jobb oldalt már kicsit beleradíroz a lengőkarba, baloldalt meg egy hangyányit lehet meg is csipkede a lánc, de lehet csak alapból olyan recés az oldala
Amég én 1800ért veszem a CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50-et,addig nem fogok mást belerakni.Azért jó hogy ennyiért szerzik a boltok,a halandóemberkéktől meg lerángatnak érte 5000ret is.
A könyök nekem is izzik,a gyári dobbal szerintem hamarabb beizzót,mint ami most van rajt.(Yoshimura tri oval)
Én amúgy megetettem olajjal most legutóbb, Motul 300V van benne, az mondjuk jó drága, de most találtam egy helyet ahol 3800-ért megvan, azzal azért kibékülök, meg ez elég jó olaj... Ezen már ne múljon semmi...
Nem kell halálra aggódni magatokat srácok! Tegyetek bele vmi jobb minőségű olajat (ne tecsósat) 15w50 vagy 20w50 és annyi. 1000 km-enként csere és a wr nem egy hamar szétrepülős fajta gép. Múltkor ismerősömnek elfolyt az olaja és úgy jött 10 km-t, hogy 1 deci volt benne..nem vette észre. Feltöltötte és azóta is megy. Jók ezek nem kell stresszelni
Szép estét.
Megint jövök a hülyeséggel,láttam az egyik hozzászólásban hogy a castrol olaj nem jó,én 10-50es castrol használok,full szintetikust,ez is rossz olajnak számít?
olajban nem kell magasra tenni a mércét egy 5100 motul tökéletesen megfelel én 15w50 est használok mivel csak +10 fok fölött ülök motoron ennél hideg időben kell a 10w40
nagyon jó olaj még a castrol actevo is !
ilyen full synt olajakat nem javaslom fölösleges az 5000 ft/l áron megvenni 10-150üóra után úgyis cseréled és ráadásul a kuplungom nekem nem rajongott a castrol power ein offroad olajért ! ez hogy észnélkül öntögetünk bele mert a cariollinak ez teszik a gépébe ezt el kell felejteni !
köszi, most még nem kell cserélnem egy ideig, de ha majd sorra kerül akkor tuti motul fog belemenni meg fogok én még itt sok hülyeséget kérdezni, mert totál analfabéta vagyok wr
nézegettem már a könyvet, de angol tudás híján nem sokra mentem vele. annyi történt hogy álló motornál letekertem a hűtősapkát, megnéztem a szintet és aztán visszatekertem. nem sokkal utána láttam a légbuborékot és azt hittem hogy valami nem frankó.
szia, lenne megint egy (hülye) kérdésem, a blokkon jobb oldalt van egy furat ami nem vezet sehova se, nincs benne kábel stb. az minek van? az lenne a (nekem nem létező) fordulatszámmérő adapterének a helye?
Nekem speciel robogval volt ez, hogy egy bizonyos fordulaton kihagyott a gyujtás és rángatott. Gyertyacsere és azóta semmi baja. Próbát megér szerintem, hogyha veszel bele egy újat. Benzin téren meg 95ös shell bizonyult nekem a legjobbnak... kinek mi.
Nemrég írtam róla hogy részterhelésen kicsit "dadogva" megy a gépem. Írta valaki hogy nézzek szelephézagot, mértem, a kipufogó OK, a szívó alsó határon van, de még jó az is. Szóval nem az. Aztán ma figyelmes lettem valamire. Elmentem gurulni vele. Mikor először tankoltam bele (nem rég van meg, ma tankoltam harmadszor), akkor 98-as Agip ment bele, azzal duzzogott párszor. Utána tankoltam bele 95-ös ÖMV-t, azzal egész jó volt, és azzal indultam el ma is, akkor is jó volt. Aztán hazafelé kiment tartalékig, akkor töltöttem rá ilyen kénmentes MOL evo-neo-t, na ezzel most szörnyű. Szóval ha érzi a benzint, akkor nem lehet hogy a gyertya a ludas? Most CR8EK van benne, az ilyen ikerelektródás fajta, de azon nem tudom mérni a hézagot se normálisan, meg főleg nem állítani. Amúgy még annyit tettem, hogy kimostam megint a légszűrőt, meg beolajoztam ezzel a ragacsos izével, mert lehet hogy legutóbb kicsit besokalltam vele, meg a karbiban a tűt feljebb húztam egy akasztóval, de nem hinném hogy túlszegényedett volna, főleg a mai tapasztalás után, úgyhogy azt lehet hogy majd vissza is teszem.
A könyök nekem is izzik,a gyári dobbal szerintem hamarabb beizzót,mint ami most van rajt.(Yoshimura tri oval)
Megint jövök a hülyeséggel,láttam az egyik hozzászólásban hogy a castrol olaj nem jó,én 10-50es castrol használok,full szintetikust,ez is rossz olajnak számít?
nagyon jó olaj még a castrol actevo is !
ilyen full synt olajakat nem javaslom fölösleges az 5000 ft/l áron megvenni 10-150üóra után úgyis cseréled és ráadásul a kuplungom nekem nem rajongott a castrol power ein offroad olajért ! ez hogy észnélkül öntögetünk bele mert a cariollinak ez teszik a gépébe ezt el kell felejteni !
meg a másik örök kérdés: milyen olajat ajánlasz, castrolt ne ugye? Q8? vagy sokan mondták a motul 5100 10w 40et
sime 95 ös tutin jó bele nem kell variálni ezekkel a "szuperbenzínekkel" kivéve ha nem emelt kompressziós dugattyú van a masinában
az a gyertya furátába kerülő mocsok ki"folyására" van falusiassan megfogalmazva
Nemrég írtam róla hogy részterhelésen kicsit "dadogva" megy a gépem. Írta valaki hogy nézzek szelephézagot, mértem, a kipufogó OK, a szívó alsó határon van, de még jó az is. Szóval nem az. Aztán ma figyelmes lettem valamire. Elmentem gurulni vele. Mikor először tankoltam bele (nem rég van meg, ma tankoltam harmadszor), akkor 98-as Agip ment bele, azzal duzzogott párszor. Utána tankoltam bele 95-ös ÖMV-t, azzal egész jó volt, és azzal indultam el ma is, akkor is jó volt. Aztán hazafelé kiment tartalékig, akkor töltöttem rá ilyen kénmentes MOL evo-neo-t, na ezzel most szörnyű. Szóval ha érzi a benzint, akkor nem lehet hogy a gyertya a ludas? Most CR8EK van benne, az ilyen ikerelektródás fajta, de azon nem tudom mérni a hézagot se normálisan, meg főleg nem állítani. Amúgy még annyit tettem, hogy kimostam megint a légszűrőt, meg beolajoztam ezzel a ragacsos izével, mert lehet hogy legutóbb kicsit besokalltam vele, meg a karbiban a tűt feljebb húztam egy akasztóval, de nem hinném hogy túlszegényedett volna, főleg a mai tapasztalás után, úgyhogy azt lehet hogy majd vissza is teszem.
Köszi előre is a segítséget!
P