Jaja... Meg tudtam csinálni az adaptert is, meg a féktárcsa közepét is, meg mindent is, meg megvan a DRC hátsó lámpa is. Még jövök neked pár fotográfiával, igyekszem a végére járni.
Van itt valaki aki próbált már fordulatszámmérőt felszerelni? Vettem egy stage6-et, ha bekötöm a narancssárga vezetékre, csak 5e-ig mutat, utána semmit (még hülyeséget se). Ha a gyújtótrafó köré próbálok drótot tekerni, azzal se megy, úgy semmit se mutat. Kezdem feladni. A manual szerint a gyári stroboszkópot meg lehet etetni a narancssárga vezetékről is induktívan, de ennek az órának annál nagyobb feszkó kell hogy mérjen is valamit. Ha valakinek van ötlete, légyszi írjon. Köszi!
nekem is igy izzik a leömlö.baszott vékony titán leömlö van ezeken.Azért is ilyenek hogy a höleadás jobb legyen.meg a menetszél is jobban hütti.Viszont ha le állitom akkor utánna 2perc mulva már meg lehet fogni a leömlöt ugy vissza is hül.Szoval az hogy igy izzik az természetes dolog.Az más kérdés hogy a kipufogo szelepeknek lesz e bajuk ettöl.én 1-5hónapja használom a mocim semmi baja
A wertex mennyivel drágább mind a wössner?azt nem tom mekkora lapkák vannak benne.ennyire azét nem vágom atémát:)De ha közel lax várpalotához meg leshetnéd:)
dugattyúból a vertex erősebbnek tűnik ! a gyári vezlánc olcsóbb mint a D.I.D !
érdemes lenne lecserélni ha még a gyári van benne ! mekkora lapkák vannak most bent ? elsősorban a megfelelő levegőszűrés határozza meg a szívó szelepek csereperiódusait ! a kipufogószelepnek meg nem tesz jót ha folyamatosan izzó kipufogókönyökkel közlekednek !
Szia,Köszi a HSZ-t.
Azért kérdeztem mert majd viszem szervizre a Yamah Fehérhez.
Ezeket szeretném cserélni.
Hajtokar.(prox)
Dugo.(Wössner)
Vezlánc.(D.I.D)
Főteng
elycsapágy.
Himba felujités.
Azt nem tudom hogy Titán szelep van benne vagy Vas.Az elözö tulaj akitöl vette hogy ezen lett e szelep cserélve vagy nem azt nem tom.Titánszelep mennyi ideig birja?Hobby szinten motorozásnál.
Ha üzemőra szerint cseréled a dugót vagyis 40 üó akkor ha jól tudom két dugattyú 1 hajtókar felállás van !
vezérműláncon nem szabad spórolni mivel a nyúlt lánc előbb megeszi a főtengely fogaskerekét és ezt a problémát csak a főtengely cseréjével tudod megoldani ! ami prox esetében 75e wieseco esetén kb. 55e de gondolom a váltó oldali csapágyfelület is meg lesz baszódva !
hajtókar: itt a csapágykosár szokott elpattanni jobb esetben csak megragad rosszabb esetben vehetsz két új blokkfelet ! de több olyan hirdetést is láttam hazai illetve külföldi oldalakon ahol a hajtókar kis feje szakadt le (426)! nem érdemes megvárni mi sül ki belőle ezért én javaslom a cserét !
dugattyú: az enyémben a gyári 6 évet ment el ! különösebb kopás nélkül gondolok itt a csapszegfurat dugattyúpalást gyűrűhorony kopására!
szelep ez a bónusz ! : a 426 be nevetséges áron lehet kapni kb. 3600ft db áron az acél szelepet, érdemes ezt is kicserélni rugóstul a régi titánok helyére !
az általam említett alkatrészek a saját motoromban gyári minőségűek voltak ! ezt azért írom le mert nekem nincs tapasztalatom más gyártó termékeiről ! jelenleg prox és wieseco alkatrészek dolgoznak a jappán álatomban !
Hali.Olyan kérdésem lenne hogy mennyi dugot birnak ki a wr-ben lévő hajtokarok? (prox).A Volt tulaj cseréltetett benne Ujj Hajtokart és dugot.És most dugot akarok cserélni benne,Két tugod el bir még a Hajtokar?.meg a vez lánc?.
Szakértö HSZ várok.
Köszi szépen már itt a táskámban az új vezlánc, gyári yamaha, nem volt egy nagy vagyon mást kéne még cserélni? vagy akármi?
Te amikor átálltál sm-re felkeményítetted a telóidat, vagy az enduros ,,puha" telókkal mentél? Azokhoz képest milyen a különbség?
Fék gondjaidat sikerült megoldani? Egy képet dobhatnál róla
Nekem tetszenek. :) Már járok vele, szét még nem esett, őrült dolgokat nem művel, és nem zörög benne semmi bent felejtett szerszám. :D Sajnos nincs a hátam mögött pár évtizednyi pályatapasztalat, úgyhogy a finomságokat nem érzem, hogy most mitől lett jobb mint előtte volt, de legalább nyugodt vagyok, most biztos jó benne aminek jónak kell lenni, és remekül működik mindegyik.
A láncot lassan cserélheted, ja. Bár a manuálban nincs ott a szervizintervallumoknál (most néztem éppen), de azt meg tudod nézni, hogy ha kiveszed a feszítőt, akkor megfogod egy csavarhúzóval hogy ne ugorjon szét, és megnézed hogy feszít-e még rendesen, ha már nagyon kint van, akkor tutira csere. Meg nézd meg a feszítőíveket is.
A fordulatszámmérőt köszi, de megoldódott, a jeladó fehér vezetékét megette, mutat végig rendesen. Isteni kütyü...
P
A fordulatszámmérőt szerintem megpróbálhatnád így is bekötni, mint a cikkben az üzemóra mérőt, már ha nem mondok hülyeséget
Van itt valaki aki próbált már fordulatszámmérőt felszerelni? Vettem egy stage6-et, ha bekötöm a narancssárga vezetékre, csak 5e-ig mutat, utána semmit (még hülyeséget se). Ha a gyújtótrafó köré próbálok drótot tekerni, azzal se megy, úgy semmit se mutat. Kezdem feladni. A manual szerint a gyári stroboszkópot meg lehet etetni a narancssárga vezetékről is induktívan, de ennek az órának annál nagyobb feszkó kell hogy mérjen is valamit. Ha valakinek van ötlete, légyszi írjon. Köszi!
P
vertex 46410.-
itt nézz körül :link
érdemes lenne lecserélni ha még a gyári van benne ! mekkora lapkák vannak most bent ? elsősorban a megfelelő levegőszűrés határozza meg a szívó szelepek csereperiódusait ! a kipufogószelepnek meg nem tesz jót ha folyamatosan izzó kipufogókönyökkel közlekednek !
Azért kérdeztem mert majd viszem szervizre a Yamah Fehérhez.
Ezeket szeretném cserélni.
Hajtokar.(prox)
Dugo.(Wössner)
Vezlánc.(D.I.D)
Főteng
elycsapágy.
Himba felujités.
Azt nem tudom hogy Titán szelep van benne vagy Vas.Az elözö tulaj akitöl vette hogy ezen lett e szelep cserélve vagy nem azt nem tom.Titánszelep mennyi ideig birja?Hobby szinten motorozásnál.
vezérműláncon nem szabad spórolni mivel a nyúlt lánc előbb megeszi a főtengely fogaskerekét és ezt a problémát csak a főtengely cseréjével tudod megoldani ! ami prox esetében 75e wieseco esetén kb. 55e de gondolom a váltó oldali csapágyfelület is meg lesz baszódva !
hajtókar: itt a csapágykosár szokott elpattanni jobb esetben csak megragad rosszabb esetben vehetsz két új blokkfelet ! de több olyan hirdetést is láttam hazai illetve külföldi oldalakon ahol a hajtókar kis feje szakadt le (426)! nem érdemes megvárni mi sül ki belőle ezért én javaslom a cserét !
dugattyú: az enyémben a gyári 6 évet ment el ! különösebb kopás nélkül gondolok itt a csapszegfurat dugattyúpalást gyűrűhorony kopására!
szelep ez a bónusz ! : a 426 be nevetséges áron lehet kapni kb. 3600ft db áron az acél szelepet, érdemes ezt is kicserélni rugóstul a régi titánok helyére !
az általam említett alkatrészek a saját motoromban gyári minőségűek voltak ! ezt azért írom le mert nekem nincs tapasztalatom más gyártó termékeiről ! jelenleg prox és wieseco alkatrészek dolgoznak a jappán álatomban !
Szakértö HSZ várok.
Te amikor átálltál sm-re felkeményítetted a telóidat, vagy az enduros ,,puha" telókkal mentél? Azokhoz képest milyen a különbség?
Fék gondjaidat sikerült megoldani? Egy képet dobhatnál róla
Nekem tetszenek. :) Már járok vele, szét még nem esett, őrült dolgokat nem művel, és nem zörög benne semmi bent felejtett szerszám. :D Sajnos nincs a hátam mögött pár évtizednyi pályatapasztalat, úgyhogy a finomságokat nem érzem, hogy most mitől lett jobb mint előtte volt, de legalább nyugodt vagyok, most biztos jó benne aminek jónak kell lenni, és remekül működik mindegyik.
A láncot lassan cserélheted, ja. Bár a manuálban nincs ott a szervizintervallumoknál (most néztem éppen), de azt meg tudod nézni, hogy ha kiveszed a feszítőt, akkor megfogod egy csavarhúzóval hogy ne ugorjon szét, és megnézed hogy feszít-e még rendesen, ha már nagyon kint van, akkor tutira csere. Meg nézd meg a feszítőíveket is.