Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebay-en kutass, 100 dolcsi körül van párban használ gyári
Halihó

valaki nem szeretne cserélni tuning vez tengelyeket gyárira ?
azért cserélem mert unom rugdosni, és elég a gyári paci is még nekem
huha nem egyszerű a manőver !

egyszerűbb egy másikat beszerezni
Én KTM-nél kérdeztem, mert a Yamaha akkor is aranyárban adta...
Frissen le kérdezett subertkocsi plusz hátlap meg minden.CSAK ENNYI :)
Helyes.Jo a supi szettes verdád.
Halihó skacok !

csatlakoztam a yamaha wr-t nyúzók köreibe

Drágaságom :)
Mennyi? 75 rongy?,Az a pici szar.Milyen anyagbol van platina.
Én utoljára 4 éve kérdeztem, akkor 75.000,- volt.
Újjonan mennyi a Hátlap és a súbertkocsi ?
igazz!
sziasztok. valaki tud e elado wr 450 est 2007 utánit?. köszi elöre is
Ezt nem lehet látni, mivel a súberkocsi hátlapja a hengerfej felé esik. Ahhoz a karbi fedelét kell levenni, és kiemelni a súberkocsit.
Giraffe kolléga tanácsát fogadd meg és nézz bele.nem bonyolult a dolog.ha leveszed a levegőszűrő gumiját a karbiról egy tükörrel be tudsz nézni.hátha látsz már ott is vmi rendelleneséget mielőtt szétszeded.
esetleg gázbowden nincs kirojtozódva?
a Mátra föld útjait koptatom.
Akkor is lassan áll be az alapjárat, ha külön életet él a hátlap a súberkocsitól. Először meg kell nézni, és lehet, hogy elég egy tömítés csere is. Ha nem, akkor valószínűleg a kocsi kopása lesz a baj oka.
te merre lax?válalnád hogy meg lesnéd és b eállitanád a porlasztot? gondolom postázni kell.amugy a subertkocsi mozog benn oldalirányba.
Enyém el volt repedve és szorult a suber kocsi.csak lassan tudott alaphelyzetbe állni.
De az a 12-es Lemezke a robbantott ábrán mennyire befolyásolja a motor alapjáratát?hogy lassan megy vissza?.A 14 és a 15 alkatrészen lett fel tekerve 2-menet és lett állitva allul az alapjárito csavaron is.Fel teljesen és másfelet vissza.Most ug ynézki ok
Én építettem. Ha gondolod hívj fel...20/9147321
Sziasztok szeretnék vásárolni a következő szezonra egy wr 450-es gépet supermoto-zni! Nincs tapasztalatom ebben a márkában és tipusban és kérdésem a következő lenne!

Mennyire megbízható, strapa bíró, szervizigényes, alkatrész ügyileg mennyire zsebbenyúlós ?

Többek közt az alábbi géppben is gondolkozom ha erről a tipusról mondanátok bármilyen infót azt megköszönném

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
A súberkocsi és a hátlap közt van egy profil tömítés is. Először az szokott elfáradni. A baj az, hogy a súberkocsit komplett lehet kapni, és akkor is aranyáron. Én leteflonoztattam 5.000,-ért, amikor elkopott, és azóta is működik.
Mennyit érne meg?Ez jó kérdés!Egy vagyont költöttem már erre a motorra,szerinted?Vettem ujj lamellákat,17500+posta/pinkmotors/.Miért 400 kuplung van benne ne kérdezd,de én már nem csodálkozom.Viszont a kosár fedele,ehhez csatlakozik az első lamella,kicsit kopott kb5 tized.Nekem már az is elég lenne,ha találnék egy "nem kopottat"!A tiéd milyen állapotban van,gondolok a fedélre,és a lamellákra?Mert ha az is ilyen akkor nem sok értelme van!Azért mondj rá valami árat,hátha meggondolom!Köszi!
Nem az a baj.Már orvosoltam de ha még is akkor szolok.A subertűn nincs rugó vhogy ki csuszott az egész.Meg lehet el van állitva a benzin levegő aránya.Szerzek a subertűre rugot.Meg a légszüröháznál szivott farslevegöt.
Köszi.
A Karburátor kőzepében van egy tégla test alakú dugattyú.ezt mozgatod fel-alá a gáz bowdennel.
szereld ki a karburátort a tetején vedd ki a siktolattyút.
ezen van a teflonbevonatú lemezke.nézd meg nincs-e elrepedve.
ha el van keress és elmondom a javítási technológiát.
itt egy robbantott ábra. a 12-es a lemezke.