Attól, hogy eddig nem volt vele gond, még lehet....
Mind1, majd ha kell szólj.
Berugással kapcsolatban próbáld első körben azt amit Pudvapapa írt. Tovább lehet finomítani, de elvileg egy gyári 450-nél az elég kell, hogy legyen.
Szia! Ha érdekel nekem van egy vadiúj gyári Yuasa aksim, garival, számlával mindennel. 35ért vettem, 20ért viheted.
Nekem sajnos nem indul be a gépem akksiról az elfokolt veztengelyek miatt
Viszont berúgásból vállalok korrepetálást
Hi. Én 2 napja cseréltem olajat szűrővel együtt és nekem bekajálta az 1.6 litert. Szerintem az lehet hogy nem engedted le rendesen az olajat és valahol még maradhatott benne egy kicsi.
Szép napot,egy kis hülyeséggel szeretném zaklatni a népet,nem rég vettem egy wr426f-et,lecseréltem az olajat,olajcsere után megnéztem az olajszintet és meglepődve láttam hogy 1,3 liter olaj elég a nívópálca szeirnt a kis motoromba,ilyen létezik?
köszönöm a segítséget
okés, köszi szépen mindkettőtöknek a segítséget, majd estefelé amikor nem 40 fok lesz, akkor kipróbálom hogy feljebb tekerem az alapjáratot és úgy hogy fog muzsikálni, a berúgásos tippeket meg majd igyekszem begyakorolni
Nem tudom, amit Pudvaboy ír az lehet a megoldás! Ő jobban vágja ezeket a beállításokat. Annyit tudok mondani, hogy nekem ilyen jelenség volt, de alapjárat feljebb tekerésével megszűnt. Az, hogy hirtelen gázadásra becsuklik, az normális. Berúgás: szivató kihúz, gyújtás nélkül 3x rárúg, majd 3x gázkar meghúzgálás, gyújtás majd rúgás és megy. Enyém legalábbis
alapjárat visszaesett amikor kicseréltétek a dob végén a szűkítőt ?
berugásról annyit hogy én sem énrzem a holtpontot annyira de ha ovatosan átforgatod érezni lehet hogy felső holtfontnál pillanatra felkeményedik ne ilyenkor csak egy kicsit kell mozdítani rajt hogy pont átessen a holtponton majd visszaengeded a berugókart és pafff rárúgsz ! én így indítom ! melegen néha nem kapja el elsőre nekem !
nem, nem fullad hirtelen gázra, csak azt vettem észre hogy alapjárat környékén gyakran leállt
meg olyan kérdésem lenne még, hogy nincs vmi jó technikád arra hogy rúgjam be? csak mert tegnap azzal szívtam mert az akksi kezdett lemerülni és a berugás meg nem sikerült, így maradt a begurulás
ami neked kell azt a karburátor alján találod meg ezért a henger felőli oldalon ! el kell fordítanod a karburátort amihez le kell venni a fesszabályzót (ha van rajt utólag rászerelt állító kerék azzal még könnyebb) na hozzáférsz egy kis csavarhúzóval todod állitani a furatban lévő csavart alap beállítás másfél fordulat kifele teljesen betekert álásnál !165 ös főfuvóka mellet alapjáratit fejből nem tudom hogy mekkora az standard !
na neked ezen az állító csavaron kell befele tekergetned befele én azt mondom hogy 1 teljes fordulatot !
Hirtelen gázra fullad ?
Mind1, majd ha kell szólj.
Berugással kapcsolatban próbáld első körben azt amit Pudvapapa írt. Tovább lehet finomítani, de elvileg egy gyári 450-nél az elég kell, hogy legyen.