A DRZ és a WR nem egy kategória. Sem teljesítményben és minőségben, sem fenntartási költségben. Neked kell eldönteni mi a fontosabb! Mindkettő jó gép a maga nemében.
Hallo!
Tervezek beruházni egy supermotora, ezért ide is bekérdezek. A WR-ek mennyire szervizigényesek, illetve az ilyen dugattyúcserék és egyéb alkatrészcserék mennyibe fájnak? Ha karban van tartva, akkor is szükségesek ezek a cserék? Gondolom, mondjuk amennyivel erősebb, mint egy drz, annyival drágább is fenntartani...? DRZ-n és WR-en vacillálok. Ki mit mond? Köszi a választ és a türelmet! jövök itt a szokásos hülye kérdésekkel.. nade hát ha hülye vagyok a témához... Pás
Köszönöm a segítséget. Ma hívtam a Yamahát, a gyári tengelyt olyan 15e Ft körül hoznák meg. Azt hiszem fizetés után bele fog férni. :) Ha tengely, hát tengely...
Üdv, megint én vagyok. Most láttam hogy épp kicsit lejjebb volt téma ez a víz-dolog. Nem tudom mennyiért hoznak gyári Yamaha-tengelyt, de amikor én kivettem belőle, akkor megmértem rajta mindent, és gyakorlatilag van egy szabatos műszaki rajzom róla, tűrésekkel együtt. Ha valakit esetleg érdekelne az utángyártatás végett, szívesen odaadom.
Kedves Hanter13, a Te tengelyed mennyire kopott el mikor cserélni kellett? Egy fotó esetleg a régiről?
Nemrég a birtokomba került egy 2004-es WR450. Sajnos gond volt a vízpumpával, kicseréltem benne mindkét szimeringet és a járókereket is, meg persze az összes ide kapcsolódó O-gyűrűt és minden fittyfenét. Természetesen mindenből gyárit kapott (na jó, O-gyűrűből nem). Eddig semmi gond nem volt vele, szépen muzsikált, semmi folyás, de ma este tettem fel rá egy Akrapovic-ot, és az első indításnál kitalált egy kis hűtővíz azon a kis lyukon, ami a vízpumpaház alján van és a két szimering közötti térbe nyílik (persze nem gondolom hogy ez összefüggne az Akrapovic-csal... :) ). Tehát mindkét szimering gyári, mindent a service manual szerint csináltam, a tengely fényes volt, de nem kopott, azt nem cseréltem, de mindent beolajoztam és bezsíroztam amit kellett, és most mégis folyt egy picit a víz. De kicsit olyan, mintha csak az elején csinálná egy picit, aztán nem, de erre való utalást nem találtam a service manual-ban, hogy ez így normális lenne. Tudnátok ebben segíteni?
Email címem: hondacr125@citromail.hu.
Ha valakit érdekel írjon.
Tervezek beruházni egy supermotora, ezért ide is bekérdezek. A WR-ek mennyire szervizigényesek, illetve az ilyen dugattyúcserék és egyéb alkatrészcserék mennyibe fájnak? Ha karban van tartva, akkor is szükségesek ezek a cserék? Gondolom, mondjuk amennyivel erősebb, mint egy drz, annyival drágább is fenntartani...? DRZ-n és WR-en vacillálok. Ki mit mond? Köszi a választ és a türelmet! jövök itt a szokásos hülye kérdésekkel.. nade hát ha hülye vagyok a témához... Pás
Üdv!
P
0670337798-re dobj egy címet smsben.
De ha gyűrű csere után is ereszti a vizet, akkor gyanítom, hogy tengely....
Kedves Hanter13, a Te tengelyed mennyire kopott el mikor cserélni kellett? Egy fotó esetleg a régiről?
Minden jót!
P
Nemrég a birtokomba került egy 2004-es WR450. Sajnos gond volt a vízpumpával, kicseréltem benne mindkét szimeringet és a járókereket is, meg persze az összes ide kapcsolódó O-gyűrűt és minden fittyfenét. Természetesen mindenből gyárit kapott (na jó, O-gyűrűből nem). Eddig semmi gond nem volt vele, szépen muzsikált, semmi folyás, de ma este tettem fel rá egy Akrapovic-ot, és az első indításnál kitalált egy kis hűtővíz azon a kis lyukon, ami a vízpumpaház alján van és a két szimering közötti térbe nyílik (persze nem gondolom hogy ez összefüggne az Akrapovic-csal... :) ). Tehát mindkét szimering gyári, mindent a service manual szerint csináltam, a tengely fényes volt, de nem kopott, azt nem cseréltem, de mindent beolajoztam és bezsíroztam amit kellett, és most mégis folyt egy picit a víz. De kicsit olyan, mintha csak az elején csinálná egy picit, aztán nem, de erre való utalást nem találtam a service manual-ban, hogy ez így normális lenne. Tudnátok ebben segíteni?
Előre is köszönöm!
P