Én ezt eszeltem ki a négydugós problémára. Érdekelne hogy mi erről a vélemény, de még néhány kisebb számítást el kell végeznem úgyis. Szóval ezzel ki lehetne emelni a gyári helyéről a tárcsát, szerintem működhet. Szerintetek?
Van itt olyan valaki, aki tett fel előre négydugós féknyerget supermoto-hoz és nem fért el a nyereg a küllőktől? Hogy lehet ezt megoldani? Van pár ötletem, csak hátha van erre valami bevett megoldás is... :)
Hétvégére lett jó megint a c2.s,nem ment eddig szerverhiba miatt,bocsásson meg kérem,de őszinte leszek,teljesen el is felejtettem azóta.Átirányítalak olyanhoz aki jobban foglalkozik vele,mert szinte már csak telózok,másra időm sincs.Küldöm a mail címét telefonszámát,vedd már fel vele légyszi a kapcsolatot.
vétel után se rossz szét borítani! Én motor hibásan vettem meg mert gondoltam akkor tuti új lesz benne minden ha kicserélem a kopott alkatrészeit! Csika amúgy vártam a mailodat az alkatrészekről!
Jó az,ha vétel után, egyből (nem moccolás után)szét van dobva és átnézve,majd mindene A-Z -ig rendbe téve.
Ez minden motorra vonatkozik,bármit állít az eladó.Ha kicserélték amit mond,ha nem szét kell szedni.A moccolás veszélyes üzem.Főleg a kenőccsel összerakott blokkfelek tréfálják meg a blokkot,(meg zsebünket )főként a váltó-tengelyeket eldugítva,stb,Egy szó mint száz,aki magának megtartásra vesz moccot,dobja szétfelé,nézze vagy nézesse át rendesen,nem kerül max 2-3 napba,és tisztába lesz a motorjával.Amellett el is tudja dönteni,mi cserés, stb Így sok zsét tud megspórolni,az idegen kívül,ráadásul mehet egy szezont(már ha rendbe teszi,mert ha nem ,saját magát bassza át) Türelem,nyugodtság ez a lényeg.A motorozás megvár ,de egyszer élünk
Prédikáció vége
Sziasztok! Wr 426-hoz keresek főtengelyt! 2002 modell. megint be sikerült vásárolni egy szelep szakadtat elég nagy gázt csinált! Nektek mennyire jött be ez a tipus? Remélem nem 50 üzem óránként ezt fogja csinálni! Köszönöm
A manual szerint azt az O-gyűrűt ki kell cserélni ha olajat cserélsz. Filléres tételek, én például tartok itthon több olajcserére való mennyiséget minden O-gyűrűből és rézalátétből. A csavart szerintem nagyon kellett tekerni ha ferdén kapattad a helyére... Amúgy ha addig nem akarod szétszedni, abban az O-gyűrűben 10-es furat van és 2 mm átmérőjű a szelvény. Szóval ha 10x2-est kérsz a boltban, olyat fognak adni. :)
lehet hogy a gumigyürűd megsérült de semmi gond ha az a baj kiveszed el mész egy csapágyboltba és kapsz pár ft-ért ha meg ferdén kapattad be akkor azért kitekered és le ellenörzöd
sziasztok!lenne 1 kérdésem,olajat cseréltem a wr -embe és le vettem ezt az alu csővet,gondoltam ezt is kitisztitom,a vissza fogatásnál viszont valamit elkurtam,mert jőnn az olaj mellete és nem tudom mi a probléma,mert eljőttem ottholrol!az lenne a kérdésem,lehetséges-e hog a gummi ring sérült meg,de ferdén is tekerhettem be a csavart?
250-es 2005-os gyartasu, 2006ban hoztam ki szalonbol. Rendzsamos, koltsegmentes. Full gyari, nem piszkaltuk. Ossz 2500 km-t ment a gep. Yamaha Miskolc szervizelte, majd Bajzath Attila Felsotarkanyban. Ha erdekel vegyel fel MSN-re vagy dobj egy e-mailt ide:
P
Van itt olyan valaki, aki tett fel előre négydugós féknyerget supermoto-hoz és nem fért el a nyereg a küllőktől? Hogy lehet ezt megoldani? Van pár ötletem, csak hátha van erre valami bevett megoldás is... :)
Köszi!
P
Ez minden motorra vonatkozik,bármit állít az eladó.Ha kicserélték amit mond,ha nem szét kell szedni.A moccolás veszélyes üzem.Főleg a kenőccsel összerakott blokkfelek tréfálják meg a blokkot,(meg zsebünket )főként a váltó-tengelyeket eldugítva,stb,Egy szó mint száz,aki magának megtartásra vesz moccot,dobja szétfelé,nézze vagy nézesse át rendesen,nem kerül max 2-3 napba,és tisztába lesz a motorjával.Amellett el is tudja dönteni,mi cserés, stb Így sok zsét tud megspórolni,az idegen kívül,ráadásul mehet egy szezont(már ha rendbe teszi,mert ha nem ,saját magát bassza át) Türelem,nyugodtság ez a lényeg.A motorozás megvár ,de egyszer élünk
Prédikáció vége
A manual szerint azt az O-gyűrűt ki kell cserélni ha olajat cserélsz. Filléres tételek, én például tartok itthon több olajcserére való mennyiséget minden O-gyűrűből és rézalátétből. A csavart szerintem nagyon kellett tekerni ha ferdén kapattad a helyére... Amúgy ha addig nem akarod szétszedni, abban az O-gyűrűben 10-es furat van és 2 mm átmérőjű a szelvény. Szóval ha 10x2-est kérsz a boltban, olyat fognak adni. :)
P
A 450-ben hányas főfúvóka van, mert az enyémen is ez a dob van, csak megtorpan hirtelen gázadáskor.
Köszi
Amint megvan jelentkezem.
250-es 2005-os gyartasu, 2006ban hoztam ki szalonbol. Rendzsamos, koltsegmentes. Full gyari, nem piszkaltuk. Ossz 2500 km-t ment a gep. Yamaha Miskolc szervizelte, majd Bajzath Attila Felsotarkanyban. Ha erdekel vegyel fel MSN-re vagy dobj egy e-mailt ide:
viktor . kover @ hotmail . com