Szia, légszűrőház fedeled nincs véletlen Csak mert a mostanit nem akarom szétvágni, de kéne egy olyat csinálni pályára, meg majd sportlégszűrővel mint a képen van
könnyen indul ?
ha durrog akkor alapjárati keverékcsavaron tekerj kifele egy keveset negyed vagy fél fordulat ezzel levegőt addsz neki !indítsd el állíts be kb 1500 as fordulatot tekerd be tövig az alapjárati keverékállító csavart majd az óramutató járásával megeggyező irányban teker ki amíg az alapjárati fordulat csökkeni nem kezd ! ezt jegyezd meg és tekerd ellenkező irányba amíg ismét csökkeni kezd a fordulat na most e két pont között keresd meg a legnagyobb alapjárati fordulatszámot ! ez gyári méretű fuvókáknál szem 1egész és 1/2 fordulat most ez persze a külső hőmérséklet miatt eltérhet 1/4 vagy 1/2 fordulattal is !
mekkora fő fuvóka (main jet) van most a gépben ? a gyári adatnak a könyv 2 méretet 160 és 165 ad meg ezt 48 alapjárati fuvókával
ha gyári méretű a fuvóka akkor a megtorpanás ennek az egyik oka is lehet mivel folytatlan kipufogód van gondolom egy üres perforált cső. lehet neked elférne egy 170 es fuvóka is én pl 168 asat használok gyári kéménnyel és 52 es alapjáratit
Hmm... OK. Akkor viszont végtére is milyen menet kell arra a lehúzóra? Valamelyik nap csak esztergálok már egyet magamnak én is, bár remélem nem fog kelleni. :)
A rángatás problémám viszont még mindig nem szűnt meg, legutóbb cseréltem már gyertyát is. Túldúsulástól nem tud megtorpanni? Motorféken durrogok, ilyen másnak is van? Tudom hogy ez rém amatőr kérdés... Ez ugye attól van hogy a benzin "odakint" gyullad el? De lehet hogy én misztifikálom túl... Ha mondjuk ti mentek mondjuk harmadik fokozatban mondjuk negyed gáz körül, kis terhelésen tartósan, akkor akármeddig hibátlanul tartja a fordulatot? Nekem nem annyira... És minden gyári, kivéve a kipufogót.
Nekem van, legalábbis a DT80-hoz jó, de amennyire tudom, a yamahákhoz egyforma kell... :$ Bocs ha tévedek... Pesti vagyok, ha ez jó, akkor szívesen kölcsönadom. Amúgy ezen M27x1-es külső balmenet van.
Peti ! Én ezt úgy oldottam meg h befűztem elöl a láncot majd az oldalára döntöttem és a patentszemet összeütöttem egy vasútisin darabon aztán pontozóval megnyitottam a patentszemet a láncvezetőt utána is rá lehet tenni !
Valaki pestinek nincs véletlen lánc szét-összenyomó kütyüje? :) A gyári DID jobb helyeken is 16ezer, csinálni meg nem merek hasból, mert az összenyomáshoz nem tudom hogy milyen fazont kellene a csavar végébe kreálni. Kösz előre is!
Mondjuk szerintem nincs nagy jelentősége ennek. Ha pályára mész vedd le egyszerűen
ha durrog akkor alapjárati keverékcsavaron tekerj kifele egy keveset negyed vagy fél fordulat ezzel levegőt addsz neki !indítsd el állíts be kb 1500 as fordulatot tekerd be tövig az alapjárati keverékállító csavart majd az óramutató járásával megeggyező irányban teker ki amíg az alapjárati fordulat csökkeni nem kezd ! ezt jegyezd meg és tekerd ellenkező irányba amíg ismét csökkeni kezd a fordulat na most e két pont között keresd meg a legnagyobb alapjárati fordulatszámot ! ez gyári méretű fuvókáknál szem 1egész és 1/2 fordulat most ez persze a külső hőmérséklet miatt eltérhet 1/4 vagy 1/2 fordulattal is !
mekkora fő fuvóka (main jet) van most a gépben ? a gyári adatnak a könyv 2 méretet 160 és 165 ad meg ezt 48 alapjárati fuvókával
ha gyári méretű a fuvóka akkor a megtorpanás ennek az egyik oka is lehet mivel folytatlan kipufogód van gondolom egy üres perforált cső. lehet neked elférne egy 170 es fuvóka is én pl 168 asat használok gyári kéménnyel és 52 es alapjáratit
A rángatás problémám viszont még mindig nem szűnt meg, legutóbb cseréltem már gyertyát is. Túldúsulástól nem tud megtorpanni? Motorféken durrogok, ilyen másnak is van? Tudom hogy ez rém amatőr kérdés... Ez ugye attól van hogy a benzin "odakint" gyullad el? De lehet hogy én misztifikálom túl... Ha mondjuk ti mentek mondjuk harmadik fokozatban mondjuk negyed gáz körül, kis terhelésen tartósan, akkor akármeddig hibátlanul tartja a fordulatot? Nekem nem annyira... És minden gyári, kivéve a kipufogót.
Üdv!
P
Nekem van, legalábbis a DT80-hoz jó, de amennyire tudom, a yamahákhoz egyforma kell... :$ Bocs ha tévedek... Pesti vagyok, ha ez jó, akkor szívesen kölcsönadom. Amúgy ezen M27x1-es külső balmenet van.
Üdv!
P
Valaki pestinek nincs véletlen lánc szét-összenyomó kütyüje? :) A gyári DID jobb helyeken is 16ezer, csinálni meg nem merek hasból, mert az összenyomáshoz nem tudom hogy milyen fazont kellene a csavar végébe kreálni. Kösz előre is!
P
30e
szerintem ez jó lenne neked. én is ezt szeretném majd beépíteni.
üdv: wr450f