Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz, én a WR 450-re gondoltam. Nem figyeltem a típust/évjáratot...sorry
Mivan?Meleg inditó kar?Nincs deko a wr-en?Szerintem az a kis kar a kuplungnál az dekompresszor az biztos,mert a hengerfejen van és nem a karbiban,a szelepeket emeli,legalább is a 426-on.A karbin van meleginditó az a piros,a fekete a szivató!Hogyan van az bekötve a karbiba,és melyik wr-en?
Nem egészen, a WR 400-426 nem automata dekompresszoros, jól mondja a kolléga, a kuplunkarnál a dekompresszor van neki. Bármelyik Yamaha kereskedésben kap, asszem nekem is van még raktáron valahol.
450-től (2003-) automata dekompresszoros csak.
Ha ez kell, akkor 3 pénz komplett.
Ok.mennyiért adod?
A kuplung kar konzoljára csavarozott kar, a melegindító kar, és a porlasztóba van bekötve gyárilag. A WR automata dekompresszoros...
Meleginditto kar?Nem hallotam ilyat.Én inditáskor hazsnálom a deko kart azt a kis feketét a meleginditto a porlazston van a pirso.nem hallotam ilyen néven ezt.Képet küldesz rola?
Van 2 db kék, WR-re való, lámpa nélküli hátsó sárvédőm, ha kell.
WR-en nincs dekompresszor kar, csak melegindító kar. Az van nekem, ha kell...
Tud valaki eladó Dekompresszor kart?Hol merre lehetne venni?Le törtött nekem tanyátam egyet :).
Levegő fúvóka. Én nem piszkálnám.
Amah értem.Csak ha szétt huzom a csatlakozot az alapjáratom jo ha vissza nyomom a moci alapjárata megváltozik és fel pörög.fenn ragad az alapjárat azt vissza esik
Nincs valakinek lámpa nélküli hátsó sárvédője?
Azt ne baszogasd mert nagyon érzékeny az a potméter.és nem egyszerű vissza állitani,hogy a motorod normálisan menjen ill.beinduljon.
Tapasztalat
Szia,az a fehér csati,a gázállás érzékelő csatija.Gyakorlatilag egy potméter amit az a tengelyvég mozgat amin a súber kocsi van,ebből tudja a CDI,hogy hogyan áll a gázkar,és gondolom a gyujtást ahhoz állítja!"gondolom"Ja,más!A karbi rajz nagyon ok,csak az a baj,hogy továbbra sem tudom annak a két fúvókának mi a szerepe,és mekkora a gyári értéke?Az alapjáratit kicseréltem 45-re/50-ről/és tekertem egy kis levegőt neki sokkal jobb lett,már nem pörög,de nem úgy veszi a gázt ahogyan szeretném.Alacsonyabb fordultról nehezen gyorsul,vagy sok az anyag,vagy kevés?Próbálkozom!Csá!
Szasztok.Oylen kérdésem lenne hogy a porlasztonál az a fehér csatlakozo annak mi a szerepe a porlaszton?Bal oldalon eg yfehér csatlakozorol beszélek.
Pár sorral lejjeb linkeltem be egy robbantott ábrát azon lehet van segitség neked.
Hali!Vennék 426-osra tankot,2002-eshez.Tud valaki?Köszi!
Hali!Azt tudja-e valaki,hogy a 426 karburátoron a levegö szürö oldalon lelehet venni egy müanyag toldatot,és van ott két fúvóka.Kérdés,az minek,és mekkora lehet a gyári értéke?Nekem a job oldali 200,ez a tüszelep aljához csatlakozik,a másik 75 ezt nem tudom hova,de valamim köze van ehhez az alapjárat dologhoz az biztos,mert én a hétvégén próbálgattam,és azt gondolom,hogy a 75 az alapjárati levegőhöz szükséges!A barátom ktm karbiján/450exc/ ez a méret 100.Erről valaki valamit?Kösz!
de ettől még nem biztos hogy jó lesz az alapjárat
Másfél fordulat kifele
A Porlaszto alján a levegö állito csavar helyes beállitása mennyi?mennyire kell tekerni hogy az alapjárat Ok legyen?.
Szerintem a gyujtótekercs
azért is durrogott amikor ott beindítottuk nálad emlékszel ? de nem biztos csak gondolom
de lényeg a lényeg már úton van a szerelőhöz ujratekercselik azt jó lesz :)
Mi nem volt jó nálam?
okés majd szétnézek

de elsőnek a tekercsem tekercseltetem újra ! mert az kicsit kiégett ezért nem volt jó nálad se már...