Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy ilyen dob van a gépen, eddig a streel legal vég volt rajta (oldal alja felé), most pedig ki lett szedve és a full power vég van benne, (kicsit más lett a hangja is, meg többet és hangosabban durrog vissza), viszont amióta a full power véggel használom hajlamosabb lefulladni alapjáraton, vagy annak közelében. Ez mitől lehetséges? Lehet, hogy utána kéne állítani a karbin? Hogy?
Szerintem az nem para, mivel oda csak akkor megy a folyadék (emelkedik meg a szint), ha túlnyomás van a rendszerben (felforralod). A légbubi sztem normális jelenség. Külön a hűtő rendszert légteleníteni nem szokás. A wr-ek amúgy sem forralják a vizet. Hűtőbe legyen folyadék meg a tartályban a két vonal közt és annyi. De biztos van okosabb válasz is.
2 láncszettet fogok használni, csak arra voltam kíváncsi hogy az újból kell-e kiszedni. a hűtő légtelenítéssel kapcsolatban tudsz valamit mondani? van egy légbuborék a túlfolyótartályhoz menő csőben. légteleníteni hogy lehet a rendszert?
én 2 különböző láncszettet javaslok, egyet enduróra, egyet sm-re. A tengely nem fog tönkremenni a lánckerék cserétől, max. a biztosítólemez. Az, hogy mennyit kell kivenni a láncból, megtudod nézni ha rápróbálod, meg a feszítésre is rá hagyasz.
hosszabb áttételt szeretnék. most van rajta 13-50, 114 szemes lánccal. endurora 14-50, sm-re 14-40-est szeretnék használni. az sm láncra gondoltam, hogy lehet 1-2 szemet ki kellene szedni a gyári 114-ből.
közben utánanéztem a lánckerék kérdésnek, létezik már 39-es mérettől is. az első lánckereket nem a spórolás miatt nem akartam cserélni, hanem félek, hogy a tengely a sok cserélgetéstől tönkre megy. arra jutottam hogy az elsőt lecserélem fix 14-re, az európai modellre gyárilag 14-47-et ír a könyv, így pont belövöm endúrónál a középutat, supermotohoz meg 14-40-et próbálok. a láncból kell kiszedni a rövidebb áttétel miatt?
a 110-120 teljesen jó lenne utazósebességnek, viszont afam és renthal lánckerékben 47-es a legkisebb. gyárilag 13-50 van rajta. 450 fy modell (usa), gumiméret és áttétel különbség van ez eu-hoz képest. 15-47 nem lenne jó? 13-50-hez képest gondolom ez is lényeges változás. főleg városban használnám, néha pályán.
Figyelj én 2 szezon alatt kikísérleteztem a kb. megfelelő áttételt. A WR 450 gyári áttétele 14/50 amúgy. Én is spórolás címén rajtahagytam a 14-est elől és hátra 42-est raktam. Úgy jól ment meg 3 ba is gázra lehet még egy kerekezni, viszont hosszú egyenesekben meg nagyon forog a motor már 110es tempónál. Pályán ez lehet, hogy jó, viszont ha közúton akarod használni nem ajánlom, mert nagyon forog és nagy a motorfék is gázelvételnél. Én sajnáltam a gépet, azért is raktam előre 1 foggal nagyobbat. Így most kb. 110-120 az utazósebessége amikor még a fordulatszám sem túl magas a vége 160, egy 3-as BMW órája szerint...( Mátrába lemaradt):) Ezzel a 15/42-vel még simán leget gázra 2-be egy kerekezni, 3ban ügyeskedve feljön, viszont szerintem nem gyilkolja annyira a motort. Ez a gép nem aszfaltra van tervezve, így próbálom óvni amennyire csak lehet. Amit még érdemes tudni, hogy elől egy fog különbség a hátsó lánckeréken 3 fogat jelent.
igazság szerint az első lánckereket nem szeretném cserélni, endúróra jó a gyári 13-50, csak sm-hez kellene rövidebb. 150-160 km/h elég lenne, a mostani 130-hoz képest
Mind a 2 mellett hallottam már érveket...
Fém: állítólag a hengerfejnek így jobb az olajozása, és kell is neki.
Papír: nem csak a fél cm darabokat fogja meg.
Szóval mindenki talalja ki
Köszi szépen előre is a válaszokat: Erik
wr450-hez mekkora lánckereket ajánlanátok supermotora? most gyárilag 13-50 van rajta, de az elsőt nem szeretném cserélni.
Utángyártott alkatrészból melyiket ajánlanátok mint gyártót ?
Prox v. Wiseco ?
Fém: állítólag a hengerfejnek így jobb az olajozása, és kell is neki.
Papír: nem csak a fél cm darabokat fogja meg.
Szóval mindenki talalja ki