Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HF 141 = HF 142
Mérete minden ugyan az csak a 141 papiros a 142 es meg fémhálós 400/426 ba bizti h jó ! papirost ajánlanám ! :d
Utolsó kérdésem már csak. Csereszabatos a 2 szűrő szerintetek? Méretre ugyan az-e a 2? 141 és 142
üdv mindenkinek
Eladó egy twin air légszűrő-mosó fedél újszerű állapotban Yamaha Yz 250-400-426-450f re való,valamint ezekre a típusokra illő első teleszkópvédő matrica és 2 wiseco felirat.Vastag,jól tapadó anyagból.
Együtt 5000Ft,aki ismeri az árakat szerintem megéri.
Vagy elcserélhető Kawa Kxf250-re való mosófedélre
Külön is eladó.a légszűrőmosó képe illusztráció.
HF142 kell a 426-ba
Nem tom, de elvileg kéne....
gyári Yamaha :D kb 3000 Ft tutira stimmel ha szerencséd van odaadják 20-30% kedvezménnyel.
és az jó a 426-hoz is?
HF141
Mondanál egy konkrét tipust? Ez Hf 142... és fémháló bár jól néz ki... Te milyet rendelsz Hanter?
Igen, Hiflo-ból is van papír, legtöbben azt használják.
Sziasztok. Milyen márkájú "papir" olajszűrőt vesztek a motorotokhoz? Én Hiflofiltro-t néztem de az csak egy sima szita kb... vagy van abból is papíros? Amugy 3percre beinditod és utána nézed az olajszintet.
426os-hoz kellene amugy
Mondtam én, hogy jó
Csak design váltás miatt lett lecserélve.
köszi az ülést nagyon fasza.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a Wr-ben hideg vagy meleg állapotában kell megnézni az olajszintet?.
Előre is köszönöm.
Szelephézagot ellenőrizz mert lehet h kitámaszt picit valamelyik szelep és az rendetlenkedik !
Igen, pénteken feladtam.
Kedves Mindenki!

Tegnap voltam motorozni kicsit (WR450 '04). Azt tapasztaltam, hogy kábé közepes gázállásnál, ha állandó fordulaton megyek, olyan a szerkezet, mintha kihagyna a gyújtás, vagy nemtom... Ilyen pillanatnyi megtorpanások. Ma levettem a karbit, megnéztem benne az összes fúvókát, minden gyári méretű, a tűn a zégergyűrű is a gyári helyen van, minden OK, semmi dugulás. Az úszószint rendben, meg nem valószínű hogy elfogyna belőle a benzin, mert ha fellép ez a dadogás és koppig nyitom a gázt, akkor megindul mint a hajderménkű, lelőni sem lehet. Kivettem a gyertyát, a hőérték jó, az elektródák rendben vannak. A gyújtótrafó tekercsein jók az ellenállások, a fojtószelep-szenzor teljes ellenállása rendben, a gázállás-függő értékeknél a nyitott álláshoz tartozó érték lóg ki egy kicsit (4-6 kOhm a gyári érték, 3,6-ot mérek), de alapjáraton a feszültséget jól adja ki (ezen állítottam egyedül egy picit). 98-as benzint tankolok, de a jelenség biztosan nem kopogás. Hidegen nem mutatkozik, ma megint mentem vele mikor összeraktam és amíg totál át nem melegedett, addig jó volt, de hazafelé megint ugyanazt művelte. Akrapovic Evo titán rendszer van fent, nem gányolt, egy az egyben erre való, de az elődjével, egy Raptorral is ezt csinálta, és az gányolt volt, szóval nem a kipufogó. Az nem lehet hogy a karbi beállításai a gyári a zárt (kamrás) kipufogórendszerhez valók, és a nyitott csőhöz valami dúsabb fúvókázás kellene? Hja, a légszűrő a gyári szivacsos fajta, semmi tuning, meg beolajoztam azzal a ragadós fajta légszűrőolajjal, de nem tocsog, meg attól legfeljebb túldúsulna szerintem...

Szóval érdekelne hogy valaki futott-e esetleg hasonló hibába. Előre is köszönöm!

P
Döntöttem, gyártok magamnak egy 60 LE-s endurót, ami 2 litert eszik és 10000-enként kell benne olajat cserélni. Ja és elmegy 100000-et felújításig. Kell még esetleg valakinek egy?
Olvastam az első oldalakon, hogy azé könnyen előfordulnak hajtókartörések, beállások, stb költséges hibák. ez nem túl biztató :( kissé elkámpicsorodtam. megyek évente 10-15000-et akkor költséges mulatság lesz... főleg egy használt motornál nagyon zsákbamacska.
postáztad az ülés huzatot?
aham. Asszem, 400 vagy 426 lesz a vége. csak az ár miatt. ugyis kezdő vagyok ebben a műfajban. volt egy crm-em, de az csak kezdő szárnycsapkodás volt... bőven elég lesz a "régebbi" is... és akkor még tok venni egy sm szettet is. elég erős lesz az is az ökörködésre... de jó lenne már...
nincs itt irónia ! ez maga az élet !

komolyra fordítva a szót ha újjat vesz az ember és nem profi edurocrossos pilóta akkor az odafigyelés (levegeszűrőtisztítás, olajcsere, nem tiltási fordulaton közlekedünk vele) akkor igen is fasza motorunk lesz megkockáztatom 6-8 éven keresztül ! de azt tudni kell hogy egy ilyen motor versenymotor és ha kímélve használjuk azért illik 1-2 szezononként vezérműláncot cserélni szelephézagot olajcserénként ellenőrizni ha csipegeti az olajat akkor nem észnélkül után burogatni hanem bizony meg kell bontani gyűrűk cseréje szelepszárszimering (mivel az idővel felkeményedik és olyan leszmint az üveg ) hengert pedig kimérni hogy mit mutat mennyit kopott ! ezek mondjuk több 10 ezres tételek amit meg kell fizetni egy ilyen motornál ! A másik a szelep ! hála az égnek a prox már gyárt a 450 es szériához is acél szelepkitet rugóval ésez nagy segítség nekem mert a gyári titán szelepeket cirka 60 ezerből ki tutdom cserélni ! 400-426 szelepcser max 35 ezer forint !

én a motort két éve használom ! mondhatom rendeltetésszerűen !
De ! a hátsó himba rendszer tűgörgős csapágyait már 4 ik alkalommal zsíroztam úra vettem bele új szimmeringet ! az első teleszkópban az olajat szezononként cserélem le zsírral tömöm ki a két szimmering közti rést ! hátsó gátlómat a yamaha fehérhez köldtem szervízelni ! kormány csapágyat is kibontom minden télen zsírzom tisztítom olajcserénél a vázban lévő szűrőt is minden alkalommal tisztítom ! mondthatom fanatikusan rajongom körbe a technikát és eddig meghálálta !
Eladó 2005ös wr 250. Ár megegyezés szerint. Képet 1-2 napon belül fölteszek.
télleg eladó? érdekes az a vigyor a hozzászólásod végén...! mintha tartalmazna csöppnyi iróniát... az új motor ki van zárva sajna. max 700 körül gondolkozok. lehet csak 400-as vagy 426-os lesz. Azok is jók? Gondolom, a drz-vel még mindig nem egy kategóriák... Előbb az enyémet kéne eladni... na maj lesz vmi...
pl vedd meg az enyémet ! ha rendesen karbantarod örök élet + 1 nap !