Egy jász jákó halmai szerelő oldotta meg nekem a problémát
nem új fogaskerék van benne ! hanem fel lettek javítva egy ezzel foglalkozó szaki álltal....nekem bírja simán a gép pedig nyúzom azért.
úgy szint a szerelő gyerek crossozik is vele és neki sincs baj
no meg csinált már több motorba is így javíttatást.
Régebbi 2000-01 körüli WR 400-426ról szeretnék pár gyakorlati tapasztalatot hallani. Visszaolvastam, de nem derül ki számomra hogy ezek üzemórásak-e? Létezhet-e hogy 10éves koruk ellenére a blokkjuk még bontatlan jó állapotban lehet, ha szelephézagok és az olajcserék megvoltak? Vagy általában széthajtják ennyi idősen?
Amúgy én erdőjáráshoz hobbienduróra és némi túrázáshoz használnám
Haller WR tulajok ! :D érdekelne hogy nektek a motoron van-e olyan hogy kormány zár....én mikor vettem a lomok között kaptam hozzá azt is...csak nem jövök rá hogyan kell rászerelni...lehet hogy nem is rávaló ezért kérdem ! ha van akkor légyszíves egy leírást.
nem bántani épp a sebeimet ápolom !
nem új fogaskerék van benne ! hanem fel lettek javítva egy ezzel foglalkozó szaki álltal....nekem bírja simán a gép pedig nyúzom azért.
úgy szint a szerelő gyerek crossozik is vele és neki sincs baj
no meg csinált már több motorba is így javíttatást.
képet róla !
nekem is tönkre ment nem régen a váltóm és occsóságból fel újították.
Szivesen megtenném, balassagyarmaton vagyok. Konkrétan még nem akarok vásárolni mivel még megvan az RC125ösöm, csak tapasztalatot próbálok gyűjteni
Régebbi 2000-01 körüli WR 400-426ról szeretnék pár gyakorlati tapasztalatot hallani. Visszaolvastam, de nem derül ki számomra hogy ezek üzemórásak-e? Létezhet-e hogy 10éves koruk ellenére a blokkjuk még bontatlan jó állapotban lehet, ha szelephézagok és az olajcserék megvoltak? Vagy általában széthajtják ennyi idősen?
Amúgy én erdőjáráshoz hobbienduróra és némi túrázáshoz használnám