ha nem nagy a horpadás akkor fogod a horpadásnál kb 120 fokonként három helyen rajztűvel megjelölöd, utána 1 milis korongal elvágod és bentröl kifelé kikalapál, aztán Albert Peti avi-val összehegeszti ..
ha nagy a lapulás szintén elviszed a Petinek ott rögtön kivágja adott szakaszt és vannak neki hajtva ilyen vékonyfalu savállo és titán profilok kicseréli behegeszti, ehez viszont vinni kell a motort is, mert a helyén kell illeszteni hogy ne feszüljön.
köszi a helpet.akkor meg valosithato a dolog.kéne rá valami védelem mert bazott vékony.elötte meg ki kéne pattintani valahogy a horpadást amugy is ami most van rajta.azért köszke ronis.
Yami , probáltam keresni neked régi képeket anno a crf-röl hogy csináltam meg a kipufogo könyök leömlő védelmét.
bár nem sok lofasz látszik rajtuk, a lényeg hogy egy félbevágott alu ötvözet csöböl lett csinálva, ami cikkelyekben bevágva kb 1 centi ráhagyás távtartásal követte a leömlöt, és alul a kartervédőhöz, felűl a hűtő merevitőhöz hátul pedig a vázhoz volt fogatva.
meg nézeted szerelővel ha nem értesz hozzá.Ki veszi a vez lánc veszitöt és ha nagyon kinn van a feszitönek a szára akkor cserés.vagy ha hallod menet közbe vagy alapjáraton hogy vez láncos e vagy nem.De ha 10000km van benne akkor már illö.olyan 5-6000körül szoktak cserélni
Szép is lenne ha 1000km vez láncot kéne cserélni :).1000km max szelephézag állitás.ha Dúgo jo hajtokar jo meg vez lánc nem kerepel akkor nem kell semmit.Meg ha olajcseréket be be tartod.
Hali!ValakiWR 426 központi rugóstag ügyben tud valami okosságot?Az elejét megcsináltam,már többször is,most a hátsót is kellene.Nitrogén kell bele,de mekkora a nyomás?Milyen olaj,és mennyi?Valami ötlet?Köszi!
Valaki el tudná mondani hogy mit rontok el? Feltölteném a fékrendszeremet, de nem akar keményedni egy ideje, ugyanolyan fos marad, akármit csinálok vele. Fent radiális brembo van, alul egy GSXR nyerge, fém fékcső a gyári vonalvezetéssel. Lehet légteleníteni a főfékhengert is. Lehet hogy csak türelmetlen vagyok?
Szia,nekem vannak 426 hütőim,a jobbos jó állapotú,a balos javitott, nem szép de nem folyik!Ha érdekel eladó,de nem tudom jó-e a 450-re!Ja,és van még blokk közepem jobb-bal párban,ha valakit érdekel!Csá!
Az évjárat miatt hívj fel egy kerekedőt, szerintem ott megmondják hogy hol van az alvázszámban eldugva. 450-ből 2006-ig vasvázas, onnantól aluváz, nagy különbség nem volt köztük, szerintem a vázszám a legjobb alap erre.
Veszprém-ben van , kicsit sokat kell várni rá mert álltalában el van havazva, viszont amit megcsinál az profi .
ha nagy a lapulás szintén elviszed a Petinek ott rögtön kivágja adott szakaszt és vannak neki hajtva ilyen vékonyfalu savállo és titán profilok kicseréli behegeszti, ehez viszont vinni kell a motort is, mert a helyén kell illeszteni hogy ne feszüljön.
bár nem sok lofasz látszik rajtuk, a lényeg hogy egy félbevágott alu ötvözet csöböl lett csinálva, ami cikkelyekben bevágva kb 1 centi ráhagyás távtartásal követte a leömlöt, és alul a kartervédőhöz, felűl a hűtő merevitőhöz hátul pedig a vázhoz volt fogatva.
THX :)
köszi
Köszi: Erik
Kösz előre is!
P
Tudna nekem valaki segíteni WR450-hez kellene fesszabályzó.
Minden megoldás érdekel