A múltkor találtam egy komplett leírást Keihin FCR beállításáról angol nyelven, de bárhogy olvastam, az jött ki, hogy csak próbálgatással lehet rendesen beállítani. :) Van benne vagy 6 fúvóka, de faszán leírta a gyerek hogy melyik mit csinál, meg vannak olyanok is, hogy "ha ezt csinálja a motor akkor azt csináld vele", de én majd inkább elviszem valakihez aki látott már ilyet. De ha az írás érdekel valakit, akkor írjon, elküldöm. Ja, meg az elején otromba nagy betűkkel írja, hogy mielőtt bármit csinálnál, szedd szét atomjaira és takarítsd ki rendesen.
Nem tudok árat, nem sokért. Kábé 10 kilométer van a tömésben, ki volt égve teljesen amikor vettem vele a motort, aztán rá pár napra megvettem az Akrát. :) Mondjuk 20e irányár. Nem makulátlan, de egy nézést megér.
nem kap keveset ! mivel a gyári folytott kipufogót gondolom egy teljesen nyitott dobra cseréltétek amivel a az égéstér szellőzése begyorsul. ha valóban gyári beállításokkal gurulsz akkor ehhez a felálláshoz benzinben gyér a keveréked ezért dúsítani kell amin a keverékállító csavar betekerésével tudsz orvosolni ! ha nem érsz el vele áttütő eredmény fuvókát kell cserélni ! természetesen negyobra !
én ezt csináltam az enyém jó ! aki más véleménnyel bír őt szívesen meghallgatom !
Kicsit és keveset durrog csak. Tegnap este sötétben viszont láttam h lángot vág ki egy nagy gáz utána ha fullad (persze nem 3 métereset hanem csak szolidan). Ebböl arra gondoltam h lehet kicsit sokat kap és az a baja. Az alapjárat emelést megprobálom majd.
amikor hirtelen vissza veszed a gázt magasabb fordulatszámnál akkor durrog ?
annyit lehetne csinálni hogy az alapjárati keverékállító csavart befelé tekergeted kb. 1/4 fordulatonként meleg motornál és figyeled a gázreakciót ! ha ez nem segít nagyobb "main jet" (a gyári aszem 160 as vagy 165 ös nem tudom fejből melyik az eus méret) vagy emelj a síberen !
Nos. Annyi lenne a kérdésem... a karbin mit kéne állítgatnom, hogy hirtelen gázra ne fulladjon? Nem krónikus csak kis fordulatnál (alapjárat közelbe csinálja) hogyha hirtelen adok egy nagy gázfröccsöt akkor 1-2 ütem kimarad és felpörög szépen. Lehet hogy ez természetes, csak gondoltam megkérdem, h lehet e löni vmit rajta. A karbi gyári beállitáson van, fúvóka is gyári, egyedül sport dob van rajta. Köszi válaszod elöre is.
Nekem is van gyári végem, ha kell, adom hozzá a könyököt is, de a hővédő lemezt nem. Meg van egy raptor is, de csak a dob ér valamit, az összekötő cső elég fos. Ha netán érdekelne valakit.
Itt találsz egy kis segítséget a statikus rugóút beállításához, de ha magassági problémád van, azt nem tudom lehet-e orvosolni http://www.gerecsemotor.com/hi...
Csika Úr! Az a baj hogy idáig a cr-röl egyik lábam le ért! De a Wr-röl igen bizonytalan lesz! Azért kérdezném mert te vágod gondolom ha negatív rugózás jó akkor kb ok minden! De a előfeszítést nézve ige meg van spanolva! tudnál valami adatot?
P