Nem ez lenne az első amit hallok... Egy cimbim mesélte, hogy a VTR1000F-re a hátsó idomra a bal oldali kis matrica 8500, a jobb oldali meg 9500, és ugyanaz van rajta. :D Érdekelne hogy hogy jönnek ki ezek a számok...
Igen, csak ehhez adtak 6 mágnest. Mivel úgyis most csináltam új agyrészt a féktárcsának, abba martam be a helyét, meg beragasztottam őket. Ez ilyen passzív jeladós, ugyanaz mint amit bicajra is tesznek, ezzel elvileg akár 30 mágnes jelét is fel lehetne vetetni. :) De én ugyan ki nem próbálom... :P
Hello mindenki ! Olyan kérdésem lenne meg tudná e mondani nekem valaki a első lánckerék mögötti szimering méreteit Wr 400/426 nál ?
Köszi elöre is ! :D
kb. 250e lapátoltam a blokkbaa tél folyamán erre ma a yamaha fehérnél a 3. fogaskerékpár egyik darabja 35e-t az ellendarab 27e -t léptetővillára 17e-t mondtak!
a dolog iróniája az hogy pont a 3. fokozat alkatrészei a legdrágábak a többi olyan 20e ft körül mozog !
A jelenség annyi hogy 3. ban elkezdett ugrálni mint a hegyikecske közben ratatatatatat mondom mi a pi..... aztán ki dobta üresbe !
megáltam nézem mi lehet nagy semmi ! azt hittem a lánc ! elindultam 1-2-3 puff megint raatatatatta ezek után stop spanifer elővesz utánnakötöttük a kolega motorjának..... stb stb stb !
az hogy konkrétan mi a baja azt nem tudom ugyanis a motor még itthon sincs ! el kellene mennem érte haverhoz kisbusszal !
valószínűleg a 3. fokozat kapcsolókörmei vagy fogai törtek koptak le ,nem hiszem hogy léptetővilla lenne a ludas mivel a sebesség kapcsolható könnyen mint a többi csak terhelés hatására mintha szorulna majd elugrana.
ez azért is vicces mert a motor 1300 km t ment a felújítása óta és a váltó volt az az alkatrész amin semmilyen kopás nem látszott erre tessék !
Itt még nem mutat, de majd csinálok olyan képet is, jópofa kütyü. Mér meleget is, két helyen is, akinek van tippje hogy hova tegyem a másikat az olajat mérni, az mondja bátran. Meg benzinszintet is mérne, de az nincsen ugyebár. Egümotors-ból van, valami 30k körül.
a vízpumpaház alján lévő furaton nem folyik a víz ?