xjr-ről, roszat nemnagyon írnak róla,és tipushibát sem.
Üdv, csinos nagyon a moci. Ha gyári a leömlője akkor nem tudom mitől van elszíneződve. de lehet csak a kép olyan:)
Nincsen semmi extra probléma vele más tipusokhoz képest. Azért érdemes alaposan átnézni esetleg hozzá értővel, mert álltalában sok év, sok tulaj és valamennyi km.
Sikeres vételt!
Szia Tom, én is ezekre vadászom csak az 1200-re de szerintem a 400-as kupakjai ugyan azok nem? Léci ha megjönnek a cuccaid írjál hogy is ment a dolog,mert valószínű nekem is ezeket kell megrendelnem,köszi.
Sziasztok!
Hétvégén nézek egy xjr-t. Mivel még nemvolt dolgom ilyen járgánnyal, kérdezném hogy mire kell nála fokozottan odafigyelni?típushiba esetleg?
rakok egy képet is,hát hogyha valakinek ismerős,és tud róla valamit.
Köszi előre is
az ebaymotorsrol rendeltem az orahoz ket alkatreszt,amik rendesen meg vannak torve,repedezve.
Az egyik a belso resz,a masik meg a haz.
Jovo heten meg kell erkezniuk,remelem nem kell sokat faragni,hogy fel tudjam tenni oket.
Ott volt a parkolo a motorokkal erkezoknek,es ez mar a vegen keszult.
Sajnos az elejen annyira izgatottak voltunk,hogy akkor elfelejtettunk kepet kesziteni,pedig tele volt mocikkal!
Üdv!
Köcsög kis japóknak egyszerű, minden utca sarkon 4 db roncs xjr áll amiből azt vesznek ki amit akarnak ! Mi meg olyanok vagyunk mint a kincskeresők, kutatuk, vadászunk és áhítozunk a szükséges alkatrészek után ! A szervizbe ahova hordom a vasat, ott aszonták hogy nekik a Red Baron jelezte, ha bármilyen japó belpiacos masinához alkatrészre van szükségük, akkor a Red Baron be tudja szerezni japán bontóból. Szal akinek kell vmi az hívja fel a red baront, egy telefont megér.
Á, csak kivágta a többi 64790 percet. Látszik mikor megugrik a keze
Igazából nem a kuplung szerelés volt 1.5 hónap, hanem annak a megállapítása, hogy nem tudni miért zörög alapjáraton oly eszeveszettül a kuplung vagy annak a környéke.
Na mindegy, majd egy ráérős délután kiderítem és megjavítom.
Nekem két hét alatt újra perselyezték a blokkomat, csak szervezés kérdése, meg jó szerelőjé, aki nem szuttyog! jah meg nem idényben kell szervízbe menni!
Hát kb 50e km-nél, az enyémben alig van 40e + amit visszapörgettek!
Jah és csörög! Azon túl hogy hangja van, ha elszabadul a lánc akkor megette a fene, a vezérművet is meg engem is aki rajta csücsül a gépen. A gyári lánc (amit ugye hatalmas titok övez hogy milyen is, hála a Yamaha márkaszervízek hű szolgáinak ) kb 25e, a D.I.D. az 17-18e a Regina meg kb 13-14e Ft.
Ajandek kulcstartoval,raadasul!
(Igaz,hogy Honda CBR Repsol. )
Mar csak normalis idore varok,nem akarok esoben szerelgetni,orat bontani.
Nem tudom,hogy az 1200/1300-hoz jok-e ezek,szoval ha kell,akkor lemerem neked a mereteit.Atmero,hossz,stb.
Amugy ket het alatt jottek meg az alkatreszek(ket kupak es a feher belso),es 32 fontba kerult szallitassal.
Jo hetveget mindenkinek!
Íme az igért linkek:
http://www.motorrad-spaengler....
http://www
.motorradfreizeit.de...
http://www.teilweise-motorrad..
..
http://www.bike-teile.de/
http://www.motorradteile.
de/
A régi gépet le kellett adnom, azért tartott eddig előbányászni
Egyébként a német ebay-en van sok cégnek saját weboldala, ott is lehet találni sok cuccot + érdemes kérdezni is tőlük, mert nem raknak fel mindent. Sok mindent rendeltem már és senki nem vert át a németek közül + fel sem merült, hogy nem postáznának Mo-ra.
Na meg persze bátyám majd 15 éve motorozik,és autószerelő,szoval nemlesz gond.
Épp a kezembe van a motorrevü 3részes tartóstesztje az xjr-ről, roszat nemnagyon írnak róla,és tipushibát sem.
Nincsen semmi extra probléma vele más tipusokhoz képest. Azért érdemes alaposan átnézni esetleg hozzá értővel, mert álltalában sok év, sok tulaj és valamennyi km.
Sikeres vételt!
Hétvégén nézek egy xjr-t. Mivel még nemvolt dolgom ilyen járgánnyal, kérdezném hogy mire kell nála fokozottan odafigyelni?típushiba esetleg?
rakok egy képet is,hát hogyha valakinek ismerős,és tud róla valamit.
Köszi előre is
link
az ebaymotorsrol rendeltem az orahoz ket alkatreszt,amik rendesen meg vannak torve,repedezve.
Az egyik a belso resz,a masik meg a haz.
Jovo heten meg kell erkezniuk,remelem nem kell sokat faragni,hogy fel tudjam tenni oket.
Sajnos az elejen annyira izgatottak voltunk,hogy akkor elfelejtettunk kepet kesziteni,pedig tele volt mocikkal!
Szép képek, szép gépek!
Mi az az utolsó kép a garázzsal? Ki is lehetett próbálni őket!?
Kicsit megkesve ugyan,de kiteszem a kepeket az MCN motorkiallitasrol.
Melyik moci all jobban?
album 1
album2
Én nem panaszkodom az alkatrész ellátásra. Mikor kinéztem, tisztában voltam, hogy belpiacos és ez mit jelent... :(
Köcsög kis japóknak egyszerű, minden utca sarkon 4 db roncs xjr áll amiből azt vesznek ki amit akarnak ! Mi meg olyanok vagyunk mint a kincskeresők, kutatuk, vadászunk és áhítozunk a szükséges alkatrészek után ! A szervizbe ahova hordom a vasat, ott aszonták hogy nekik a Red Baron jelezte, ha bármilyen japó belpiacos masinához alkatrészre van szükségük, akkor a Red Baron be tudja szerezni japán bontóból. Szal akinek kell vmi az hívja fel a red baront, egy telefont megér.
Igazából nem a kuplung szerelés volt 1.5 hónap, hanem annak a megállapítása, hogy nem tudni miért zörög alapjáraton oly eszeveszettül a kuplung vagy annak a környéke.
Na mindegy, majd egy ráérős délután kiderítem és megjavítom.
http://www.youtube.com/watch?v...
Jah és csörög! Azon túl hogy hangja van, ha elszabadul a lánc akkor megette a fene, a vezérművet is meg engem is aki rajta csücsül a gépen. A gyári lánc (amit ugye hatalmas titok övez hogy milyen is, hála a Yamaha márkaszervízek hű szolgáinak ) kb 25e, a D.I.D. az 17-18e a Regina meg kb 13-14e Ft.