Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú!
Nagyon szépen köszönöm a fotót. Egyből le is mentettem.
Kár hogy akkor még nem ismertük egymást! Jót dumálhattunk volna.
Barcsra készülsz?
Köszi, megnyugodtam ha lazának kell lennie.
Kifújtam kompresszorral a szénport (volt benne szépen), viszont ha okés az önindítóm, akkor miért nem indított néhanapján? Általában egy kicsit megtoltam sebességben, és akkor beindult.
Nincs mit.
Köszi a felajánlást.
Egyébként nagyon szép a motor. Biztos jó gazdája volt!
Sok, sok örömteli motorozást kívánok hozzá!
Mit szóltok ehez a hátsó kerékhez?

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Olajpumpa lánca. Az ilyen laza. Mindegyiken.
Az önindító forgórészét érdemes kitakarítani, főképp a kommutátort, ahol a kefék érintkeznek a forgórésszel.
Ámen
Reméljük úgy lesz.
Én még nem is néztem a térképet. De a kis kitérő megér annyit, hogy konvojban menjünk. Sokkal jobban szeretek csapatban motorozni, mint szólóban. Főleg, hogy ha hátul mehetek. Szeretek menet közben gyönyörködni a többiek motorjában. Remélem addigra kész leszek a kamera állvánnyal. Mert Bea azt mondta nem hajlandó 90-es menetszélben tartani.
Tisztelt attix1
Mintha már láttam volna...
Talán csak nem zsé betűvel írja a nevét!?
Tisztelt Skultétiemil
Vagy a motorneppermaffia minden kilóméterórát a viragokon ugyanoda teker vissza, vagy csupán véletlen az hogy én a magamét 27 ezerrel vettem ( '96os)...
Na mindegy, szép a géped az a lényeg.
A bejáratásodat meg fogd fel úgy, hogy minden rosszat megkaptál már az elején ezután már csak jobb jöhet.
Ha már egy kerületiek vagyunk, légyszíves írd meg pontosan a mail címemre :Laccc22@citromail.hu vagy a skype: LACAFACA néven vagyok.
Üdv a motorozás megfertőzöttjeie közt!
Gratulálok. Csodaszép darab. Mindig megcsodálom a virago egyszerű sallangmentes szépségét,karcsúságát. Ugyan elég általános ez a bordó szín,de ezzel is nagyon üt. Balesetmentes motorozást kívánok az eljövendő útjaidon!
Hali. Nézegettem a fényképeket és ezt találtam ;) Valaki felismeri magát?
Papucsban a redőrei közőtt. jó is volt az a tali
Halihó!
1. A gomb
Íme, megvan a darab! (Zsocca, kösz a tanácsot, de elsodort az élet és már dönteni kellett, nem tudtam megosztani.) Azt hiszem, hogy korrekt áron vettem, egy 1995-ös 535-ös, 28 ekm-rel, még 1,5 év műszakival. Nem írom le az árát, hiszen ha olcsón vettem, miért bosszankodjon bárki, ha meg drágán, akkor miért bosszankodjak...
2. A kabát
Sikerült az év legótvarosabb időjárású napján elkezdenem a gyakorlati foglalkozásokat. Sz...rrá áztam meg szétfagytam egyszerre, totál izomlázam volt másnap, de rettentően élveztem. A második alkalommal (tegnapelőtt) kevesebb volt az eső, cserébe cefetül rángatott a szél, de már tuti, hogy végleg ráakadtam a horogra (="two wheeled old fart" mondják erre az angolok)... Április közepére meglesz a vizsga (remélem), aztán rettegjen az úton mindenki:)
3.
Bukócsövet biztosan fel akarok szerelni, talán plexit is, meglátjuk. Az ebay-en sok bukócső van, van valakinek tapasztalata onnan történő vásárlással? Rendeléshez van vajon jelentősége az évjáratnak/kivitelnek?
4.
Valaki korábbi bejegyzésére: én is regisztráltam a ViragoTechForum.com-ra, gazdag tartalomnak látszik. Én egyelőre még csak általános kíváncsiságból bóklásztam ott, de ha valakinek konkrét témája van, de nem elég erős angolban, akkor szívesen közreműködök.
Üdv
Szétszedtem végre az önindítómat, mert időnként nem akart indítózni. A szénkefe kopását tippelték a hozzáértők, de szerintem nem kopott. Csatolok egy képet. Mit érdemes még megnézni az önindítón ha már szétszedtem? Mégvalami: van egy lánc a generátor alatt, amit nagyon lazának találtam. Mit hajt ez? Cserélnem kéne, vagy ennek nem baj ha ennyire lóg?
Mégpedig csoportosan. De ez már tényleg nem a motoros oldal témája. Éppenséggel nem vagyok katonai szakértő,de ha tudok akkor megválaszolom a kérdésedet. Küldök emilt. Barcsra tényleg jó lenne csapatban menni,én csak azért nem kértelek,mert jelentősen több a km. neked ha Gyál felé jössz. Május közepe táján mindenképpen érdeklődni fogok a fórumtársaknál,hogy várhatóan ki az aki jönne csoportosan. Két megállót tervezek,Dunaföldvár és Szekszárd a becsatlakozóknak(Brum.? Sibra? Dragjanó?) Thor535 pedig elénk jön Pécsre vagy Szigetvárra. Gondolom Pécsről szintén lesz aki jön,úgyhogy tekintélyes csapatként érünk le Barcsra! Nagy vonalakban így tervezem. Csak az idő jó legyen!
No srácok most mennem kell az aknás garázsomba. Kipufogót kell cserélnem rajta. mivel abban az ominózus hóviharban sikerült belemennem valami gödörbe vagy árokba, és ketté tört. A hátsó dobba már nem megy bele a gáz. Kicsit rallyes lett a hangja. Mivel nem szeretem a feltűnést, és már elég rozsdás is volt, így most cserélem.
De estére felnézek újra ide.
Szia
Mi a francot csináltál, hogy 80 nappal jutalmazták. Tán csak nem dobi.
Én is voltam a legvége felé 5 napot fogdán. Példát akartak velem statuálni. De nem jött be. Fogda után ezonnal haza jöttem 17 nap szabira, s már csak leszerelni mentem vissza. A Század parancsnokunk meg tépte a haját. Másfél évig nem volt felettem hatalma. Aztán amikor gondolta hogy jól megszívat, akkor meg haza mentem. De ez egy külön történet, és ezt nem is lehet a nagy nyilvánosság elé tárni.
Lenne egy pár kérdésem a seregről. de ezek sem publikusak. Ezért jobb volna emailban.
Címem: zsak@mailbox.hu
Barcsra úgy gondolom, hogy mehetnénk együtt. Gyál felé mennénk, s onnantól meg konvojban.
Mit szólsz hozzá?
Egyet értek veled.
Én személy szerint nem is értem a faccebok népszerűségét. Semmi nem működik rajta rendesen. Utálom. És nagyon ritkán is megyek fel oda. Csak ha már sok értesítés jött, hogy sokan ismerősnek jelöltek. Vissza jelölöm őket aztán lépek is ki onnan. Mert semmi nem működik normálisan. Nagy csabda az egész. Ha tudnám, hogy hogyan kell már rég töröltem volna magam onnan.
Április elején megy teljes szervízre + műszakira, akkor lesz bekötve. Utána egy szép napos időben körbelövöldözöm a géppel.
Mehet a kép a reglapra!
Drága, volt de megérte. (Tartó 22e, lámpák 15e)
Hiába na, gyönyörű!
Tiszteletem, nekem is tele volt mindenféle mocsokal a tankom, es igen az a ket szűrő is, igaz nekem csak a rovidebbik ami a tartalek kapcsolásnál müködöt (-volna), én jol átmostam benzinnel többször igaz utána csak a tűzet rakni volt jó, (kb 5 litert használtam el) és még találtam mocskot a csapban is azt sem árt szétszedni és kipucolni, de vigyáz a gumitömitésre, hogy helyesen rakd vissza mert sikerült rosszul összeraknom és nem folyt át rajta semmi, aztán szétkelet kapnom mégegyszer az egészet. Tiszteletem
Végre ma megérkezett a lámpatartóm. Kép
Jénőbá volt a hátszelem. Neki köszönhetően,csak 80napot voltam sitten. Onnan szereltem. Nehezen bírtam a kötöttségeket. Tovább majd taglalhatjuk a dicső múltat Barcson. Személyesen remélem!
Teljesen egyet értek veled Tetszik
Mire jó,ha az embernek 17a fiacskája? Ha nem értem a számítógépes szlenget,csak a kölyköt megkérdezem és máris tájékozottnak látszom. Lol
, offolom, lájk, stb.